2/10/2008

三聚氰胺...蘇丹紅...孔雀石綠...那又如何?


今天是中華人民共和國國慶

三聚氰胺廣泛侵入食物鏈由嬰兒奶粉到其他奶類製品到糖果蛋糕朱古力香港食物安全中心每天列舉那些已測試的產品安全那些有毒要回收

當然還有其他放進食物鏈的化學毒物如蘇丹紅孔雀石綠等等

有人問為何無良商人檢測機構官員地方官員可以埋沒良知任又有毒食物充斥市場

你問我我一點也不覺得意外基本上我認為出現這些情況有點理所當然

中華人民共和國共產黨執政數十年最大的破壞是什麼

最大的破壞直至現在仍不能彌補的破壞是「十年浩劫」「文化大革命」

如果你對「文化大革命」認識不深是時候花點時間看一看因為它對中國最近二三十年的發展一直存有強烈的影響尤其是對現時中年或以下兩代的影響為甚。

「文化大革命」一場1966年開始至1976全國性的「鬥、批、改」運動

「鬥、批、改」什麼基本上當時一齊現存的體系法制及文化教育被停辦了十年大學生被派往偏遠山區上山下鄉勞動知識份子/學者被批鬥資產階級被批鬥/抄家任何儒家文化系統價值也被批鬥。

兄弟姐妹互相批鬥夫婦父母與子女互相批鬥

以上都不是一小撮人的運動是全國性人人有份參與的運動

先不提資產階級就只提停辦教育十年

1966年至1976

那時候要上學的小朋友年輕人不單沒上學在文革後期還當上紅衛兵往串連批鬥自己的老師同學家長抄家

文革後他們已錯過基本教育亦已被「革命無罪造反有理」洗了腦什麼基本仁義道德對他們來說如同外星語

他們現在多大了

3050多歲!

正值壯年很多正是現時的無良商人無良官員

你試想像若你/或你的小朋友8歲至18歲沒上學只是整天去批鬥抄家破壞你會變成怎樣的一個人

不只是一個人那是一整代的人呀!

而且他們同時亦是「一孩政策」的父母

而且鄧小平在開放改革的時候向他們說可以先讓「一部份」人富起來!不管是白貓「黑貓」捉到老鼠就是好貓

在他們來說「一部份」是重點「黑貓」是重點都是官方容許的

直至八十年代人民忍受不了開放改革貪污腐敗道德倫亡站出來要求政府改善結果怎樣被血腥鎮壓

如果你在過去幾十年身處大陸你會以怎麼樣的價值觀嬴了

你以為文革是遙遠的事文革與香港與世界無關

除非你可以擺脫任何與中國的關鍵不用任何中國製的產品不與中國做生意……

否則文革仍與你息息相關

文革對中國文化的的破壞對道德價值的禍害一直沒有停止過而且還有向下一代漫延下去的勢頭

所以出現三聚氰胺孔雀石綠我從不覺得奇怪反而覺得有點理所當然

亦所以我從不愛國不單不愛中國亦不愛香港美國民族主義從不在我的字典出現我只愛那些每天選擇做「對」事的人不分種族不分國界



後註可能你會覺得我有利益衝突我的公公是小地主在文革時被鬥死了婆婆之後亦受不了精神虐待而自殺死了都是我們兄弟姐妹出生前的事我從未見過他們不知道他們是良善的人還是壞心腸的人我只知道我沒有見過他們連相片也沒有一張剩下


8 則留言:

  1. 文化大革命真係好恐怖。   搞到啲人思想變態,有錢就乜人都唔認。 我太爺係大地主,有兩個老婆。佢俾人灌水,番到屋企冇耐就死咗,佢個小老婆見到人跪玻璃就驚得濟就自己吊頸死。 我阿爺就俾人捉咗,唔知我阿嫲點樣救番佢出嚟。我阿嫲嘅祖先係武壯元,所以佢哋嗰時真係有財有勢,梗係比人鬥,好彩佢哋走到去香港,如果唔係我諗我哋都唔會見到佢哋。 六四嗰陣我重細,唔清楚發生乜事,淨係記得我阿媽好傷心咁喊。大咗就明點解佢會咁心痛。
    [版主回覆10/04/2008 05:46:00]
    一部份係錢嘅問題,貧窮嘅人可以用任何方法搶奪有錢人嘅一切。但如果只係錢嘅問題,遺害唔會咁深。
     
    更重要嘅破壞係「破四舊」的思想同行為,「四舊」指舊思想、舊文化、舊風俗、舊習慣。仲有互相監視、互相揭發、反教育、反知識呢啲思想改造。呢啲都係根埋得很深,很難改善嘅禍害。
     
    所以我對中國人,或中華民族,沒存不實際的幻想。
     

    回覆刪除
  2. "文化大革命"我認識唔多,但我有D朋友早年真係驚97,所以搞移民....
    佢地驚大陸喎
    [版主回覆10/04/2008 05:51:00]可能佢哋直接或者間接,受過文革或是其他政治運動傷害過。
     
    但係我覺得最重要係.....依家任何人,尤其係香港人,都唔可以完全同中國大陸無關係,所以多啲認識中國近代歷史,了解中國人民嘅心態/成長,對每個人嘅生存都好重要!

    回覆刪除
  3. 我終於巡返blog喇
    [版主回覆10/04/2008 05:51:00]返嚟喇!歡迎呀!

    回覆刪除
  4. 文化大革命, 六四, 我都係從身邊嘅朋友度知道少少, 但已經覺得好可怕.
     
    [版主回覆10/04/2008 05:53:00]人性嘅可怕,喺文革都算數一數二,最得人驚嘅係真正人人有份,個個都有參與,避無可避。

    回覆刪除
  5. 你寫得好有意思
    [版主回覆10/07/2008 03:24:00]多謝多謝!你嘅自我挑戰進行成點?好多人幫你打氣,要加油啊!

    回覆刪除
  6. 你講得完全正確
    [版主回覆10/07/2008 03:32:00]都係一啲個人感想啫。但係「知己知彼」幾時都係一件好事。

    回覆刪除
  7. 我好慚愧對中國近代史沒有太多認識.你這篇blog實在說明了很多.謝謝你呀!
    [版主回覆10/07/2008 12:56:00]唔敢當。其實文革嘅情況唔係咁多香港人/外國人知,因為嗰10年共產黨進行消息/人流封鎖,香港人(好似我爸爸媽媽)喺嗰10年完全無大陸親人嘅消息,我媽媽都係喺文革後,解放可以返大陸,先知原來佢爸爸媽媽已經一早死咗。
     
    大陸人仍然唔想提文革,你唔會見到聽到大陸人提起,因為當年真係人人有份,我諗大部份人都唔想有人提起自己曾經走去批鬥/揭發自己嘅親人/朋友。我兩個姨媽因為嫁咗唔同戶口,其中一個好彩有農村戶口,受嘅傷害都差好遠,但係為咗生存,又唔可以幫自己被批鬥嘅親姐妹...... 你話邊個會想提起啲咁慘痛,咁無人性嘅過去?
     
    我大學時睇過一兩本當年身為紅衛兵嘅人寫嘅傳記,講自己點去批鬥、破壞.... 睇咗兩本我都唔想再睇,太恐怖。

    回覆刪除
  8. 為官必貪,為商必奸,世上有太多無良的奸商,為求自身利益而不擇手段
    [版主回覆10/27/2008 09:39:00]都有例外嘅,不過唔多law!

    回覆刪除