7/9/2008

回娘家

住了一星期酒店,老公今天回美國了,我亦離開酒店回娘家。

回娘家很奇怪,因為自從大學第一年入住宿舍之後,我連暑假也是住宿舍的,畢業之後一直在外租住,所以已有十多年沒有跟父母一起住了。雖然是親人,但也像很見外似的。

其實這個星期很累,因為如果平時我一個人來往港美,第一個星期我一定好好調教時差,我的時差反應一向很嚴重,下午一定會進入半睡眠狀態,而午夜則會3-4時完全甦醒,很討厭!

但過去一星期也是老公在香港的唯一一個星期,雖然他不是第一之到香港,但也一定要陪他出外走走,早出晚歸,不能每天睡午覺。

明天,我期待明天沒有任何活動的日子!

後註:原來回娘家也不一定可以休息。因為昨日是立法會選舉日,爸爸媽媽晚上十時半完成投票之後,一直在收看電視直播有關選舉及投票結果的消息。雖然他們已因為我要睡覺而將戰場轉為睡房的收音機,但最後也忍不住在凌晨四時返回廳中看電視。

現在你們知道我每天一定要看各地新聞的遺傳基因吧!



4 則留言:

  1. 我覺得無論咩因素長年住外 , 同家人特別係父母點會有見外 ? 我夠住US每年定番HK見到家人只會好開心 , 睇嚟你同家人溝通得唔夠 !?
    [版主回覆09/08/2008 13:17:00]溝通唔夠....?可以咁講,但係又唔係唔高興或者有乜心病嗰啲,只係其實我屋企好西化,各仔女甚至亞爸亞媽個個都獨立,只係會大時大節先見到面,所以可以話唔係好熟。或者應該講無一般中國家庭咁熟絡,但係其實我地個個都幾好人架,我都幾鍾意我啲屋企人架,只不過真係唔係好多時間一齊成長/生活。

    回覆刪除
  2. 首先請你唔好介意 ! 我覺得屋企人唔應該用 " 唔係好熟 " 嚟型容 ! 我D鬼佬朋友佢哋都唔同家人住 , 但大時大節見面都好親切 , 我DHK朋友有D喺度10幾年 , 個個都唔同住 有D重唔同州 , 但每次相聚一樣好親切 ,  當然每人性格唔同背景唔同 唔可以相題並論嘅 !
    [版主回覆09/08/2008 14:36:00]唔係好熟.....怎樣說呢?試舉例吧,我們幾姐妹結婚,都是決定結婚了,家人才第一次見到另一半。我是在姐姐注註冊當日才第一次見到姐夫的。
     
    另外,移民了的姐姐也是辦好了所有手續,離開時才通過我們的。爸爸媽媽在大時大節離開香港去旅行,有時候我們也不會知道。我們各人轉換工作,搬家也很少告訴家人。
     
    一家人這樣好像很奇怪,其實我們真的見到面時,是很OK的,不會不親切,而且都幾開心。但講真,又好似唔係好熟,我所指的唔係好熟,可能係我地由細到大,都係自己攪掂自己,5個仔女唔同的中學/大學,唔同的工作/生活圈子,從小到大都不是一起玩的,所以自自然然就好少分享生活上嘅嘢俾屋企人知。
     
    但不要誤會,我很喜歡我的屋企人,佢地個個心地都好,又勤力負責人,讀書工作都幾叻,只係大家「唔你好熟」。
     

    回覆刪除
  3. 有時可能習慣了獨立,加上近鄉情怯,所以和家人見面會感覺生外
    [版主回覆09/09/2008 20:25:00]其實自從我17-18歲之後,都無試過同屋企人相處超過一日,平時就算做節都係去到酒樓食飯,食完飯各自返屋企。所以今次又朝見到晚,可算係例外。

    回覆刪除
  4. 感覺...親切嗎?? 溫暖嗎??
    [版主回覆09/11/2008 21:02:00]都OK嘅,但係佢兩老好攪笑,自己日日一早去咗飲茶,跟住自己出街玩,唔理我,中午餐飯我要自己攪掂!
     
    不過知道佢哋60幾成70歲都行動自如,又活躍,我都好開心。

    回覆刪除