9/3/2010

無事忙 - 賣樓


最近的週末跟以往的悠悠閒很不一樣非常忙碌

原因只有一個老公想換樓

我們現在的居所是10年前老公單身首次置業時買下的如果你問我我以前在港一個人住500幾呎很充裕現居已有千多呎我覺得即使兩個人住也焯焯有餘而且他也不常在家基本上我一個人最多只會用一半地方

另外每個星期清潔打掃吸塵及消耗電力煤氣維持中央冷暖氣基本上家居面積愈少愈好

但是我老公不是香港人習慣了一個人應千多呎更重要的是現居欠缺一樣老公認為不可缺少的一環車房

大家都知道他是車迷愛車程度比愛老婆更甚他的理想之家要有一個樓底高的大車房讓他可以裝置一台車用升降機做個業餘車房仔!

現在美國樓市低迷是他實現理想之家的好時候所以過去一兩個月我倆都趁週末到處睇樓

都說樓市低迷買樓不算難賣樓才是大挑戰所以在睇樓的同時我們就一直修補更新清潔現在的居所期望增強吸引力

即使老公本身有潔癖但十年始終不是一個短日子要將有人住的家變成示範單位不容易首先租一個儲物室將不是日常使用的雜物及非必需的傢俬等全放進去

拿走雜物傢俬家裡不完美點一一浮現連續幾個週末就是用於洗地毯油漆更換把手門檻門鈴燈飾等

其實地產經紀已向我們多次提及我們的家已超級新淨清潔不需再花金錢修補但她不知道這個客仔(是他不是我)有點病態完美主義!我已不下次反對他進行更嚴重昂貴的維修更新如將廚房檯面換雲石更換客廁梳妝台更換全屋地毯等!在他心目心不單只希望減低買家批評更好像要送份禮給他們似的

講真對於我們這些入門居所最重要還是價錢嘛因為知道樓市狀況我們也採取了「平手」的定價目標(比其他同類競爭者低一點點)就將過十年供款當交租起碼扣除按揭利息也慳了不少稅款

剛叫賣一星期過去一個週末來睇樓的有兩個單位希望快點更多人來看吧我自己認為即使賣不去也無所謂因為我幾喜歡現居的大小與地區環境

因為隨時會有人睇樓用了杯碗要立即洗淨放好一張紙一條筆也不能亂放每天都要將屋企維持像示範單位般很不容易

好攰

6 則留言:

  1. 聽到都覺攰。 最攰係幾時都要執好間屋,想 relax 吓都唔得。 咁你哋會唔會搞 open house 呀?
     
    我哋本來都有諗過賣樓,買間細啲嘅,咁我就唔駛番全職,但係一嚟我哋間屋樓價又低咗,二嚟又賣屋買屋搬屋真係好鬼煩,所以都係一動不如一靜。
    [版主回覆03/10/2010 01:58:00]Open house未諗呀,睇吓多唔多人睇樓先。
     
    老公唔喺度都仲好啲,佢喺度嚴格好多!連用完sink都要抹乾淨無水印。 佢喺度會攪到我好tense!
     
    如果唔係想賺錢,依家換樓(大小都好)係好時候,而且息低又可以鎖定,真係差好遠。其實如果唔係息低,我哋都未必負擔得起買大屋,因為發覺就算樓價貴兩倍,供款都係依家倍半咋!而且因為樓市差,好多upgrades(木板地、雲石靚廚房等)都唔駛另加錢,之前全屋upgrades講緊成幾萬美金,所以換樓真係好時候。

    回覆刪除
  2. 賣屋最煩既就係隨時stand by,有客要黎睇樓,隨時都要走人,又要成日都執好間屋
    [版主回覆03/10/2010 07:13:00]係呀,好在對上兩次有人睇樓都係weekend,我可以同老公一切出街,如果撞正weekdays,我就要一個人出去行來行去,到佢哋就為止,好在呢排暖咗,唔係就好麻煩喇!

    回覆刪除
  3. 艾菲妹13/3/10 02:22

    買到你間屋既人實在好幸福, 幾多人賣樓會執返靚間屋先賣...重要換靚料, 都未必會叫高價錢...真係半賣半送一樣哦...
    辛苦你喇, 日日都要維持住屋企, 似示範單位...唉...
    [版主回覆03/14/2010 12:16:00]我以前租人樓住都會搬走後清潔一次先還樓架,有業主話我住完幾年後仲靚過租俾我嗰時呀!不過就無我老公咁過份,想整到間屋仲靚過我哋住嗰陣。

    回覆刪除
  4. 你地Keep得更整潔, 可能望吓望吓唔捨得賣呀!!
    不過有能力的話, 當然換樓啦!!轉個大D嘅環境, 再住得舒服D嘛!!
    [版主回覆03/14/2010 12:11:00]我執完之後真係唔想搬呀,一來住慣,二來怕又要再適應。

    回覆刪除
  5. 艾菲妹14/3/10 15:21

    阿寶本身都好嚴格, 不過同我一齊耐咗, 佢都包容咗我好多喇...但有時我都會比佢攪到好緊張...
    香港而家剛相反, D樓價貴, 我哋想買樓都係睇定D先...
    [版主回覆03/15/2010 05:27:00]我老公仲整緊間屋呀!!我諗到佢搬走嗰日佢都仲整緊!
     
    依家雖然低息,但係香港個樓價太變態,我就唔會入市喇。

    回覆刪除
  6. congratulationssssss!!!!! not for buying a new house, but successfuly sold your old one, it's really tough right now and that's also the reason we could not move right now...
    [版主回覆03/20/2010 11:13:00]係呀,完全估唔到咁快賣得出,賣價仲高過我哋叫價!嚇咗所有人(我哋、經紀、老爺奶奶)一跳,我哋仲一早有心理準備賣唔出會留喺度。

    回覆刪除