11/5/2010

可想當媽媽?

我的blog友們應該都知道我十分喜歡小朋友因為我特別喜歡追看有關嬰兒小朋友成長的網誌

除了遠距離看網誌我也很喜歡照顧嬰兒與小朋友玩耍(所以會去當義工湊BB)其實不只年紀少的就算是青少年初就業的年輕人我都容易投契

有時候朋友blog友會問我你幾時做媽媽考慮生小孩吧很值得的

我的回應通常是年紀太大了不想六十歲仍為兒女學費張羅這原因也十分真實尤甚老公已經四十幾而且工作需要不常在家(他這個project的工時是朝八凌晨二)週末回家只是喘喘氣美國沒有家傭外籍老爺奶奶也沒有幫手傳統如果真的有小孩我基本上就會是一個單親媽媽

當然如果真的喜歡小孩子以上種種困難都可以克服畢竟美國一般媽媽也是這樣生活的(除了爸爸每星期四晚不在家那部份)我相信我也可以克服

那為什麼我沒準備當媽媽

其實我私下有回覆過少部份blog我不是媽媽的主要原因是因為老公之前一段婚姻已有兩個女兒現在已長大22歲跟20都在讀大學

可以說我老公當父親的經驗經歷已夠沒有想過從頭來過

我認識他跟他拍拖到結婚一直知道他這個意願也真的很明白他負了廿幾年家長責任就快終點在望的當兒是很難想像再捱過的尤其他是一個相當盡責的父親

我雖然很喜歡小孩也相信如果能當媽媽會很快樂很值得但我選擇了他而且尊重他的意願沒有打算或以為可以改變他

不知是否天生沒有當母親的緣份其實不單我老公之前兩個男友也不可能令我當母親(一個在第一段婚姻時結紮了另一個不育)所以在過去好幾年我一直都有心理準備不會當媽媽

或者有些人在擇偶時的重要條件是生小孩若不能達到這目的就寧願放棄伴侶而我卻一直偏重伴侶的選擇未能生兒育女可能是個遺憾但人生又豈能盡如人意

可惜老公是獨生兒連讓我當個嬸嬸伯娘的機會也沒有所以一眾blog友的小朋友就讓我當個搖距Auntie吧!


11 則留言:

  1. 當媽媽唔係自己一個人嘅事 , 亦唔只同老公兩個人嘅事 , 而係要尊重埋 BB 嘅事 , 如果你地是但有一方唔願意 , 有個BB未必會帶來開心, 如果係 我都會好似你咁尊重老公嘅決定 , 何況兩個人生活得協調的話 , 無子女嘅生活亦好自由 , 我有時好灰咁諗 , 生個 BB 出嚟 , 又要讀書 , 又要工作到老 , 佢開心嗎 ?? 佢一出世就開始有壓力 ….. 所以玩吓人地嘅小朋友算啦 !!
    等如我好愛狗狗一樣 , 太多顧慮啦 !! 唔敢養 , 唯有成日去有狗嘅地方摸返夠本囉 !!
     
     
    [版主回覆05/12/2010 06:59:00]係呀,生BB、養先育女真係唔係一個人嘅事,我都有諗過如果老公真係改變主意唔介意再做老豆,我都未必生,因為我唔想個小朋友週末先見到爸爸,又唔想爸爸得少少休息時間都要湊仔,佢返工真係好辛苦。
     
    我老公都有叫我養寵物,貓狗都無所謂,但係我都仲諗緊,因為我都想做負責任嘅主人,有寵物就真係唔可以再隨時唔喺屋企,唔可以間唔中飛去陪老公返工或者返香港。

    回覆刪除
  2. 其實無個人所追求嘅嘢都唔同,我覚得最重要是大家明白対方的想法便非常足夠,不用理会別人的想法!像我有一女児,但旁人還是会不停問幾時生第二個!其實。。。和人家的児女玩玩,總好過自己湊!(HAHHHAHAH)
    [版主回覆05/12/2010 07:05:00]我都唔理人點睇,不過啲人知我好鍾意小朋友,可能都想我都可以感受吓做媽媽嘅感覺,所以有時會問吓。
     
    個個都想你生多個,因為伊蘇美真係可愛又乖,想有多個翻版!   不過佢同表姐表妹咁親密,都有小朋友陪佢玩,又唔係一定要細佬妹嘅。

    回覆刪除
  3. 我個人認為無兒女不一定遺憾 , 無仔女家庭無咁多牽掛自由自在 , 生 bb唔難養育時間金錢都要作好準備, 睇人哋永遠只見開心一面, 想同實踐永遠出乎人意, 我都想過生bb亦努力過, 我哋定咗一年內有無就萛, 今日我無後悔亦唔覺遺憾, 有時見朋友湊仔嗰重辛苦, 會諗好在唔生啫 原来我一D都唔偉大, 再睇吓出面個世界 ~ 生仔係咪咁重要呢? 我會選擇用我能力去幫有需要嘅人興事 !
    [版主回覆05/12/2010 07:15:00]我覺得可能有啲遺憾因為我真係好鍾意小朋友,而且我家姐細佬都算係好好嘅家長,兩個姨甥都好乖又懂事,我覺得可能我都有潛質做個好媽媽。
     
    自己養兒育女當然同睇吓/玩吓其他人嘅小朋友啦,我雖然自己唔係媽媽,但都有兩個繼女,咪睇佢哋廿歲,好多嘢仲要我哋照顧,所以我知道點解老公唔想再嚟過,佢過去二十年黃金時間就係放咗好多心機、時候、金錢去養育兩個女。
     
    生小朋友一定有得,亦一定有失,多數父母俾佢哋再揀過都會揀番做父母,當然都有少數例外。如果呢邊有好似母親的抉擇嘅機構,我都想再做義工過吓湊仔癮。

    回覆刪除
  4. btw Ta姐講得啱呀 !
    [版主回覆05/12/2010 07:19:00](Empty)

    回覆刪除
  5. 每個人選擇都唔同,最緊要係自己開心咪得囉。 老老實實,我係好愛好愛菠蘿油,不過有時都會懷念吓未有小朋友嘅日子幾咁自由自在架,鍾意幾時出街就出街,幾時食就幾時食,放假幾夜瞓,第二日瞓到幾晏都得,挑起條筋就揸六個鐘車去芝加哥過個 weekend。依家就成個世界都只係圍住菠蘿油轉,去街都要就佢 schedule,冇哂自由架喇。 我自己就覺得好值得,不過真係有小朋友就有小朋友嘅開心,冇都有冇嘅開心嘅。
    [版主回覆05/12/2010 07:33:00]係呀,我依家隨時想去陪老公返工飛咗去都得,有小朋友一定唔得,有寵物都麻煩好多架,所以我仲未落搭養貓狗。我遲啲又會再去芝加哥。
     
    等我隔一兩年就俾我抱抱菠蘿油,等我過吓癮啦。
     
     

    回覆刪除
  6. 口水禧12/5/10 02:50

    就讓我當個搖距 Auntie 吧! 無任歡迎﹗我呢樹有件遙距嘅多口仔(係多口唔係大口仔呀下﹗ ) ﹐呀遙距auntie﹐只要你唔嫌煩嘅話......
    [版主回覆05/12/2010 07:34:00]你等我啦,我遲早會過嚟探你哋架。連我老公都知道邊個細路鍾意McQueen架。

    回覆刪除
  7. Southerngal12/5/10 12:57

    I already assume you're Cole's auntie hehehee... and u're more than welcome to come over to babysit Cole anytime! Any news about selling the house? How's the situation right now?
    I'm finally done with school but this summer is going to be crazy as I'm driving up to VT for summer school, and next Fall I'm teaching new classes... sigh... sometimes I feel like I've not really made my own choices for the last 10 years...
    I still have to say, your hub's very fortunate to marry you - being so thoughtful to him.
    [版主回覆05/13/2010 06:40:00]我都希望快啲見到Cole呀!眨吓眼佢差不多一歲喇,我都無見到佢!
     
    賣屋無消息呀!間新居肯延長交易期,但係5月無咗政府incentive之後,無人睇樓喇!我估都唔會搬得到,無所謂啦,依家間屋比之前又靚仔咗,我OK架。
     
    你有機會見到我老公記住話佢知佢執到寶呀,佢成日多多批評架,激死!

    回覆刪除
  8. Completely, I am with you, Ceci!!!!! 
    [版主回覆05/13/2010 06:34:00]喂,好耐無見喇!我仲以前你刪咗個blog添!近況如何?

    回覆刪除
  9. 我覺得生係一陣, 但責任係一生一世! 真係要諗清諗楚, 所以我都未覺得自己係時候住!
    [版主回覆05/13/2010 06:32:00]你又要返學,又要返工,緊係唔好生住啦,等讀完書,搵到長工至諗會好啲。

    回覆刪除
  10. 你都係洛洛個搖距 Auntie呀....雖然遠左d....kakakaka
    [版主回覆05/13/2010 20:59:00]唔算遠喇,起碼當常一年都見到一次吖。
     
    你忙完未呀?咁耐都唔update嘅!

    回覆刪除
  11. 男主人14/5/10 22:12

    Ceci:
    今次男主人蝕底啲啦!叫啊仔認妳做契媽喇、不過都係人熟禮唔熟,首先妳都係打番條十両重嘅金鍊做上契禮物先......
    [版主回覆05/15/2010 00:19:00]契媽?我大阿仔十幾年咋喎,又唔係口水禧咁細,契姐得唔得呀?
     
    講到做禮,多得我成日勸Ta姐,你同阿仔先無成日俾人鬧(阿仔尤其呀!),係唔係應該你或者阿仔送番個金牌俾我至啱呀!

    回覆刪除