6/4/2010

時光倒流幾十年

希望大家有個愉快的復活節假期吧!

而我上星期就過了幾天非常生活

星期三早上有工人在屋外進行小型維修工程弄了一個上午就離去

到我起床發現家裡的電視互聯網及電話全部罷工嚇了我一跳!(我家這三樣服務又同一數碼系統連繫)

幸好還有手提用得著立即通知遠方的老公及致電供應商技術支援部電話搖控支援除了確認線路不通外其他什麼也幫不上最快要等到星期六中午才能派人上門維修!(平時只要一兩天可能因為最近在附近的龍捲風爆令服務要求大增)

星期六!!

即是說星期三至星期六整整三天有多沒有電視及不能上網!

一個人在家我已被有線電視及互聯網寵壞大部份時候我也是上網看電視同時進行如果只是其中一樣失靈我相信我也可以撐下去但兩樣全失日子就很難過老實說我不能只靠看書聽音樂維持每天醒來的十幾小時

老公於是請老爺奶奶照顧我兩天待他回來再接我回家老爺奶奶晚上8時來接我但由星期三中午到晚上8在沒有任何事可幹的幾個小時我已吸了塵熨了所有恤衫又洗了衣服實在已想不到晚上及星期四一整天可以做什麼!

不只是一個人難捱其實在星期五我跟老公兩個人在家你眼望我眼也很難捱我們選擇了大部份時候外出周圍逛即使已是連繫店Sam’s Club的會員也無無聊加入成為Costco會員進內逛逛行到腳軟!

終於等到星期六下午維修員到達時我們真的鬆了一口氣他走到家外盡頭的地方更換了一個過濾器所有服務立即復活!(應與星期三早上的維修沒關係)

一個人在家如果又不能外出沒有電視沒有互聯網你會用什麼打發幾天的時間

5 則留言:

  1. 我屋企有好多電視劇DVD,有排都睇唔完。 如果我係妳,我會租DVD睇,整啲花機餸食。不過妳唔係應該開始 pack 嘢嘅咩? 幾時要搬呀? 仲有,做乜唔去睇戲呀? 起碼可以坐個幾兩個鐘, 唔駛不停行街。
    [版主回覆04/07/2010 02:21:00]我啲DVD都係電影多,電視劇我自己平時已經睇哂。本來我都有叫老公睇DVR入面已經錄咗嘅"24",但佢又唔想,而已佢都唔係好鐘意睇戲,於是出街玩成日囉!
     
    我自己無乜嘢要pack,始終都係2年幾前先過嚟,無乜嘢要預早咁多入箱,老公就要自己pack自己嘅嘢,唔駛我幫手。
     
     

    回覆刪除
  2. 你唔去奶奶個邊住吓 ??
    無電視無上網都幾難捱 , 我可以執屋煮飯都唔太難打發時間 , 但對男主人嚟講就真係好大鑊 , 我唔知佢捱唔捱到一日呀 ??
    [版主回覆04/08/2010 04:56:00]我有去呀,星期三晚同星期四囉,老公返嚟就接我返屋企,不過都有一日半得我同佢你眼望我眼。
     
    執屋唔係問題,我都有執,但總係覺得屋企全部嘢停哂好無安全感!我諗我絕對係被現代科技寵壞哂!

    回覆刪除
  3. Southerngal8/4/10 10:42

    Good question... if I don't have TV/internet and have to stay home... I probably will reorganize my closet... to how I want it... or check if anything I can donate to Goodwill/Salvation Army... read... call friends to come over... "cook" something harder than what I would cook normally...
    Redecorate the house (which means moving furniture)... but most likely I would spend a lot of time playing piano.
    [版主回覆04/08/2010 12:29:00]reorganize closet...... good idea!  但係我個衣櫃都已經好齊整,同埋嚟美國時已經掉/捐咗三分一嘅衫喇!
     
    可能我已經係家庭主婦,已經日日喺屋企,要做嘅家務都已經做哂,所以更加無聊。

    回覆刪除
  4. 喺屋企如果無電視同電腦,唯有煲書煲戲,或者嘗試一啲超級複雜嘅食譜 
    [版主回覆04/12/2010 06:16:00]我屋企無乜材料,又出唔到去買,而且煮住得我一個食都無乜癮。

    回覆刪除
  5. Christinalion16/4/10 13:20

    " 一個人在家 , 我已被有線電視及互聯網寵壞 , 大部份時候我也是上網看電視同時進行 。"
    haha, me too! kind of housewife's life?!
    I probably will make some food or watch DVD also, haha...
    ya, sorry to hear that (your house)... but good luck! Everything will be ok
    [版主回覆04/16/2010 14:22:00]多謝關心。

    回覆刪除