22/11/2011

從頭開始!加油!

上班已一年半,搬家亦快一年半了,這代表什麼?
這代表我已足足一年半沒有做運動!

大家有所不知,我曾是健身狂,主要是上健身堂(pilates, body pump),過去十幾年一直有定時去健身室做運動,高峰期更是差不多天天去,有時一天上兩堂。即使來美後首兩年沒有車牌呆在家,我也很有紀律地差不多每天在家對著電視的健身班跟著做或再加上一百下sit-ups
可以說,運動過去是我生活的一部份,也是我個人身份(personal identity)的一部份。

運動令我一身肌肉結實,線條好看點,腦內啡(endorphins)分泌令我心境開朗,更重要的是我一直身體相當健康,即使是大胃王又吃很多不健康的食物,血壓膽固醇等指數都超正常,所以我是真心很喜歡做運動的。
那為什麼過去年半完全停了運動?

原因很簡單,怕煩與懶!
上班前兩年我都是半夜三四點睡,下午一時多起床的,所以上班初期,我用了一段比較長的時間調整睡眠時間,很多時放工後已非常睏,勉勉強強胡亂吃飯上上網就上床,根本提不起勁做運動。

上班後兩個月就搬屋了,又用上幾個月時間執屋適應新環境,而且因距離關係取消了舊屋附近的健身會籍,連週末去踏健身單車舉舉鐵的機會也沒了。
我一直想再做運動,因為停了之後,最大的影響是新陳代謝慢了胃口減了,我以前有一個大男人的食糧;現在莫講頭盤甜品,有時候連主菜都吃不完,或吃完主菜會飽一整晚胃脹脹。我不想這樣,我希望能夠繼續食得多,燒得多。

新居附近有不少健身室,但都是大型連繫月費便宜那種,我跟老公都特別怕去人多的健身室,要人少設備齊全,又要有專業的pilates and body pump classes,找了很久,終於找到了,離家約十五分鐘車程算可接受。
剛過去的星期六,就是我再下海的第一天,踏單車不足十分鐘就沒氣,很多基本的pilates動作都不能維持,plank更只是十秒就腳軟,肌肉啊,很想念你!你在何方?

明知突然再做運用隔兩天會渾身疼痛,所以星期六去完第一次之後,星期日再去,橫豎星期一要痛就儲埋一起痛吧!我要慢慢訓練好基本的,才可以去上堂,因為以我現時狀態是不可能正常地完成一堂的。
老鼠仔,六舊腹肌,你等我!

5 則留言:

  1. Motonako.A22/11/11 06:09

    努力加油呀....以前做開運動相信一定冇問題嘅!
    [版主回覆11/23/2011 09:36:21]最慘係我一至五無時間做,放工又要趕返屋企放狗,我其實想去得密啲架。

    回覆刪除
  2. I miss body pump classes!!!!!
    [版主回覆11/23/2011 09:40:12]我都係最miss exercise class. 香港啲班頻密好多, 朝早、午飯、放工,weekend都一定有,依家我間gym啲時間好怪,我都唔知最終去唔去到。

    回覆刪除
  3. 加油哦...終於明白點解我近來好易胃脹...原來係懶...我都要努力做運動先得...
    [版主回覆11/25/2011 05:32:27]係呀,我以前新陳代謝好快,食幾多都可以好快又肚餓,依家一日兩餐就夠,而且無以前食咁多,好想食都食唔落,好可憐!

    回覆刪除
  4. 嘩, 你真係好勁呀! 加油呀! 支時你
    [版主回覆12/03/2011 02:44:04]唔勁啦,其實好多香港人都好勤力做運動架。

    回覆刪除
  5. 上次見你, 無做運動都唔覺你肥咗或鬆弛咗喎!! 我都係一星期一小時左右咋, 我做運動係因為鍾意食嘢同出汗排毒個種感覺!! 不過冬天到無得出汗又唔太想做囉!
    [版主回覆12/03/2011 02:43:04]雖然無肥到,但已經差好遠喇,你睇唔到我個肚,我以前腹部好實架,而且有老鼠仔,依家無論哂喇。

    回覆刪除