22/5/2009

偏食狂

呢篇破例用廣東話因為咁至傳神

我老公係一個偏食狂

可能你哋會話外國人係咁好多嘢都唔食

我都識好多外國人住喺香港同世界各地都有

喺我成世女認識嘅所有人之中我好肯定我老公係最偏食嘅一個

先唔計亞洲食品就只講一般西方食物唔食嘅包括

蔬菜類~

青椒 洋蔥 青瓜 椰菜 紅蘿蔔 西芹 椰菜花 任何菇類 任何瓜類 任何黃豆製品(包括豆腐 豆芽 支竹) 茄子 莞茜

生果類~

大部份生果(只吃士多啤梨西瓜同香蕉)

肉類~

羊肉 (雞牛只吃雞胸及牛排無骨嗰啲)

產類~

帶了 青口 龍蝦 魷魚/墨魚 鮑魚 鰻魚/ 魚只吃魚排

其他類別~

煎蛋 烚蛋(只食炒蛋) 任何內臟 果仁 任何湯類(亦包括有湯的粉麵)

(以上只係我一時記得嘅一啲仲有好多其他嘢佢都唔食架)

以上已經唔計各種喺亞洲先有嘅其他奇怪食物你可以想像同佢返香港食嘢喺幾無癮!

舉個例我好恨打邊爐舊年返香港第二晚我同佢兩個人去咗稻香叫咗六七樣嘢兩個人已經算好多點知佢淨係食牛肉最後俾面食埋幾舊栗米我一個人對住其餘四五碟(都係魚片菜之類正常嘢)好無奈又好無癮本來好期待去打邊爐變成想快快食完快啲走

我當時真係沮喪到有諗過自己係唔係揀錯老公唔係誇張因為我本身好鍾意食嘢依家淨係對住佢食嘢對於我嚟講已經無以前咁興奮

亦因為佢嚴重偏食我好認真同嚴厲咁同佢講過一次去到香港同本地人食飯就算幾唔想都要樣樣食啲因為唔肯食就係無禮貌同唔尊重我哋文化第一次同我屋企人食飯我哋去咗鳳城食一圍普通家庭合家歡宴有熱薰魚翅嗰種你可以想像佢食得幾慘!哈哈!

但諗一層你見過幾多外國人唔食青爪青椒西芹紅蘿蔔椰菜同埋洋蔥一樣半樣無所謂但樣樣都唔食如果係你你都唔會煮飯佢食!

如果佢係我個仔我一早打爆佢個頭!



12 則留言:

  1. 睇到最後嗰句真係 "支一聲笑出嚟" kakaka ! 好喇 ~ 正經講真係戥你辛苦, 請唔好介意容我講句 , 你老公直頭係病態偏食 , 如果佢唔係结咗婚做和尚都得啦, 我都有鬼佬朋友食素or只食白肉, 你老公蔬果都咁多唔食邊會均衡? 好想問你老公搵咩嚟飽肚呢佢瘦定肥 ? 聽你講你嗰邊已經無乜好食, 重要老公係偏食狂 ~ 真慘  , 日後你嚟CA玩我請你大吃大喝補數 
    [版主回覆05/26/2009 08:34:00]我老公唔肥唔瘦,幾fit架,因為佢都好鍾意運動。
     
    佢蔬菜會食西蘭花,生菜,波菜,美國green beans,薯仔,我諗都夠營養卦!基本上佢都係食牛同雞,意粉都會食嘅。
     
    如果我去San Fran嗰邊,一定會預早通知你架。

    回覆刪除
  2. 艾菲妹22/5/09 20:22

    真係辛苦你...如果我另一半唔鍾意食嘢, 我真係...唔知點算...呢排阿寶減肥食少咗, 我都成日憂心...食物都要同另一半開心食先有FEEL...
    [版主回覆05/26/2009 08:29:00]我依家都慣哂喇!其實最慘唔係佢偏食,而係呢度乜都無得食,因為如果有得食,我一個人都食得好開心架。如果快啲有得返香港就好喇!

    回覆刪除
  3. 妳下次打佢會食嘅嘢,個 list 會細好多。 如果我老公好似妳老公咁,我哋一定要餐餐分開煮分開食。妳真係好慘呀,不過好在你哋 weekdays都係分開食。
    [版主回覆05/26/2009 08:27:00]我估佢食嗰啲真係少啲。
     
    我都幾鍾意依家嘅安排,一來我自己鍾意食乜就乜,唔駛理佢,二來我鍾意自己一個人喺屋企,一個人瞓哂張床,好開心!

    回覆刪除
  4. 山蕃熊貓屋23/5/09 07:04

    我都忍唔笑出嚟!!! 哈哈 我以為山蕃人偏食, 原來你老公比我老公更多野唔食..... 我以家好擔心第時個小朋友, 會以爸爸都有好多野唔食為理由, 而有偏食習慣!!
    [版主回覆05/26/2009 08:24:00]佢仲有啲奇怪嘢,就係即使有啲材料會食,但夾埋一齊就唔食,例如炒蛋會食,蕃茄會食,蕃茄炒蛋就唔會食,好攪鬼架!所以我依家真係唔會煮嘢佢食,又或者只係煮我知佢會食嗰一兩樣囉!

    回覆刪除
  5. 哇!我成日都覺傻佬都幾煩,但係睇完你呢篇之後………傻佬好抵錫!
    鍾意食嘢既人,好希望可以同鍾意食嘢既人一齊食飯,因為咁樣會食得好開心!我好明白你個次打邊爐你老公乜都唔食既感受,因為我試過同我老公飲茶,佢唔食肉,剩係食馬拉糕、蒸腸粉、虾餃、菜……咁你話,飲茶都係想食點心,但係我老公叫個啲點心係會好快食飽,你話幾冇癮。
    我好認同你呢句︰ 如果佢係我個仔 , 我一早打爆佢個頭!
    [版主回覆05/26/2009 08:21:00]淨係唔食肉,但肯食海鮮,都已經好好喇。我上次去Atlanta飲茶,我老公只係食咗叉燒包同煎餃子,仲有油菜,其餘六七碟都係我一個人食哂架,但因為我實在太懷念飲茶,所以唔理佢咁多,就算要我一個人飲我都得架。
     
    佢已經咁大個人,唔會再變架喇!不過如果小朋友係咁,就真係會激死。

    回覆刪除
  6. 我一早打爆佢個頭! 俾你笑死啦!!
    你老公個樣似外國人,其實可能唔係架
    偏食呢樣嘢唔係一時一刻,我諗係自細養成,所以唔係咁易戒架!!你唯有慢慢感染佢,再唔係都要接受啦!!
    我都好鍾意打邊爐,Kowloon City有間D牛肉唔錯,你下次返HK介紹你啦!!
    [版主回覆05/26/2009 08:16:00]我老公攪成咁,最主要都係奶奶囉!佢都有好多嘢唔食架(老爺就好啲,但佢唔係煮飯嗰個嘛!)我估老公係由細到大都食好少種類嘅食物,所以依家咁樣囉!
     
    我依家都接受咗,後遺症係我自己食嘢無以前咁開心囉!我成家都好鍾意食架,以前喺香港都會約朋友周圍食,或者自己老遠搭車為咗食碗油渣麵/車仔麵已經好開心。依家好少會為食而好開心喇!諗起都傷心!

    回覆刪除
  7. It must be hard for you to cook. : )
    [版主回覆05/26/2009 07:59:00]如果佢喺屋企,我多數都唔煮飯,有時佢會煮,有時出去食。我自己煮俾自己食嗰啲(麵,炒菜),佢都唔會食。

    回覆刪除
  8. 如果同佢食buffet蝕哂水
    [版主回覆05/26/2009 07:57:00]全中!我舊年返香港住Marriott,當然有諗住同佢近近地食個自助餐。但諗多一陣,知佢唔會食冷盤,熱食又唔係樣樣食,實蝕本。我自己平時食自助餐,淨係冷盤都可以回本,所以到最後都唔同佢食。
     
    我之後去食橋底辣蟹我都唔預佢,費事佢得個望字!

    回覆刪除
  9. 你老公真係超級偏食 我細個都幾偏食,不過自己住之後改變咗好多,盡量乜都食 我估佢應該未試過捱餓,試下餓佢幾日,睇佢重會唔會咁偏食
    [版主回覆05/27/2009 03:13:00]佢一定未試過捱餓啦!不過我諗佢寧願捱餓,都唔會食佢唔鍾意嗰啲嘢。佢除咗偏食之外,都出名硬頸架!

    回覆刪除
  10. 哈哈哈哈哈哈哈哈哈
    好鍾意你用廣東話寫blog, 好好笑, 特別係打爆佢個頭.
    wah~~~~~~~
    咁多嘢都唔肯食啊, kyle唔肯食肉都已經煩C我嘞.
    [版主回覆05/29/2009 11:49:00]真係好在我唔係佢亞媽咋,如果我個仔係咁,又擔心又激氣呀!

    回覆刪除
  11. Posha Li4/2/11 11:58

    actually it's kinda normal for american, my bf doesn't eat seafood, raw fish, white rice (but eats fried rice), no vege and pepper
    [版主回覆02/04/2011 23:10:00]我唔淨係嫁咗俾一個美國人,我自己本身都認識好多美國人(我有三個舊男友都係美國人),所以知道佢咁揀飲擇食並唔係kinda normal嗰種。

    回覆刪除
  12. 嘩! 奇人! 咁佢平時食乜, 返工又食乜, 好想知...

    回覆刪除