23/3/2010

不再問究竟

因為換屋發現更多大家的性格磨合

仍然每個週末為新屋與現居中折騰繼續清理現居亦同時周圍走尋找新屋

在過程中發現老公有很多的堅持有些可能不太合常理最初不明白(其實現在也不明白)

好像星期六他趁天氣放晴就為全屋的窗戶進行大清洗不只是抹玻璃而是拆下所有防蚊網逐一洗刷拿水喉為每一隻窗框內外噴水洗淨再抹乾後者更是他居住現居十年來第一次進行另外他又自己去買了油漆決定為廚房掃上新油他解釋說只有廚房的牆是雪白色的並不完整

最初我對他的堅持不甚滿意因為實在不明白為何他要繼續更新已賣出而又已經很整潔的現居我更希望我們在僅餘的個多月中的幾個週末集中火力尋找新居所或為搬屋/新居準備

但想深一層付出最多努力是他付款的也是他既然他願意放棄週末休息的時間我決定把心一橫不再嘮嘮叨叨或追問究竟變為盡量配合因為我發現對於他的堅持我只是不明白多於不滿說到底也不是什麼大不了如果我配合可以讓他高興些何樂而不為

更重要的是我對於這個「美國版曾近榮」有信心我相信一切最終會順順利利


4 則留言:

  1. 三藩市師奶23/3/10 07:59

    "如果我配合可以讓他高興些 , 何樂而不為 ?" 好一句,絕對同意。
    [版主回覆03/23/2010 12:21:00]哈哈,都唔係樣樣我都配合架,有啲原則性嘅嘢我可以好堅持,但係關於換樓搬屋呢樣嘢我唔係太在意,所以配合吓等佢高興啲,我又換個心情唔好自尋麻煩。

    回覆刪除
  2. 如果係我 EQ 咁低嘅人 , 一定發哂老脾咁話佢多餘 , 都賣咗啦 !! 分分鐘人地會裝修過 …..
    不過你又講得對 , 加上係佢自己一手包辦 , 又無叫你幫手 …. 可能你老公要求高同完美 , 就算賣咗都要搞靚 D 俾新屋主 , 都係好事嚟架 !! 有呢位外國曾生 , 你做少好多呀 !!
     
    [版主回覆03/23/2010 12:29:00]佢唔係樣樣一手包辦架,有時都想我幫手(好似洗窗框),佢有時又會見我唔幫手發脾氣架。不過最辛苦、最難攪嗰啲都係佢自己做。
     
    但我見佢星期一至五都長時間返工,週末仲「有自唔在攞苦嚟辛」,再話佢佢都唔會聽,只會一個人繼續一邊發脾氣,一邊做,佢好硬頸架,可能係我識嘅人之中最硬頸嘅一個,如果我同佢硬碰硬,一定大家都唔開心,所以我轉個心態,陪佢洗洗刷刷,都係個零月啫,我平時都無乜家務,當陪佢玩吓囉。
     

    回覆刪除
  3. wow, I wouldn't understand neither hahaha. Your husband is really too nice!!
    [版主回覆03/25/2010 01:21:00]佢中哂處女座所有潔癖、腌尖、固執、追求完美性格,而且有啲大少脾氣,都唔易攪架。
     
    我估佢係想整靚間屋,等下一手業主(單身女士)少啲嘅要攪,同埋希望佢一樣咁愛惜間屋囉。(不過都係我估咋!)

    回覆刪除
  4. Southerngal3/4/10 10:21

    hahaha, ur hub and I are both Virgo... but I have "let things slide" personality... almost doesn't act like what people think about typical Virgo! 
    You're right, sometimes we won't understand what our hub thinks... but main thing is how we handle it... then everyone can be happy!
    [版主回覆04/06/2010 06:15:00]我一向都唔信星座呢啲嘢,但識咗佢之後真係覺得佢全部中哂,硬頸,有少爺脾氣,極度潔癖,腌尖樣樣齊!
     
    我估我都有好多嘢佢都覺得好奇怪但又無話我!

    回覆刪除