4/4/2014

人氣韓星比拼 :李敏鎬 vs 金秀賢

我最近仍然是沈迷於看韓劇,在公司看一兩集,晚上繼續追到深夜,一套足二十小時的劇集基本上兩三天看完。因為剛開始,有好幾年的劇集任我慢慢揀,現在已看過十套八套。

跟普羅大眾一樣,我都是先看最紅的劇,當然包括超紅偶像金秀賢的「來自星星的你」及李敏鎬的「繼承者們」。這兩位現任一哥,差不多日日有報導他倆到中國及其他東南亞地區掘金的新聞,各有粉絲。看罷這兩套紅劇,我覺得兩劇女主角演技及表現突出好多,反而男主角只可以說不過不失。




之後我再看以這兩男為主角的所有舊劇,包括李敏鎬的「花樣男子」、「個人取向」、「城市獵人」、「信義」及「繼承者們」,金秀賢的「Dream High」、「擁抱太陽的月亮」及「星星」。

無可否認,李敏鎬樣貌外型較討好,可算是近十年八年男韓星中數一數二靚仔級人馬,而且仍年輕有點淘氣可愛,好理解為什麼他在亞洲有超多女粉絲。

但如果比演技,我個人認為金秀賢強好多。「星星」可算是他最沒表現的作品,可能因為角色本身是木獨教授,跟全智賢的搶鏡角色及表現比下去。但他之前兩個劇集的演技發揮得更好,23歲時演的「Dream High」明顯地比其他主角強。相對地,李敏鎬每個劇都好靚仔,但我不太覺他在任何一套劇有明顯的演技可言不可以說差,只可以說沒深度吧。亦因為太靚仔,角色選擇有限制,不及金秀賢那麼百變。

另外我發現,做韓國演員要成功,所屬經理人公司好重要,就看這兩位都見到高下,金秀賢公司為他選的劇集(及兩套電影)質素/製作都是高班的,每個項目都「中」,這與他屬90年代師奶殺手裴勇俊為老闆的經理人公司有好大關係。而李敏鎬的劇集,整體質素都不及金秀賢的任何一套好,選劇選作品能力差一皮,不過靚仔本身就是價值,只要不明顯地差,也值得看。

韓國人做事認真的態度也值得一讚,看一些訪問知道他們在拍劇前都會用幾個月時間作訓練及準備,如體能/打鬥、槍械射歌舞鄉下話等,不是隨隨便便接過劇本打天才波。起碼我就沒聽過香港演員為拍電視劇的角色揣摩做什麼備課,當然拍出來的說服力也差好多。

兩個男星都應該會在不久的將來入伍兩年,這對男韓星來說是大關口,很少當紅男星退役後可維持未入伍的人氣,不過我都期待他們將來的作品,希望他們長做長有吧。

噢,最近開始看韓國綜合遊戲節目「Running Man」,超好睇,製作認真,超攪笑,是邀請韓星認真玩挑戰體能的遊戲節目,我最初都只是看熟悉韓星當嘉賓的幾集,7主持都好強又攪笑,好多時笑到要掩嘴控制自己笑出聲,其實即使不知道嘉賓是誰也好看,如果你好空閒的話我向你推薦。



25 則留言:

  1. 嘩!妳連睇韓劇都睇得咁認真,仲有埋詳盡分析,服!
    若果我有一日決定睇韓劇,一定會再參考呢篇blog嚟㨂睇邊套先!
    突然想問下,妳讀書時係唔係會投稿去報紙欄架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好認真嗎?我自己就唔覺,可能我自己一向都係咁。

      我讀書時唔投稿架,到大學時有做過報社一陣,但我一直覺得我寫得唔好所以無習慣寫(我有兩個家姐以前做雜誌報紙出身,佢哋寫得好好多)。

      刪除
  2. 我都係running man既Fans啦!! 真係建議唔好係公司睇,忍住唔笑出聲真係好辛苦架!! 哈哈!!
    以前我都少睇韓劇,不過呢兩年既韓劇題材已經多樣化左,有鬼怪,有異能,有懸疑,仲有外星人!! 唔再係悲慘愛情獨沽一味。而且仲有俊男美女真係吸睛過港劇好多!! 我都睇港劇不過就係純粹開著電視,笑下咁,完成無追看既意慾。
    呢個Topic 點中我穴道,唔好介意我講多左 ^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. Running Man真係好好笑,而且每次啲場景、製作、道具佈景等超認真,我非常佩服,我估其他韓國遊戲節目都一樣會好睇。

      我都睇愛情劇,但都唔鍾意悲慘患絕症嗰啲太老套,不過好在依家嗰啲愛情劇都唔係咁。

      我完全唔睇港劇,演技太浮誇表面、廠景各方面都唔太唔得。

      刪除
  3. 我對韓劇零認識。啲名好難記。係睇咗十集星星先識嗰個男主角。不過我諗佢一轉髮型我又唔會再認得佢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你睇咗十集就唔睇喇?佢個樣就唔太突出,不過演技ok架,星星算係最無表現嘅一套喇。

      刪除
  4. They are like kids to me.

    Man, I feel old.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,差唔多做得我個仔呀,不過睇靚仔無分年紀嘅。

      刪除
  5. 我覺得星星的結局馬馬虎虎。繼承者個故事就更加弱,最後8集要飛來睇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我發覺呢個係韓劇嘅通病,就係結局三幾集都麻麻地,有啲好似趕得滯求其埋尾,一係其實前兩集已經講完係咁拖。

      繼承者們如果當係校院劇睇都ok嘅,期望唔高失望唔大。可能我對Dream High無期望,反而覺得幾好睇。

      刪除
  6. 我好耐無追劇,最後睇嗰套連名都唔記得,只記得係趙薇做小燕子,有十幾年喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 小燕子我都有睇過,真係好耐之前喇。

      我返工好得閒又無人管,睇video時間可以快啲過。

      刪除
  7. 我都煲韓劇,running man好多年. 個人都覺得李敏鎬演技麻.
    金秀賢Dream High真係做得好好,佢喊時我都會喊,唱揷曲好好聽!
    除了金秀賢,擁抱太陽的月亮小時王上呂珍九,小煙雨都神級演技!
    你有冇睇幾舊下的"原來是美男"? 比較喜歡那時候的朴信惠.她和張根錫好夾.

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲娛樂新聞話,擁抱太陽的月亮之所以喺韓國極高收視,好靠最初5集,演主角們少年版嗰班演員吸收觀眾,呂珍九同小煙雨都係童星出身演咗好多年。

      我未睇原來是美男,我諗住停一陣劇睇多啲Running Man先放個break先,我諗住先睇成均館緋聞先。

      刪除
    2. 你睇咗"屋塔房王世子"未? 都係朴有天做
      超好睇!! 女主角得獎實至明歸.

      刪除
    3. 睇咗,朴有天ok啦,我覺得佢三個跟班更有趣,不過佢哋無改地基就突然喺天台起幢兩層高石屎樓我覺得好攪笑!!

      刪除
    4. 係呀,三個跟班好攪笑!!

      刪除
  8. Ceci:
    ~你中咗韓劇毒, 係公司都睇. 我唔知道邊個係李敏鎬 and 金秀賢. 睇相,我好似覺他們差不許多樣!! 如果他們轉咗做型, 我更多認唔出!! 哈哈~~
    ~我聽Brian 媽話, 近期有套韓劇, 叫" 3 days"都好好睇!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實佢哋兩個一啲都唔似樣架。

      3 days講政治反恐好多動作,我依家先睇啲輕鬆攪笑愛情劇先,遲啲先睇heavy題材嘅。

      刪除
  9. 以為你睇劇消遣唔會入心, 但竟然寫了篇文章出黎, 真係配服啊. 我細個唔睇電視, 大了就沒有追劇的癮, 真是一套韓劇都沒有看過. 可能因為接觸較多的是電影, 我知道的韓國男明星反而樣而醜醜的!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔通我本身係一個好認真嘅人?我一向都係咁,所以自己又唔覺喎。

      我都有好多年無睇電視,不過依家時間多得滯又無乜娛樂就睇吓,quality ok架。男韓星大部份都唔可以話好靚仔,只係最紅三兩個吧。

      刪除
  10. 我外婆係超級裴勇俊fan, 記得我臨開香港前睇既最後一部戲就係陪佢去睇偷情寶鑑 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 裴勇俊又唔算靚仔,又唔算好戲,係個樣斯斯文文咁啦,可能當年都係無乜選擇。

      刪除
    2. 裴勇俊真係超多fans, 師奶殺手,可能"冬之戀曲"太受歡迎!!
      你外婆都幾攪笑喎~

      刪除
    3. 係呀, "冬之戀曲"我阿婆loop咗幾十次嚟睇, 搞到我哋怕怕呀! 佢果陣重話要去韓國追星添, 我亞姨唔俾佢去咋.

      刪除