22/10/2011

我老公好fit!

前一排老公執屋,搵出一啲陳年照片。佢中學畢業後唔聽亞媽話去讀大學,十幾歲人就去從軍,你見佢個樣,成個小朋友咁就學人揸住啲機關槍去打仗。

美國軍佬多數都係讀完中學就入伍,十幾歲男仔血氣方剛又遠離屋企,你可以想像得幾種情況,一係不停滾女嫖妓,一係廿歲未夠搵個女仔結婚生仔,當然仲有第三種係結咗婚都繼續嫖。我老公就係第二種情況,真係腦囟都未生埋廿歲唔夠就走去結婚生仔,人仔細細自己想點想要乜都唔知,最後當然又快快離婚收場啦,難怪我奶奶咁擔心又激氣。


睇過幾張老公與兩個女小時候的照片,覺得好攪笑,因為佢自己個樣本身好baby face,攬住兩個女完全唔似係個爸爸,依家兩個女都廿幾歲,佢都唔係太似係爸爸架(好多時啲人以為我老爺係兩個繼女嘅爸爸)。早生都好,起碼兩個女大哂,佢都仲有精神氣力去玩去搵興趣。


睇落我老公真係幾鬼fit,依家當然無咁多肌肉啦,頭髮又少咗好多,但係磅數腰圍居然一模一樣,琴晚仲示範著翻以前條軍褲仲有鬆,勁!

2 則留言:

  1. 好利害, 而家重著得返以前條褲?...真係fit!

    我呢排成日出街食飯, 無得煮(廚櫃未安好), 加上無做運動, 條腰粗咗好多, 預計下星期開始重拾運動, 希望快D修身...
    [版主回覆10/26/2011 07:52:40]佢好奄尖架,前兩年試過有幾個月腰圍多過32吋,啲褲唔啱著,其實磅數無乜加,但佢即刻好唔高興,係直情會發自己脾氣嗰隻,跟住去勁跑步,直接去翻32吋先安樂。相對地我無佢咁要求高,我已經接受自己唔再24腰喇,之前啲靚褲同裙完全著唔到喇。

    回覆刪除
  2. 對自己要求高都係好事嚟既, 阿寶近來都發福不少, 之後執好屋又要開始運動運動...流汗係最舒服既!
    [版主回覆10/27/2011 07:57:31]依家我哋兩個都無運動,但係我好miss做運動嘅感覺,最近我哋先搵到間比較好嘅gym,等老公得閑啲就會join架喇。

    回覆刪除