19/12/2012

忙碌的一週

上星期六晨早五時,起床趕第一班機到加州灣區,為的是週一二到總公司開會及探訪,我提早兩天到,當然是為了見朋友,吃吃喝喝,及完成很重要的剪頭髮任務。

加州時間中午落機後,多得口水禧一家車出車入,先剪髮。原本約了呔仔一家,但呔爸病倒了大昏迷,連小朋友也開始有患病症狀,我們當然叫他們多休息(其實是怕被他惹病大家嘛!)。下次再見!

晚飯吃到雲吞麵凍奶茶,豬皮魚蘿蔔,還有海南雞,好滿足啊!回去後還霸佔口水禧睡房一晚呢。

我到加州的另一要求是飲茶,星期日在茶樓為了口水禧等了半天的馬拉糕,我差點嚇死隔離檯的爸爸。因為突然在左邊遠處好像聽到點心姨姨說有馬拉糕,我一時興奮頭轉過去在那爸爸耳邊大叫「有馬拉糕呀!」他整個人彈起,哈哈,真不好意思。

禧家很有「為人為到底,送佛送到西」的助人精神,飲茶後就繼續老遠送我到將會連住幾晚的酒店,來來回回幾個鐘頭呢!招呼周到又管接管送,禧媽,下次再打攪喇!



下午由一舊blog友接棒,到了另一朋友家看初生女孩,我們四個都是嫁來美國的香港人。上次來加州時這三對朋友間只有一個小女兒(另一在肚裡),兩年後已變成四個小朋友,好熱鬧噢,不知道下次見面會否又再加兩個!

工作完兩日都有政治飯食,週三終於在半夜回到家,週四又要上班,晚上還要出席公司聖誕派對,幸好公幹前已買好抽獎禮物訂好餐廳,當晚只需招呼一下家屬小朋友,但未吃完已好睏!

週五上了半天班,即回家換衫再驅車兩小時出席細女的大學畢業典禮。兩個女兒都大學畢業了,細女還已經找到工作會立即上班,亦已找到地方住,可喜可賀,起碼擔心小一個。

典禮分兩日,週六中午完成第二部份後又驅車回家,返家後還要立即吸塵抹地及掛回大電視,因為前一日早上有油漆工人來幫客廳油漆,可以坐下休息時已是週六傍晚。

這就是我過去的一週的日程,疲累缺眠得要死!

 

4 則留言:

  1. 嘩, 真係日日都馬不停蹄, 無停過喎
    妳要好好休息番吓至得喇
    祝大家都有個溫馨愉快冬至, 聖誕及新年快樂
    [版主回覆12/20/2012 11:36:59]係呀,真係好攰,到依家都仲好攰,年紀大真係唔捱得。

    我都祝你一家聖誕新年快樂!

    回覆刪除
  2. Lili Marleen21/12/12 01:10

    我前幾日响超級市場見到有缺咗貨一排既急凍Butter Brezel 賣 (同响Kiosk買果d無分別, 只需自行解凍, 但價錢平成一半), 我即時Yeah咗一聲叫咗出來, 嚇咗我後面個女人一跳
    [版主回覆12/21/2012 07:46:15]係啦,嚇到人彈起,真係極唔好意思!不過為咗馬拉糕,無辦法啦!

    回覆刪除
  3. Jino大口仔21/12/12 06:25

    忙裡偷閒,同埋可以見朋友都幾好。 Ceci姐,happy holidays :)
    [版主回覆12/21/2012 07:47:19]係呀,明知好忙我都早兩日去,難得嘛。我都祝你聖誕快樂,新年快樂!

    回覆刪除
  4. Southerngal21/12/12 13:35

    Wow, you have a super busy time! Guess Blaze missed you a lot! :-)
    What a fun time to spend with blogmates and their family! I just had lunch with a blogmate who lived in Atlanta area, when I told my in-laws about it, they still not sure how I can make friends through internet! :-p hahaa...
    Anyway, are you done shopping for your in-laws this year? We're here for almost a week, start missing my small tranquil town! :-)
    [版主回覆12/21/2012 23:09:47]Blaze係一隻情緒好穩定嘅狗仔, 唔會好興奮亦都唔會唔開心, 所以我都唔知佢有無掛住我架, 不過我執行李時佢就真係癡住八八卦, 平時佢daddy個個禮拜都執佢唔理架!!

    我哋今年太忙, 乜都未買, 依家都驚緊, 啲女唔理喇, 俾錢都得, 最煩係老爺奶奶, 唔知點算.

    回覆刪除