14/4/2014

購物篇 :三月敗

之前寫過剛過去的冬天又長又凍,令不喜歡買冬衣的我全無購物慾。

言猶在耳,春天一到春裝一出,我又禁不住小瘋了。

先來一件季尾減價貨,在Wendy’s Lookbook看到這件新加坡牌子Raoul的冬褸,橙黑色又型又靚嚴冬穿了一定開心,雖然0/2細碼都斷碼,但原價差不多六百減到不足二百,我決定買件4號,寧願花一百幾十改細,因為這是難得的心頭好。


春秋上班我喜歡穿較casual的西裝外套,因為可以襯牛仔褲又可以襯連身裙。在Loft網頁看到這件全lace面的外套,一黑一米抉擇不了,就先兩件都買看到實物試過才決定,怎料各有特色,最後還是兩件都留低。


另在Ann Taylor看見這件有間條內裡的外套,有深藍有黑色,想了一輪又買黑色,仍是因為易襯一點。


我現在已經很少著半截裙,因為太斯文,但看到這條走路時裙身紗條會擺吓擺吓的忍不住手,雖然買來放的機會很大。


WHBM看到這條速腳褲,我買了Petite但好像有點短不過又不想換,算吧。


之後是幾件實用性高的上衣。






最後是鞋,過了幾年,今年又再興尖頭鞋,我當然都趕上這潮流。先來兩對同款不同色的漆皮鞋(黑及米),矮踭夠舒服。


另一對我一看已知道不能等減價的,是這對Tory Burch金色尖頭鞋,實物的顏色雖然不及相片自然,但鞋型好靚又舒服,我只穿過一次已被兩個陌生人讚過,是不錯的投資,如果將來減價又有貨我會再買銀色。



20 則留言:

  1. 第一件褸同最後一對鞋我都鍾意, 但鍾意還鍾意, 我的身型和腳型是穿不來的.

    回覆刪除
    回覆
    1. 鞋應該ok喎,因為尖頭,就算腳板本身比較闊都應該會顯得收長啲。

      刪除
  2. 件褸真係好靚,不過我真係無諗過原來褸係可以改細!
    我以前又係買過兩對同款尖頭斗零矮踭,都係黑同米色,真係好好襯衫!

    回覆刪除
    回覆
    1. 肯俾錢其實泳衣皮褸都可以改,改普通大褸其實同改長袖衫原理一樣。拆袖收膊頭收褸身再改窄袖身,然後車翻埋佢,唔算好複雜。

      刪除
  3. 我仲係鍾意買鞋,又係成日難取捨黑定白,金定銀,最穩陣兩種色都要,以免日後後悔。

    回覆刪除
    回覆
    1. 鞋我近年真係少買咗,已經有過百對鞋其實我著來著去都係嗰十對八對。

      刪除
  4. 好難得CECI仲咁享受買靚衫。我喺香港晚晚襯衫襯幾個鐘,嚟到呢到求其到暈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓,襯衫襯幾個鐘?我從來都無喎,我係朝早先決定著乜,仲要唔駛半分鐘就諗掂。

      刪除
  5. The flats are so cute!

    我著來著去都係嗰十對八對 <- I have a sizable closet, but I wear the same type of clothes.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有好多對鞋一次都未著過!雖然我closet都好大,但我敗家太厲害,依家都唔夠位擺喇。

      刪除
  6. 件褸好靚, 冬天著住真係開心哂! 我今日返工條裙都有d似你果條, 著咗幾個月厚衫, 好耐無試過咁輕盈, 有d唔慣添!

    我都啱啱啓動咗敗鞋mode, 少少地, 暫時兩對啫. :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,平時我係唔會普任何橙色架,不過呢件褸值得例外。依定都暖哂,我有成年時間遲啲先攞去改都得。

      刪除
  7. 很喜歡你的 style, 不過我好肥, 只得個恨字!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實依家乜size都有好型好靚嘅衫架,我美國契媽好肥,但佢同我去shopping時佢都會好開心。

      刪除
  8. Ceci:
    ~喜歡你的敗物.
    ~我超級喜歡Loft, 見你係Loft 買兩件外套, 我都想去Loft 行返轉.
    ~你又----買裙, 你話唔經常着, 但都買, 比我真係用, 我先捨得買.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又唔係特別喜歡Loft,不過佢啲返工衫夠平size又啱,所以我都買唔少。

      我好多裙都買咗未著過架。

      刪除
  9. Wendy真係超級識著衫。平時我都有追開佢知Blog呢!:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢係fashion blog界紅人,大把sponsors件件名牌。

      刪除
  10. Love the Tory burch !!!

    回覆刪除