18/10/2011

Blaze: 做狗甚艱難

被爸媽帶回家半年後,終於熟悉了新的生活環境,漸漸找到自己每天生活的規律,以為可以每天等食等玩再睡覺覺。

唉,原來媽媽另有想法。
話說我這個小朋友從出生開始,一直都是跟其他哥基犬住在戶外狗房,隨了出賽訓練外,很少接觸人,亦很少聽人類語言,隨了聽得明自己的名字外,其他都不太明白。

媽媽說,當我適應了新生活,對爸爸媽媽有安全感後,就要帶我上學去!
其實我也很乖的,從不倒亂,還有點膽小,為什麼還要上學?

媽媽說,不是要我學什麼雜技表演高難度動作,但一定要學會一些與生命安全有關的指令(例如老遠叫我stay,我就要stay好,或者地上有東西吸引我去吃,媽媽叫停我就不可碰)。因為我非常跟尾狗,永遠痴住媽媽的腳,要stay實在有難度!


上了幾堂,媽媽罵我沒耐性,指令學到了一次後就不肯再重複,但過了一會又忘記了該指令。還好我本身很純品,其他如見人不要跳,走路時不扯狗帶等基本功也不用教。




其實返學也有好處,平時媽媽是一定不會給我小食的,但返學時或在家練習時媽媽會不停餵小食,簡直是狗間天堂啊!
但返學也有另一慘慘事,話說另一課的老師本身也是競賽哥基犬主人,第一堂見到我就來逗我玩,但卻靜靜的跟媽媽說我太肥了,要減肥!


有無攪錯?我已經無啖好食,仲要減?
由那一天起,媽媽就在我早晚兩餐,由每次半杯狗糧,改為三份一杯,每次只是丁點點,好可憐呀!我連便便都減少了!無陰公呀!

5 則留言:

  1. 主人肯花心機教狗狗, 真的很好...很多主人只是貪得意, 出到街由得狗狗亂走亂撞...好危險呢...相信Blaze將會更乖巧呢...
    [版主回覆10/22/2011 01:27:04]Blaze一向出街都幾乖,唔會扯狗帶又唔會亂跳,小朋友衝埋去佢度都無問題,所以我一向唔驚佢會嚇親人。我反而驚佢自己唔覺意走失或者走出馬路,到我哋搵佢時佢乜都唔理就衝埋嚟俾車撞倒,所以一定要教識佢我好遠叫佢stay佢就要stay好,同埋街邊嘢唔好亂食(呢樣真係最難)。點都好啦,盡人事。

    回覆刪除
  2. Blaze, 你唔知你媽媽係個有要求嘅人咩?? 我成日話佢係港板劉慧卿呀!! 哈哈~
    [版主回覆10/22/2011 01:29:10]Ta姐,你唔好咀樣話我媽咪啦,佢話劉慧卿個樣咁惡唔似佢喎,媽咪每日抱我攬我時好溫柔架。

    回覆刪除
  3. 不過你又真係幾肥嘟嘟, 可能好吸收呀!!
    [版主回覆10/22/2011 01:31:50]我好叻女,幾個星期減咗兩磅喇,依定就冬天毛毛厚啲先似肥嘟嘟咋,媽咪話仲要減多兩三磅喎,慘慘!

    回覆刪除
  4. Hahahaa,要佢減肥真係好辛苦。
    [版主回覆10/22/2011 01:32:37]佢自己唔知食少咗架,因為哥基永遠都肚餓架。

    回覆刪除
  5. 吾知係咩杯呢,因冬冬都係每餐半杯,一日2餐都ok呀! 冬冬食addication 鹿糧,我覺得食雞會易肥d架^^ 其實冬冬見到人會跳高say hi 架,我都好頭痛依樣,但叫佢stay 佢又ok架喎..可能佢本身太過熱情了.
    [版主回覆10/22/2011 01:40:08]係普通煮食用量杯,其實三分一杯真係得啲啲咁多,佢三十秒就食哂,每日兩次便便減少到一至兩粒仔(以前未減時有兩三粒架)。如果佢無敏感,我想佢繼續食雞,因為雞糧營養均衡啲,最多食少啲囉。我Blaze好鬼懶,連我哋放工返屋企佢都唔跳架,淨係走埋你前面坐定定等你烏低同佢say hi,我依家有時玩佢,唔烏低唔啋佢,等到佢唔耐煩跳一吓先摸佢,想佢自動自覺跳真係難呀!

    回覆刪除