22/2/2010

擔心一輩子

契爺契媽之前各自有一段婚姻他倆結合時都各自有一個女兒婚後再生了一個女兒亦即是我契妹由於種種原因較年長的兩個女兒與他們沒甚聯絡只有小女兒較親密

說是小女兒其實也不小了28大學畢業現在是初中老師但因為一直是家裡的baby所以少不免依賴一點任性一點硬頸一點

她最令人擔心的一環是感情事

不知是否太被照顧保護她絕不喜歡獨處即使一個人留在家也不太願意時常都要有人陪伴

高中時與同學拍拖一直到上大學但聽說那男孩對她不好分手後即遇上另一舊同學不消幾星期又投入新戀情如膠似漆日日相見更在大學畢業之前結婚

老實說我一直對這個契妹夫沒什好感又胖又多廢話不是罪但懶又沒上進心就與人無尤多年來甘心在油站當個小職員閒時上酒吧聽音樂扮Rock契妹日間實習夜晚上學要照顧日常家務清潔剪草他還多多事實埋怨她太少時候陪伴到契妹找到全職教席他又吹噓說是時候不再工作當個全職學生弄個大學學位簡單地說他五行欠打!

多年來雖然我跟契爺契媽極不喜歡他但因為都愛錫契妹所以即使她投訴時也只會理性分析或精神支持因為我們都知道契妹極硬頸自尊心又強向她說太多壞話只會惹怒她她有另一理由就是覺得離婚是失敗可能是太顧全面子吧

去年底我們終於守得雲開!

契妹夫被揭發在網上徵友更將契妹名字登出說她壞話其他之前如瀏覽三級網站不回家等事已算雞毛蒜皮契妹終於夢醒翌日趁他上班時收拾細軟搬回娘家並即時到律師樓展開離婚程序

大概大家都認為離婚是不幸之事但我們卻高興都來不及多年來日盼夜盼都是這一日

農曆年前我約他們年三十晚吃團年飯契媽帶來令人憂慮的消息契妹在約會網站認識了一男子有個11歲女兒已見面幾次了他還跟來吃團年飯呢!

我對他印象普通但他目前正失業卻不是一個好開始

更令我們失望又心痛的是契妹又重蹈覆轍

今個週末我又再探望契爺契媽一進門契媽就說契妹搬走了!

契妹自1月初已將之前的家放賣因她不想再住在那裡也不想前夫可以隨時打擾她契爺契媽還剛開始裝修地爐讓她有自己的天地

但契爺契媽不是很開放的新一代不論你年紀多大他們是不會接受女兒男友留宿的

就是為了與這個認識幾星期的新男友日對夜對契妹前兩天突然宣佈我要搬回之前的家今日就走

可以想像契爺契媽多心痛又多擔憂!

契媽有勸告她向她分析這安排不好她硬說搬走與此男子無關更對契媽嘮叨感厭惡

我真的不知怎樣安慰兩老契爺已差不多70契媽也不年輕了這個小女兒他們如珠如寶最慘是他們也不是那種縱壞小朋友的父母只是一般盡能力照顧支持講道理以身作則的那類而契妹除了此致命一點外其他方面也很正常學業工作盡責心地善良生活習慣正常

身為父母還可以做什麼難道跟她決裂不相見難道下次女兒受傷害不理會她除了繼續擔憂還可以做什麼

契妹契妹你還要父母擔心多少年


11 則留言:

  1. um....唔知點講, 不過我覺得你契妹嘅性格唔多唔少受佢本身複雜家庭background影響左.....希望佢快d回頭是岸啦
    [版主回覆02/23/2010 11:05:00]點解佢性格係咁,其實佢性格有啲似契媽,契媽又係唔可以無人陪,唔可以一個人屋企,同埋都顧面子....... 但契媽選擇咗好負責任又好鍾意二人世界嘅契爺,所以佢哋一直好恩愛,但契妹就唔識揀男朋友/伴侶,揀親個個都有問題......
     
    我反而覺得佢家庭背景對契妹影響不大,因為契妹由細到大父母都健在陪住佢成長,佢成長得好順利架,反而兩個年長啲嘅half sisters就因為父母曾經離婚,成長得無咁順利。

    回覆刪除
  2. 艾菲妹22/2/10 23:23

    其實諗咁多都無用, 條路係佢自己選擇, 別人左右不了...我們能做到的, 就只有等佢自己醒覺, 在佢失意時陪住佢...
    [版主回覆02/23/2010 11:07:00]係呀,真係唯有等下次再接電話再去打救佢啦!
     
    一個女仔唔識揀男朋友/伴侶,真係一輩子有排受。

    回覆刪除
  3. 都真係無咩可以做! 唯有希望妳契妹撞得板多會醒覺!

    回覆刪除
  4. Feel sorry for your godparents...still need to worry the adult child even though they are at their 70s already.
    [版主回覆02/28/2010 00:23:00]係呀,我都好戥佢哋擔心同失望!其實契妹個人本身唔差架,都好有愛心架,工作又勤力,但係呢方面就完全唔掂。

    回覆刪除
  5. 我第三細佬 , 成日擔心佢果兩個女 . 就係 懶又沒上進心 .

    回覆刪除
  6. 嘩蟹,好驚喎,好驚要擔心個女擔心到咁喎。
    [版主回覆02/28/2010 00:29:00]我契爺好好人又好勤力負責任架!我成日覺得如果仔女喜歡父母,會搵個同父母差不多性格嘅人做伴侶,但係契妹搵親都係唔掂,令父母失望之餘,又攪到自己,唔通真係永遠都十八廿三咩。
     
    有仔又要擔心,有女又要擔心,所以話長憂九十九。

    回覆刪除
  7. 見到呢個 case,即刻諗起養兒一百歲,長憂九十九 感情呢回事,從來都好難分對與錯,子女有自己認為對嘅選擇,父母有父母嘅擔心,能夠為子女做嘅就係提點佢地,同埋作為佢地嘅 back up,等佢地有乜嘢事都有條後路
    [版主回覆03/02/2010 07:31:00]感情事難分對錯,都可以咁講,但係為咗自己嘅私慾而時常令父母擔心付出,我自己就覺得好唔啱。
     
    我自己好贊成一人做事一人當,尤其係成年人,如果想揀某某做伴侶,好嘅唔好嘅都應該自己承受解決,唔應該有乜不如意就要年邁父母協助打救。我最唔鍾意契妹要向父母求救,但轉個頭又傷佢哋心,契媽好言相勸時仲發人脾氣,扮哂自己事自己攪得掂。成三十歲都咁任性.....

    回覆刪除
  8. 男主人2/3/10 21:36

    Ceci08

    Ta姐,玩得開心啲,盡興呀!
     
    男主人,喺日本行來行去嗰啲 女仔同AV嗰啲差好遠架 ,唔好傻啦!
     
    ceci:
    「也媽爹」唔係呀?男主人己經收集咗扎幌JR地铁站嘅路線圖喇、準備行來行去女大行動喇!
    [版主回覆03/03/2010 03:39:00]男主人,你都唔係第一次去日本啦!點會唔知一般日本妹同AV嗰啲差好遠架!
     
    玩得開心啲,照顧Ta姐呀!

    回覆刪除
  9. 感情既野局外人真係好難明既,你同你契爺契媽一定好擔心,但又唔可以比意見,話晒你契妹都係成年人,你地只可以比佢知你地會永遠support佢。
    [版主回覆03/04/2010 08:52:00]佢年紀可能係成年人,但有時都仲好唔成熟,有時真係唔知道係唔係因為父母成日都support佢,打救佢,令佢繼續唔成熟。

    回覆刪除
  10. 口水禧5/3/10 17:17

    或者愛情就係會令人盲目嘅﹐真係同年齡讀得書多少家庭教育都唔係好有關係。我都眼見好多父母嘔心溺血咁照顧﹐自己又唔係讀得書少﹐又唔係蠢嘅人﹐往往遇到佢覺得係Mr Right/Ms Right嘅時候﹐所做嘅野人哋眼裡覺得佢錯到不得了﹐但佢自己重覺得o岩。
    或者呢個就係生兒育女嘅成套package﹐細時要擔心養唔大﹐大D又驚唔讀書無前途﹐畢咗業又驚佢揾唔到工﹐揾到工又驚佢無拖拍﹐有拖拍又驚佢識錯人比人呃﹐嫁/娶咗又驚佢養唔起/照顧唔嚟頭家﹐生咗又怕佢唔識湊......鬼叫我哋都係咁樣要父母為自己憂心......真係一代傳一代......人人有份﹗
    [版主回覆03/09/2010 08:57:00]真係唔好講笑,我覺得我自己亞爸亞媽都仲擔心緊我哋(或者覺得我哋好唔掂),或者你父母都一樣擔心緊你,除非父母老到唔太精神啦,如果唔係都仲係會擔心、擔心、再擔心。
     
    我成日覺得揀錯郎無問題(我都揀錯過一兩次),最緊要自己負責任,唔好麻煩人,唔好要人擔心打救...... 但係可能講就易,做就唔易啦!
     
    喂,你幾時返嚟呀?

    回覆刪除
  11. 如果悠悠將來係咁, 我肯定好傷心, 所以做人父母真係好難, 諗起都驚!
    [版主回覆03/17/2010 14:06:00]真係仔女無拖拍又擔心,有又擔心....... 點樣先可以令到仔女帶眼識人呢?
     
    我覺得做父母唯一做到嘅,就係令小朋友從小有自信心,自我形象好,要令佢哋知道唔洗靠其他人認同/陪伴,一個人都可以好好,咁樣起碼佢哋唔會淨係為咗有個伴而隨便/夾硬同個人喺埋一齊。

    回覆刪除