26/6/2012

寫blog隨想

不知不覺,這個Yahoo Blog已經營了四年,時間過得真快!

我在港時也有寫blog的,但不在Yahoo,而且是全英語。2007年底來美初時,一個人閒在家百無聊賴,無意間開始看到一些Yahoo Blogs,之後就開始寫了。

Blog界是一個很奇妙的世界,志同道合但相距很遠的可以神交,住得近的更可進一步變成真朋友。雖然我的blog很少人看,而且我又是個串串貢多事實的麻煩人,但在這幾年透過blog又真的認識了很多會包容我的新朋友,有些亦變成好朋友,我好感恩。

靠以前的流行榜及精選推介,我每天都會睇某些blog,有些只看不回應(如三貓BlogBlog齋、寧靜Blog、美食醫生、火星空姐等)。有些是看著blog主由單身到結婚到變成媽媽現在看著她們的小朋友成長,當中又有些變成了真朋友定時見面;近這一兩年又一個接一個的認識了一些在美加生活的香港移民,我會每天看及盡量留言。

四年不算短時間,如果能成為真朋友,多數會在blog以外另有聯繫方法,所以萬一她們不再寫blog也會有辦法繼續聯絡。但無可避免地亦會遇到一些常看blog突然停寫,難免會有一陣失落,不知道她們怎麼了,希望一切安好吧。

我有一個變態習慣,如果是我常看的blogs,無論個blog由何年何月開始,我都會把它從頭看一次,有時候一個歷史長的blog是看幾天至個多星期才看得完,但我八卦又時間多嘛,而且看清楚前文後理要作回應也到題點。

我是一個比較獨立的人,很多時生活上遇到疑問難題都會想盡量自己找方法解決。最近可能寫了幾篇箍牙的網誌,間唔中也收到一些懶惰人的留言,最常出現是「我想箍牙,可否介紹你牙醫給我?」「要整幾錢?」之類。我前後才寫了五、六篇「箍牙日誌」,全部看完也不用一小時吧,你要我介紹個在美國鄉下執業的牙醫給你?箍牙不是兒戲的事你自己做了幾多功課?連blog主身居何方都不知道?老實說,我一定沒有一些人氣blog主那麼好禮貌,他們對這些九唔搭八留言者也很有耐性有禮貌。而我,我是想敲他們的頭殼的!

我不慣依賴人,尤其是關乎自己身體及生活的課題,所以無論來美申請各類身份證明、綠卡再攪公民身份,箍牙看醫生養狗甚至買樓等,都會自己一手一腳先做功課,不會隨便開口「我想xxx,你幫我,你教我!」做點功課有多難?這個世界有一個叫GoogleWikipedia的東西啊!找個forum看看有多難?老實說,我自己身邊是沒有這種類的朋友的,可能有一些人,我是到死也不會明白的。

當然,我有時也會在其他blog留言,分享自己的經驗或意見等,如果blog主唔嫌棄,多一個參考嘛。我亦有很多寶貴的資料訊息經驗是從看別人的blog學到的。但對一些懶到出汁飯來張口的blog友,我真是有些「多謝到訪,請過主!」的心態,可能我真的太串。

發洩完畢!Blog仍是很好的,阿彌陀佛。


11 則留言:

  1. Jino大口仔26/6/12 11:55

    我以前都唔寫卜,寫下寫下好似都有成年幾兩年。畢過我就系睇黎睇去都系果幾個人ge卜(Ceci姐你個卜系其中一個,呵呵)。 我無論買咩整咩我都鐘意做research,因為要做好一樣野,冇充分準備系唔得。
    [Jino大口仔回覆06/30/2012 01:08:42]我細個完全冇寫日記呢個概念宜家寫下blog都可以当日記用都幾好。
    [版主回覆06/27/2012 10:40:46]我細個有寫日記架,不過全部掉哂喇。我以前有啲工都要寫寫寫,所以要寫嘢唔難,不過依家空閒時間少咗好多,所以已經寫少咗同寫簡單咗好多喇。

    多謝捧場!

    回覆刪除
  2. 我都好耐冇寫,但呢幾排寫煮
    [版主回覆06/27/2012 10:41:30]我依家都寫少咗好多,空閒獨處時間少咗好多。

    回覆刪除
  3. 有時有朋友問下, 我會好樂意幫忙, 或者教佢地點樣搵! 我之前真係遇過一個係咁問我點樣響呢邊做老師, 我send左個website叫佢睇d資料, 但好明顯佢無睇又係咁問一d我都答唔到既野, 因為我同佢唔同州嘛, 好多野都會唔同既. 我最後無理o個個人啦, 費事自己激氣!
    [版主回覆06/27/2012 10:48:10]有啲朋友blog友自己提起啲嘢,如果我知道我有認識我一定會幫手,我最唔鍾意係嗰啲自己乜都唔想自己做,淨係想人教哂佢唔用腦又懶又蠢嗰啲。蠢唔係罪,蠢又懶就係罪喇!

    回覆刪除
  4. 係呀....我宜家未有工做,所以會有時間寫既.......

    回覆刪除
  5. Ceci,
    -我也會從頭看一次,(盡量看)常有䏈絡的blogger. 其實唔知自己係八掛,定係想加深了解人. 但總覺得咁樣會清楚blogger性格. 在比comment 也可以更透切d.
    -不過,我自己都估都估唔到,自己寫嘅blog會有人睇,我自己又會睇人哋嘅blog. 又突然識多咗班人,收獲好大.
    [版主回覆06/30/2012 10:05:26]係呀,所以yahoo blog點唔得唔好用都好,我都好多謝yahoo blog架。

    回覆刪除
  6. Jo 姐姐29/6/12 06:32

    都係呀 我識嘅嘢唔多 有時BLOG友問到 都會去GOOGLE吓 搵啲資料俾佢地參考 但轉頭又問同一類問題 咁即係我俾嘅嘢係無睇過啦 唉 無言
    [版主回覆06/30/2012 10:11:27]我真係好唔鍾意啲人自己乜都係唔做,乜都要問人。如果係見到人哋件衫好靚想問人喺邊度買嗰啲緊係無所謂啦,但有啲人生大事,例如點樣來美攪綠卡嗰啲,嘩,咁大件事,你自己乜功夫都唔做就係咁問人?如果連填乜表點填表都要人逐步教,咁唔該請個律師攪喇。(真係有人咁問架!)

    回覆刪除
  7. 幾年前開始由朋友介紹寫blog, 點知就愛上了blog, 反而個朋友就荒廢了。其實blog就好似寫日記一樣,有時開心同唔開心都想分享or發洩,都好開心認識到好多blog友,大家一齊交流下係美國嘅生活。有時人在異鄉,突然有個由香港來美生活嘅人真係好似有個知音人一樣,大家都明白大家。無論如何,希望你發洩完好D啦!
    [版主回覆06/30/2012 10:14:43]我發洩完喇,不過我估我對嗰啲懶人永遠都要無耐性。蠢唔蠢係天生,我唔會對蠢人太差,但懶人乜都依賴人嘅我就真係頂唔順。

    回覆刪除
  8. Mrs. Tin Tin30/6/12 18:02

    you can't stand depdendent people. But it seems you can handle your step-daughters quite well. From what you wrote before, it seems they are quite dependent. My step son who is 22 asked me yesterday to find him a summer job! I asked him if he has prepared his resume. He said no!
    [版主回覆06/30/2012 23:50:49]我兩個女無咁嚴重。首先佢哋一定一定唔會開口要我幫手任何嘢,佢哋會問爸爸同grandparents,但一定唔會問我。平時喺屋企如果爸爸唔喺度,佢要自己煮飯俾自己食架,我煮只會煮俾自己,佢哋都會做翻自己家務,清潔房間洗衫都係自己做。我兩個女啲工作,都係自己搵,無問屋企人架。

    我好多時覺得,我兩個女唔係最大問題,因為佢哋係有能力嘅,只不過好多時啲長輩自行請纓照顧周到,攪到佢哋依賴啫,所以我一向都唔覺問題喺啲女度架。我怪啲長輩多啲。

    回覆刪除
  9. I do think women in the US are a lot more independent because we don't have other choices.
    [HM回覆07/13/2012 02:18:20]We don't have other choices, i.e. no maids, etc

    So we are forced to be more independent
    [版主回覆07/06/2012 10:56:14]We "do" or we "don't" have other choices...? I don't understand what you meant....

    回覆刪除
  10. Mei Ting, Amanda3/7/12 16:27

    睇你既卜, 因為比Blaze吸引住呀.........! 哈哈~
    [版主回覆07/06/2012 10:56:57]多謝!Blaze都幾人見人愛架!

    回覆刪除
  11. Southerngal4/7/12 05:09

    hahaha, I couldn't stop laughing when I read 而我,我是想敲他們的頭殼的!.
    Wow, I have the same crazy habit as you - I remember when I read all the blogs written by you after I found out your blog :-)
    How's your Florida trip? I only been to College baseball games before, thinking about taking Cole to one when he's a bit older :-p
    BTW, how's Blaze?
    [版主回覆07/06/2012 10:58:33]Florida was cooler (compare to here)! The game was fun, not boring at all.

    Blaze is doing well, still the same!

    回覆刪除