28/6/2010

自豪亞姨

我家五姐弟只有大家姐跟弟弟各自有一個兒子大姨甥暑假後升中一小侄仔只有三歲

還記得大姨甥出世時剛是我要遠走流浪之時幸好還來得及到醫院隔著玻璃跟他打個招呼才出發上小學前他是跟公公婆婆住的聽說是個很乖的小朋友食好瞓好開開心心不怕陌生人

有趣的是他從小就喜歡玩較女性化的玩意對玩具車機械人等全無興趣反而喜歡較文靜的填顏色串珠仔我家是自由主義派絕對沒有要改變他的意圖他小時候一班亞姨還對他說將來同性戀變性也沒問題我們一樣支持愛護而他就一直學劃畫還拿到公開獎呢

大家姐多年來都是小學教師可能有切身領悟覺得小學在什麼地方讀書都差不多因為大家年紀都小一個老師在一班幾十個小朋友之間可以有的影響力有限最緊要壓力不大小朋友不抗拒至於學習方面家長的栽培比學校及老師的參與重要得多

就因為這樣大家姐在姨甥升小一那一年,毫不猶豫地辭退了時常工作至三更夜半的教師一職亦辭退了家傭當個全職主婦閒時只當私人補習幫補家計為的就是要親自教導大姨甥的學習與家課

我十分欣賞大姐的勇氣及決斷因為她家的經濟也不特別富裕她比姐夫賺得更多是經濟支柱但為了為孩子打好基礎她沒有猶豫半分

我家只會在大時大節聚首過去十多年也只在節日才會見到這個大姨甥我也曾擔心姨甥會因為面對媽媽每天的督促而惡化母子關係但多年來的觀察他跟大家姐關係頂好的有說有笑還很親密攬頭攬頸的

上星期在Facebook得悉大姨甥全級考第一我這個細姨很高興自豪啊!真的比自己考第一更高興

有聽說過大家姐希望將來把姨甥送到海外留學而我跟在溫哥華的二姐都沒兒沒女看來要跟她研究研究作點準備幫幫這個姨甥一把



6 則留言:

  1. 你家姐本身係教師 , 可能仲係識諗嘅教師 , 所以佢明白一個學生嘅心態 , 用正面方法對個仔仔 , 佢嘅 ” 犠牲 ” 好值得同有回報 , 恭喜 !!
    我以前工作時同阿仔關係都好差 , 因放工己經好攰 , 人都忟憎 , 反而無工作時關係才好些 !! 有失有得呀 !!
    [版主回覆06/29/2010 10:17:00]佢教書教得唔開心架,因為個校長鍾意出名,成日攪呢樣攪嗰樣,正經嘢又唔做,又有教改,所以佢以前成日都做到半夜三更,我都戥佢辛苦。 佢有時都好惡架,試過姨甥接婆婆電話忍唔住喊,因為亞媽要佢就多啲練習/功課,佢做唔切忍唔住喊。但係唔知點解佢同亞媽又好鬼friend,攬頭攬頸,佢真係好乖仔架。

    回覆刪除
  2. 好欣賞你地一家人對大姨甥的態度,任他自由發揮,不會迫他玩男仔玩具 你家姐好偉大呀!為咗個仔放棄份工,而家大姨甥全級考第一,証明你家姐嘅選擇無錯,恭喜恭喜
    [版主回覆06/29/2010 10:35:00]我覺得係佢又努力,我姨甥又努力,先至可以做到成績。我屋企唔係傳統屋企,雖然有成十年佢係唯一一個孫,但係無人寵佢架,我大姐同姐夫又由得我哋點話佢都得,所以細細個佢都已經好聽話,又講得笑(我哋班亞姨最鍾意笑佢,佢以前話自己考第一,我哋就問係唔係全班得兩個同學?)。 佢物質玩具等一向唔多,細個又無乜睇電視(我全家都唔係好睇電視),但爸爸媽媽都好有心機同佢去玩,行山、耕田、學劃畫,我覺得佢一啲都唔覺得自己有缺乏,因為知道爸爸媽媽都好愛錫佢。 唔好話迫佢玩男仔玩具啦,佢同性戀、雙性戀、甚至變埋性別我都無所謂,只要佢健康開心做個好人,其他一啲都唔重要。

    回覆刪除
  3. 山蕃熊貓屋29/6/10 12:27

    我都十分欣賞你家姐。 要教, 同時又要同仔仔關係好, 係好大既學問。
    [版主回覆06/30/2010 08:40:00]我家姐有時都幾惡,但係姨甥知道媽媽都好錫佢,所以佢其實同媽媽仲friend過爸爸,成日攬頭攬頸,乜嘢都同媽媽講架。

    回覆刪除
  4. 我都覺得小學唔駛讀咩名校, 最緊要小朋友讀得開心, 培養學習興趣! 唔係為左考試合格, 不斷溫習, 只會適得其反!
    [版主回覆06/30/2010 08:42:00]我諗我大姐就係想佢完全明白上堂學嘅嘢,所以先全職教佢,希望姨甥上到中學都仲跟得上啦。

    回覆刪除
  5. 梗係proud啦!  你家姐應該唔覺得當年的決定係犧牲
    [版主回覆06/30/2010 08:45:00]經濟當然差咗啦,但佢一直都唔覺得係犧牲架,仲好享受,佢本身都唔係一個好物質嘅人,所以無得shopping,住細啲地方,無工人等佢都可以接受。

    回覆刪除
  6. 艾菲妹1/7/10 00:37

    你家姐真係好利害...為小朋友真心付出, 又了解佢既需要...好好哦...
    [版主回覆07/04/2010 02:39:00]呢種做法中國人(香港人)比較少,可能中國人都係覺得俾家人經濟穩定更重要;但係外國人就普遍好多,好多女士一做媽媽就唔會返工,全職做媽媽。

    回覆刪除