16/10/2009

一個人在途上(2) ─ 值得豪一次

繼續我的個人遊

2004年某天起床上班腳離床踏地即踩到一腳水!大件事!原來廁所水箱頂控制停水的裝置壞了水一直由頂的周邊靜靜浸出全屋除了厨房都水浸業主決定更換地板要我撤離五天!

正惆悵如何安身突然想到來個五天遊因為心情欠佳不想花任何心思決定到曼谷來個豪華遊所指豪華即是選間好酒店然後足不出戶Spa全在酒店進行。

我選了The Oriental BangkokBanyan Tree Bangkok

前者曾多年獲選全球最佳酒店不是因為它的酒店設施(其實設施有點舊)而是它一絲不苟的一流服務

登記入房不在大堂你踏出車報上姓名前檯員工就會拿著房匙與你直接上房間確實你對房間滿意才即時在房間登記

除了一般的生果及果汁更送上駐場經理的邀請卡請住客當日黃昏參加歡迎宴有飲有食之餘更介紹各主要員工及可與其他住客閑聊

另一特別之處是神秘管房服務曼谷文華東方有一奇技就是無論住客何時離開房間離開多久回房後都會發現房間被執拾過用過的毛巾被更換一切物品擺放好曾有傳言指管房部會在你入房後把一根牙籤斜放在門如牙籤倒下即代表住客離房可入內進行整理

我沒有看見牙籤但神秘服務是真的!每次回房都像第一次入房一樣整齊即使只是吃一頓早餐但又不曾在我在房間時按過一次門鈴連在走廊也不曾看過管房部員工或手推車的影子!

即使沒入住酒店我都誠意推薦它的亞洲著名法國餐廳Le Normandie由於是fine dining要尊重場合所以即使我一個人也沒有帶書本解悶其實三個小時並不難過就是因為我是很少有的獨行俠餐廳的法籍經理很善解人意地付出不成比例的時間與我交談由於三度菜製作需時更在中檔時間拿出幾種精緻小點讓我試食離開時又送上一本有關全球高級法國菜的書籍給我留念說真的即使沒有被特別照顧我也覺得花點錢來一次真正fine dining非常值得!


在泳池游泳員工一見你步入泳池範圍就會雙手捧著毛巾跟著你去選擇座位放好毛巾後再拿一杯冰水給你

還有我一生人吃過最好的牛角包一級的按摩真正一級的服務最難得的是他們不會在你身邊太殷勤的樣子而是靜靜在一旁見你抬起頭向外望就會笑著迎向你前來!

其實比起香港或其他地方曼谷文華東方的收費並不太貴但服務真的超班!(信我我住過香港文華的套房及半島有私人管家的套房服務也不及曼谷文華!)

曼谷文華東方你會覺得自己成為一個「大班」

至於Banyan Tree Bangkok跟其他Banyan Tree的渡假酒店不一樣雖然每間房都是套房但位於市中心住客又多服務差很遠(雖然也可接受)

我選擇它的原因是希望試它著名的Spa及天台沒遮沒掩的餐廳Vertigo(如果你有畏高可能會害怕)兩處地方都很值得一去尤其是Vertigo到它的網誌看看吧!




那個旅程我除了更換酒店外就沒有離開過兩間酒店整個旅程可能比遊日本貴物超所值

2002年之後我只跟一班朋友到過曼谷一次沒有機會再入住文華東方了但我知道它會記住每一個住客的紀錄及喜好務求令每一個住客賓至如歸!

我一定要再入住曼谷文華東方!

6 則留言:

  1. Banyan Tree Bangkok係好正, 但我之前住個間離市區較遠,次次的士好麻煩!!
    但bangkok渡吓假係唔錯嘅選擇,消費唔太貴,食物都啱口味  
    [版主回覆10/17/2009 06:22:00]Banyan Tree Bangkok得一間咋,我諗我哋講嘅係同一間,不過我無去任何遊客景點或購物區,全程留喺酒店,所以個地區喺邊都無所謂。
     
    咁你有無試個Spa同頂樓人個餐廳呀?

    回覆刪除
  2. 我都想豪呀,但係豪唔起住。 我成日都話一生人一定要坐一次頭等機,住一次總統套房,希望真係有機會啦!或者有日我無端端俾人 upgrade 去頭等喎。哈哈!
    [版主回覆10/17/2009 06:26:00]第二度豪唔起,泰國應該豪得起,我咁樣去4-5日喺酒店食足咁多餐又兩個spa去哂都唔係好貴,比起買一個LV或是Chanel手袋仲要平。相對買個手袋,我一定揀去泰國做豪客!起碼咁多年之後我都仲回味緊,乜都抵。

    回覆刪除
  3. 我同挑皮先生拍拖時住過呢間Bangkok Banyan Tree, 仲有上去頂層食dinner, 可惜挑皮先生真係有畏高, 食食下又咁橋有少少雨, 佢即刻話不如搬番落下一層食呀, 真係天都幫佢
    [版主回覆10/19/2009 08:07:00]好在我唔係坐側邊,我在高咗嗰part中間,真係正中大堂,個景超正,不過第二晚我喺樓下餐廳食晚飯時,樓上啲人突然走哂落嚟,就係因為落雨囉!

    回覆刪除
  4. 真係好正...一生起碼要豪一次...
    [版主回覆10/19/2009 08:08:00]真係要呀,好值得。

    回覆刪除
  5. So nice... haven't been to Thailand before. Heard about the hotels before and now after reading your blog, it even makes me want to go more.
    [版主回覆10/19/2009 08:19:00]曼谷文華我極力推薦,不過我知做咗40幾年嘅General Manager啱啱今年5月退咗休,啲熟客好似唔係咁鍾意個新GM,但我仍會再去一次(或者幾次 )。
     
    至於Banyan Tree,就淨係去Vertigo都OK,不過佢個Spa個景都超正,但係Vertiga or Spa都好,最好book黃昏日落時間(其次夜晚),咁至嘆到個景。

    回覆刪除
  6. 我無呀!! 成日掛住出去shopping呀!!
    [版主回覆10/20/2009 03:12:00]我依家去泰國無shopping喇!

    回覆刪除