1/3/2014

購物篇 :停手了

眨眼二月又完了。

今年冬天特別凍,市面也遲了出春夏新裝,對於不喜歡買冬季服飾的人來說有點無癮。

也可能真穿不完,買也買厭了,過去兩個月沒買什麼衣服。

我有好多大褸,但就欠一件灰色的,趁季尾大減價在White House Black Market買了這件,都幾暖。


又因為今年太凍,時常零度以下,早晚從停車場行去辦公室的路程都像走入冰箱一樣,我的耳朵一凍就會頭痛,季初先在Target隨意買了一頂冷帽,後來在ModCloth看到這一頂女性化得來又幾型,用家評語一流就買了,我平時帶帽不特別好看,難得這款效果不錯,好滿意!


之後是兩件上班用春裝,件裇衫看似好普通,實物靚好多。


然後是夏裝,藍色花花裙上身質地舒服剪裁又好,但裙下身沒有裡有點透視,要穿底裙或膚色內褲。


另兩件Ann Taylor上班服,都是簡簡單單。


最後當然又敗了一件沒什麼機會穿的長裙(不買無聊裙好像不是我,哈哈)!這件裙不平宜,但我之前試過想等另一條心儀的長裙減價不成功好後悔,今次不等了。你看上襟的細緻就知條裙好靚,實物亦沒令我失望而且合身,唯一可惜是Petite size也太長要修短約半呎,修了之後裙腳的花紋就不見了。



其實少買點都好,看看之前的購物網誌有不少買落的都沒穿過,好浪費。


18 則留言:

  1. if you shop, it is because you have idle money. Many people have very little idle money after mortgage, insurance, food etc.

    回覆刪除
    回覆
    1. 90年代已經大學畢業,出嚟做嘢都廿年喇又無細路,如果到依家都無個閑錢就大件事喇。

      刪除
  2. 所以我冬天主攻鞋 :P 不過近年買衫策略都改變咗, 情願貴精不貴多.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我連鞋都無買,買完對50/50之後未買過任何鞋,可算奇蹟,今天太凍真係shopping都唔想呀!

      刪除
  3. 呢邊都好多人帶冷帽(咁凍,都好合理)! 但我成日覺得自己帶完會有helmet head,又唔想帶fur嘅,所以淨係帶褸頂帽/ear muffs

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有ear muffs,但唔鍾意帶,總係覺得聽覺會減低。我帶冷帽都係半個鐘左右,而且呢頂ok, 髮型無變。

      刪除
  4. Ceci,
    -很識買衫. 也很捨得. 你啲衫著返工嗎?
    -我有時都幾慳, 好多時等特價先會買. 但到特價已經冇咩size. Haha...

    回覆刪除
    回覆
    1. 除咗裙之外,大部份我都會著返工。

      早買早著嘛,如果唔係好貴或者唔會成日著嘅,我有時都唔會等減價。

      刪除
  5. 我買褸鍾意有埋帽的,唔係咁鍾意帶冷帽,我最怕凍親耳仔,件褸有帽,可以遮到耳仔,比較暖

    回覆刪除
  6. 我除咗頂帽時啲頭髮變晒形,所以好少戴帽。
    條長裙真係好細緻,要剪咗裙腳啲花紋真係好可惜。
    希望春天快到,可以收埋啲厚厚嘅冬衣喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,petite size都咁長,要五呎十先至唔駛剪,根本無可能。

      我都想快啲暖,凍到無哂癮。

      刪除
  7. Love the dress!

    I am pretty short (5 ft 4). I feel maxi dress makes me look even shorter.

    I found something funny about you. Based on your blogs, you seem like a pretty practical person. However, you aren't as practical on the shopping arena :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係5呎4,好在算瘦手腳比例又正常,maxi dress我都唔會成日著,買咗幾條暫時都好似未著過! : )

      我係一個兩極好極端嘅人,情緒上好理性,但喺某啲行為上好唔理性。我當平衡吓囉,無咁機械人嘛。

      刪除
  8. 好笑呀CECI, 講得好啱我哋做咗咁耐嘢連買衫閒錢都無就弊了。不過我諗好多外國人都係咁。
    你啲TASTE好好,值得投資落啲衫度呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我閒錢又唔算多,一定唔夠你呢個富婆!

      最近買衫都無之前咁癲喇,著唔哂浪費呀。

      刪除
  9. 條長裙好靚呀!係邊間買?

    回覆刪除