6/8/2011

關於寫Blog

近日Yahoo! Blog平台改變,新版設計與靈活度都好像比現時環境差,令一眾blog主頭痛又惆悵,忙於back-up之餘又要研究是否另起爐灶,很多Blog主對被迫改變極度不滿。

對於寫blog,我仍然是一貫「煮到埋嚟就食」作風。雖然Yahoo! Blog是一種服務,但我不會忘記這跟Facebook一樣,是免費的服務,所以即使偶有失靈,或者設計欠佳,我都不太介意。


我在香港時有一個英文blog,第一篇就是寫怎樣的人會寫blog?寫blog不是寫日記,無論記名或匿名,blog的內容都會公知於世(之後改作私人blog不計),即是說每一個寫blog的人,一開始都是有東西想向外「發表」。

至於發表什麼,就要看blog主意欲,有想記子女成長及家事的,有想記每日所見所聞,有想分享烹飪心得的,五花百門,適隨專便。

但我想說的事,寫blog的人(包括我),不多不少有點自戀性格。試想想,不是人人有動力拍照片、寫blog、留言、覆留言,若不是很想「發表」,是不會有這種持續力的。即使某些內容有自嘲成份,亦不大影響到「我覺得我的想法是對的」原則。自卑心重的人,一定不會寫blog

所以我看blog,一向會"read with a grain of salt",會在意到blog的內容是blog主想別人看到的一面,所以大部份blog的內容都是開心、幸福、值得引以為傲的事,發表的意見做人處事方式希望得到認同。
但人生又豈能盡如人意?道理亦不一定常在我方。


正如我的blog,如果我老公看得明中文,一定嚇一跳,「吓,你是善解人意好老婆唔係化?」在我而言,我當然認為自己是好老婆,但到最後,其實只有他才有資格評論。


愈說愈遠了,我想說的是,衷心感激Yahoo! Blog,讓我在過去幾年有平台發噏風自吹自擂,感足我自戀的性格。

更感激幾年以來透過Yahoo! Blog認識了很多好朋友,如果用其他較少香港人用的平台,我相信一定不會有機會認識到你、你、跟你。

要更新系統,更改版面,我不太想,到期限到時一定接受,我繼續在Yahoo! Blog得到的,一定比重新開一個新blog多很多。



4 則留言:

  1. 除咗偶爾嘅唔穩定之外,基本上 Yahoo Blog 都幾好用,唔明點解無啦啦要轉版面
    [版主回覆08/11/2011 09:34:00]要改通常都係嗰幾個原因,可能依家個版本大舊,唔太迎合Yahoo想得到嘅嘢,呢啲免費服務,又要投入資源,背後一定有啲嘢個host想要嘅(數據又好,人流又好),如果一停滯就攪嚟無謂。 又或者另一可能性,就係有新主管上場,無聊得滯又或者想有表演,無嘢搵嘢嚟攪,好多時都有呢啲事發生...

    回覆刪除
  2. 我都係煮到嚟就食, 連backup都無做呀!! 我好高興認識你哩!!!
    [版主回覆08/11/2011 09:36:00]我唔back-up喇,一向都用MS Word寫好先放上網,而且依家做咗back-up,遲啲過一兩個月後真係要轉時再back-up一次。

    回覆刪除
  3. 同意你說法 無論咩心態寫blog都好 在我只想記住生活點滴例如Shiro 我什小長篇大論寫嘢 原因係懶 倒不如影幾張相 再略略講解攪掂
    [版主回覆08/11/2011 09:38:00]有啲blog只有相,有啲淨寫字...... 睇吓網主自己想點啦。

    回覆刪除
  4. Fatgarfield 肥加菲14/8/11 21:39

    I still can't decide to make the change and upgrade... Just got too used to this platform and don't feel like starting all over again. However, Yahoo says that all the old blogs will be kept, don't understand why people are very afraid and have to backup everything? Altho, I'll probably go crazy if I lose everything... because the reason I wrote my blog all these years is because I want to keep the memories...
    [版主回覆08/15/2011 09:52:00]啲人back-up因為唔信得過yahoo囉,佢前科唔好嘛,又唔知啲comments會唔會一樣留得番。又或者啲人以後重溫時想睇番依家嘅format,我自己就無乜所謂,一向都係寫在MS Word先貼過嚟。

    回覆刪除