6/6/2013

Vegas突然之旅(三)

這天就是旅程最後一日了,早上仍是睡到自然醒然後吃老公外賣早餐。


我以前來過賭城兩次,但那是1319年前的事了,大街的酒店已換了很多,趁今天沒有任何特別活動,就到街尾的威尼斯人酒店看看,不知不覺都要走半小時。


可能我對它有更大期望,這酒店比我想像中細小,除了有個小廣場有人表現唱歌劇外(場地不算大但她居然用咪唱實在很不專業),店舖也沒有什麼特色,我反而被它幾間餐廳吸引著,尤其是Wolfgang Puck的高級扒房CUT

以前賭城在食方便一向以「平」見稱,許多酒店都希望以特平自助餐去吸引遊客入場增加賭場收入,但近幾年賭城漸漸開發賭博以外的旅遊吸引點,高級食肆如雨後春筍般陸續進駐,有些更是米芝蓮星級,我倆都不好賭,在這方便省下來的就可以用來食!在鄉下地方我們也去過Ruth Chris及本地的一些較高級的扒房,但真正星級的就未試過,所以經過Wolfgang Puck時就突然靈機一觸:「不如試一間高級扒房看看有幾巴閉?」

可惜當時只是下午1時,我雙腳已開始痛,實在不想晚上再來回走一小時去吃一餐,於是就先回酒店,再上網看看酒店附近有沒有其他選擇。找了一陣,終於找到一間,但只有下午5時的空檔,晚餐來說雖然是早了一點,但大公眾假期還有空位已算奇蹟,我就不吃午飯等吃扒吧。

5時我們準時到達位於Paris酒店的Gordon Ramsay STEAK



這扒房面積不大,設計比較新派,走「型格」路線,帶位姐姐介紹餐廳頂部掛了一個Gordon Ramsay製作他的名菜beef wellington時手部移動動態的藝術裝飾(上圖,也夠誇張)。這餐廳現在由Hell’s Kitchen電視烹飪比賽其中一個得獎者Christina Wilson主理,原來她也有很多粉絲,吃飯過程中看到她不時要停下工作跟客人拍照留念。

跟一般高級餐廳一樣,每檯有一個侍應另加一個侍應助理,確保服務質素,吃完整餐飯後,我覺得年紀輕的侍應助理比我們的正式侍應更殷勤專業。整體服務可接受,但又不算特別好,同是高級餐廳,跟我去曼谷文華東方食法國菜的水平差很遠(詳情見此)

最重要還是食物吧。

食物方面,是沒有投訴的,一點都沒有。

是扒房,牛扒當然是主角,點菜前侍應會推一部牛扒車仔到客人面前,逐一介紹每種扒的特色、油脂分布及份量(所有牛扒都與菜單的體積相等),最貴的日本神戶 A5級牛扒以US$30每安士計。我好有興趣問他這些樣板牛扒每晚完成任務後下場是什麼,但最後都沒有問。



點菜後先來了麵包,我一看就知道食物應該不會令人失望,以下所有菜色以原文介紹。

Lemon-thyme foccacia glazed with olive oil, pancetta-fig and truffle mushroom brioche pinwheels and walnut stilton in crisp-crusted and French tradition, served with English Devonshire butter with volcanic sea salt



只是麵包就夠誇張,每樣都有獨特味道但又不是很搶喉,真的好好味,尤其我是一個不愛吃麵包的人也能通通吃掉。

老公的頭盤Smoked Beef Tartare (lemon zest, red onion, capers,
Guinness infused mustard seeds, Yukon gold herb chips)




上檯揭開食物蓋時真的有一陣煙散出,老公說味道可以,但沒有驚喜,可算是全晚唯一普通之作,但我們都喜歡配搭的薯片。



我的頭盤Seared Foie Gras (sunchoke puree, Sicilian pistachio
streusel, Harry’s Berry’s strawberry jam)




我的鄉下地方沒有鵝肝食,難得出城一定要試試,火喉剛剛好,沒有血水但又夠軟夠滑,三種配料各有特色又夾,真的想用脷掃乾淨隻碟!

老公主菜Kobe American Filet 8 oz,全場第二貴,他說好好味,我不喜歡牛柳也不喜歡他的血淋淋medium rare,所以沒有試。



我的主菜Bone-in Rib Eye 24 oz,我一向只吃肉眼扒,貪油膏夠香口,雖然24 oz好像有點誇張,但除去骨及肥膏我差不多可以完成(一小塊益了老公),外脆內軟,簡單說是我吃過最好的肉眼扒。我們另分了一樣配菜garlic sautéed spinach



我一向不好甜品,又已經飽到上心口,但出發前看了一些網評說一定要試店裡很出名的布丁蛋糕,有些評論更說什麼食下「改變我一生」,於是慫恿老公叫。

Sticky Toffee Pudding (with brown sugar toffee, brown butter ice cream)



那條牛油就是雪糕,布丁蛋糕濕潤而且很香,但我覺得太甜(老外老公認為剛好),如果可以再多點雪糕中和一下就更好。

最後來了咖啡,不是少看這杯咖啡,French press之外還附上三款酒心朱古力讓客人加料,Amaretto, Bailey’s and Chambord,老公用兩杯分別加了其他兩款,劃上完美句號。



整餐飯在食物上我是非常滿意的,能在回家前一晚吃到這晚餐我倆都很高興,兩人連貼士約320美元,在美國扒房來說合理,但如果在香港要吃高級牛扒一定不只這個價錢,值得推薦,有機會我也會再去。

雖然腳痛,但吃完這餐飽到上心口的晚餐,一定要走走幫助消化,於是走到另一較新酒店Aria的商場逛逛,這個商場差不多全部都是歐洲名牌,今個週末大陸遊客不多,所以有點冷清,這種環境反而令我有心情看看,稍不定神就在LV買了個銀包,比餐晚飯還要貴好多,所以什麼叫物有所值,真是見仁見智。掉了錢就快快回酒店,免得夜長夢多。星期一凌晨起床坐早機回家。

最後,送上我難得的肉照一張。





















(在威尼斯人酒店買下的臉譜!)

12 則留言:

  1. Mrs. Tin Tin7/6/13 13:12

    did you wear one of your dresses to the steak house? I am a Gordon Ramsay fan. I tried some of his restaurants in London. Which LV did you get? I got a red one this year.My husband asked me why red? (and not black). I just wanted a change
    [版主回覆06/07/2013 23:01:55]我係著裙去架, 老公都恤衫西褲, 但係Vegas啲遊客個個都係牛記短褲咁, 所以佢哋啲高級餐廳都唔會好嚴, 免得開罪啲賭客.

    我買咗個細銀包, (我自己個大銀包係Miu Miu)... 其實呢個細銀包只係返工去飯堂用, 我平時只係帶過省紙包, 但用耐咗又無得插卡唔方便, 所以買個細銀包用....

    回覆刪除
  2. CeCi 你的晚餐Bone-in Rib Eye 好正呀
    [版主回覆06/07/2013 23:03:22]係呀, 塊扒超級正, 真係我食過最好食, 外邊好脆好香口就係一啲都唔硬......我都好懷念...

    回覆刪除
  3. 24安士的RIB EYE真係好大件,件PUDDING望落都夠甜了。
    澳門威尼斯人的裝潢跟你照片的一樣呢。
    [版主回覆06/07/2013 23:06:22]如果我努力啲, 係會食得哂24安士架, 我估減去骨同肥膏都係淨翻14-5安士左右, 不過又麵包又頭盤, 我唔想胃痛!!件pudding其實好好食架, 不過我哋亞洲人唔慣食太甜, 西方人就perfect喇.

    係呀, 兩間威尼斯人基本上係一樣架.

    回覆刪除
  4. Ceci 你好識品嚐食物呀。
    比我實餐餐 buffet。你嗰餐又貴,仲企兩個人喺檯邊,唔啱我啲粗人。試過同 Dondon 喺三藩市食過一餐 $200 幾一個人的法國餐,食完唯一 comment 係 "唔飽"。
    又白又滑的皮膚呀~~~
    [版主回覆06/07/2013 23:15:07]仲有, 嗰兩個侍應唔係企檯邊架, 佢哋仲有其他檯要睇, 所以都係行來行去.... 不過有兩個人, 就收碟倒水之類會密啲....
    [版主回覆06/07/2013 23:13:25]我都建議你同Dondon去旅行搵扒房食, 因為一定食得飽, 而且食一件正嘅牛扒係非常滿足嘅一件事. 我最初都有諗搵唔搵其他米芝蓮意大利或法國菜之類, 但最後鎖定扒房, 因為多數會滿意.

    我自己俾錢最貴嗰餐應該係曼谷法國菜, 好似要港紙2千咁上下, 好在食得好飽.

    我皮膚唔得架, 可能張相背景唔光又影得遠錯覺咋!

    回覆刪除
  5. Lili Marleen8/6/13 01:02

    我又唔食牛唔食羊,基本上去扒房都無咩好食, 要fine dining我首選法國的Alsace區, 水準高又價錢合理.
    [版主回覆06/08/2013 10:34:39]我聽到姐姐介紹時差啲忍唔住笑,心諗「駛唔駛咁誇?」
    [Lili Marleen回覆06/08/2013 01:31:15]Btw, 用Gordon Ramsay製作beef wellington時手部移動動態而成的藝術裝飾, 令我諗起扶乩
    [版主回覆06/08/2013 01:21:25]個餐廳都有海鮮, 我見個grilled mix seafood plate都好多得. 頭盤亦有好多海鮮, 通常扒房都會有啲非紅肉類俾唔食牛肉嘅客人.

    回覆刪除
  6. 日本神戶 A5級牛扒以US$30每安士計 <- Holy smoke, a 8oz steak will cost $240.

    You can finish a 24oz steak? The most I can finish is probably 10oz.

    I am not too used to eat at fine dining restaurant where the entry doesn't come with any sides.
    [版主回覆06/08/2013 10:23:08]個神戶牛係比較貴,喺日本食一定平啲。

    24安士係連骨連肥膏架,淨係條骨我估都10安士啦,我平時食rib eye都叫14安士架。

    其實side dishes唔駛叫太多,我都知道會食頭盤同甜品,所以唔叫任何澱粉質,只叫一個菜兩份分。

    回覆刪除
  7. 咁查實你塊牛排幾多錢? $320真係好貴呀,你地有無飲酒呀?
    [版主回覆06/08/2013 10:30:11]我塊平嘢$58, 老公嗰塊$79,其實真係唔塊,喺香港任何一間靚扒房都唔止呢個價錢,而且仲有兩人個頭盤同甜品呢,我覺得真係幾抵。

    我老公有飲一杯紅酒,好似廿皮,我自己飲一支9蚊有汽礦泉水。

    回覆刪除
  8. 嘩,過埋相機都咁fit ,你真人一定超廋
    [版主回覆06/08/2013 10:31:40]唔瘦啦,我依家成日覺得自己好厚肉,101-102磅咁上下,我想減幾磅去翻兩位數。

    回覆刪除
  9. 麵包籃, 確是很吸引啊.
    [版主回覆06/10/2013 23:29:15]成餐飯都好正!!

    回覆刪除
  10. Jo 姐姐11/6/13 09:14

    食物有水準又滿意, 貴啲都值得嘅
    個面譜好有東方色彩啊
    [版主回覆06/11/2013 23:10:15]係呀, 如果唔好食就貴, 好好食就唔貴喇.

    面譜有好多種顏色架, 我最後紅色同金色二揀一, 老公最後話紅色colorful啲. 早知買多個啦, 買一對易掛啲, 我諗住掛喺個客廁度...

    回覆刪除
  11. 嘩, 320美元, 對於對牛扒一般的我, 實在好貴呀. 不過吃完覺得好味又真係物有所值.
    [版主回覆06/18/2013 22:28:18]其實兩個人淨牛扒百幾蚊啫, 不過我哋又頭盤又甜品咖啡酒加加埋埋先咁多. 但真係好好味, 我覺得抵呀.

    回覆刪除
  12. 我對上幾年前黎都無呢間STEAK。。。。。(因我2次都係住PARIS)
    [版主回覆06/23/2013 03:07:45]好似舊年開架,其實間餐廳唔大,不過好食。下次我可能會試Wolfgang Puck.

    回覆刪除