16/10/2010

童年回憶

可能將回家這幾天常常想起一些兒時點滴

最深刻的就是寒冬室外溫習

我小時候由出世到小六畢業一直住在沒電梯廁所在家外的七層公屋一家七口擠在二百多平方呎沒房沒間隔的四方型平時我們都習慣了一邊開電視一邊做家課溫習但可能我集中力比其他姐弟弱每個學期期考我都會帶著書本及小摺凳到走廊盡頭的廁所範圍外溫習為那裡比較靜

學年終結試是夏天沒什麼大不了但接近聖誕的中期試卻不易捱走廊又黑所有鄰居都把門關上樓梯口沒窗沒擋北風呼呼吹腳都凍僵偶爾鄰居上廁所時會跟我打招呼然後急急腳走回家那種又黑又凍的環境真的會迫你盡快完成溫習速速回家我現在想起來也覺得自己厲害幾歲人仔就這樣捱得

也不是所有童年回憶都是捱住舊型公屋有好處就是鄰里關係好家得二百呎要玩當然在走廊玩什麼奧運會紅綠燈狐狸先生幾多點十字界豆腐跳繩全幢大廈的「捉」都是在鄰居不怕吵的情況下才可順利進行

媽媽不拜神每年我都很期待農曆七月為可以幫鄰居摺元寶又可以在七月十四晚到樓下拾別人拜神撒下的毫子哈哈我是從小都不怕神鬼的!

你們有見過拋飛機欖嗎伯伯孭著一個飛機欖型的木桶在大廈外叫唱有飛機欖賣我們在樓上的用紙包著零錢把錢擲下伯伯用盡確有力的手把飛機欖向上拋到指定屋戶最高可拋五六層樓呢現在想起來也覺神奇

還有其他伯伯用擔挑提起小食逐層逐戶叫賣有白糖糕西米糕豆腐花我最喜愛熱豆腐花加很多黃糖碎

以前在樓下擺賣的走鬼還有「炒麵師奶」「燒賣佬」「粉仔佬」(即狗仔粉)粉仔佬對我很好知我瘦骨嶙峋常常為我加餸請我喝豆漿

小時候沒有零錢家裡亦沒有零食但印象很深是爸爸有一次買了家庭裝Dreyers雪糕回家!當其他人都是在吃殷沾記及牛奶公司時你可以想像一桶Dreyers是多豪華啊!放在冰箱很神聖似的我已記不真正吃時的情況了只記得爸爸拿著Dreyers回家

雖然我成長時物質貧乏但大部份童年回憶都是美好的(或者我選擇記著的都比較美好)先寫下這些遲些有機會再寫


8 則留言:

  1. 雖然物質貧乏,但係成日同兄弟姊妹同一班朋友仔一齊玩就可以好開心。
    唔似依家啲小朋友咁,一日到黑匿喺屋企上網打機,好自閉咁。 我估到佢哋大咗諗番自己童年,怕且冇乜值得回憶,唔通記住自己一日打十個鐘 online game 咩。
    [版主回覆10/19/2010 15:33:00]都不一定嘅,我都見依家啲父母好早就安排同小朋友去旅行,去Disney,玩好多新奇嘢影好多相,有時我仲覺得啲小朋友太細就算睇埋相都唔會記得啲乜添!   可能細個時玩得多乜都試過,大個啲先專注打機,哈哈!

    回覆刪除
  2. 花旗師917/10/10 22:42

    物質貧乏,唔等於生活匱乏.回想童年...好多微不足道的事情,已經令我們開心,滿足! 不過,你真犀利,人仔細細,咁捱得..佩服 !!
    [版主回覆10/19/2010 15:36:00]諗真啲,又唔係真係要點捱,只係好凍好凍啫,其實都唔會溫好耐,我估我最多頂到兩個零鐘。 細個街坊個個都唔係有錢人,無得比較就唔覺自己好缺乏。

    回覆刪除
  3. 我都記掛著兒時在公屋的日子...特別記得晚上有個伯伯賣白糖糕西米糕...哥哥一定要西米糕, 我就必食白糖糕...每次聽到伯伯叫賣聲, 就急急去開門, 怕佢走咗就唔再返嚟...而家, 無呢支歌仔唱, 出面的白糖糕, 西米糕都唔好味既...
    [版主回覆10/19/2010 15:37:00]我對糕點就麻麻地,反而好掛住炒麵師奶啲炒麵,狗仔粉我都好鍾意食。

    回覆刪除
  4. 睇你呢篇 blog, 令我諗起年輕時 ….
    我同男主人拍緊拖 , 另外有個有錢 auntie 個仔追我 , 我幾花心架 !! 當然同佢約會啦 !!
    佢成日帶我去高級餐廳食飯 , 出海遊船河 , 行街要行中環 …. 同佢 D 朋友一齊要好斯文 , 因個個都好 ” 扮嘢 ”, 我開始覺得好悶 , 都係同返男主人 level 自然 D….
    所以快樂係邊 ?? 自己去界定啦 !!
    [版主回覆10/20/2010 21:15:00]我都係一樣,同好福貴嘅人拍拖係有好多著數,去到好多地方,但我就做唔出對住佢哋啲朋友生意伙伴要笑哂好鬼假咁。佢哋未必係扮嘢架,只係真係出身唔同、成長環境唔同,我唔係blue blood嘛,要我企喺我個男人旁邊陪笑我自己都會覺得悶!

    回覆刪除
  5. Ceci08
    吓?男主人: 你做乜咁勇落咁多樓梯 ?如果俾我,一定唔去!見到啲樓梯都腳軟啦!
     
    ceci:
    冇計?男主人以為上咗驪山昅吓楊貴妃個浴缸會清楚啲!点知坐吊車上要行番落嚟、真係比佢吹脹......
    [版主回覆10/26/2010 16:03:00]楊貴妃係個大肥婆你睇乜特吖!

    回覆刪除
  6. Southerngal26/10/10 10:44

    How's your trip?! Saw that on your fb status you're a bit tired... hope you can recharge and continue your fun! I remember when we rented a place in North Point and lived with my aunt's family... once in a while we can hear someone calling "mor gao chin" (polish scissors) from far far away... and when I was naughty, my parents threatened to call THAT GUY to take me away lol...
    [版主回覆10/26/2010 16:02:00]hahaha,磨刀佬都驚? 我星期一無出街休息咗一日,好咗好多喇。真係一日只可以去兩個地方,多個兩轉都會太攰,年紀大,唔行得咁多。

    回覆刪除
  7. Southerngal28/10/10 11:47

    lol, it was scary for me when I was only a little kid... cos I could only "hear" his voice very far far away... and I didn't know why did that guy have to "磨" scissors! lol... my parents told me he will only come for kids who don't behave well lol.... Did you guys get to take family pictures?!

    回覆刪除
  8. 平時間唔中會探下你, 不過我好少回應, 見到你寫呢篇文, 就忍唔住啦, 因為你的童年所玩的, 吃的跟我差不多 ! 我都是住在7層公屋, 煮飯櫃都是在門外面, 家家户户都是打開門的,  因為實在太多機會出出入入, 反而咁樣街坊鄰里仲 close.  飛機欖我都常吃的, 每次聽到賣飛機欖的 " 吹d打 " 聲 我地就知道有飛機欖賣了, 求媽媽給我5毫子, 用草紙包住掉到樓下, 我住5樓, 叔叔就會拋到5樓給我, 但我常看到有些人專登跑上7樓,  很開心的, 當一個節目來看.
    另外還有 叮叮糖,  有個伯伯 孭著2個籮上樓, 他手上面有支小鐵棒和鐵鏟, 互相拷打, 發出叮叮聲, 逐層樓叫 :  叮叮糖, 收買爛銅爛鐵.... 你可以跟他買, 又可以將d 唔要既煲同佢換糖都得.....太多喇, 講都講唔晒 ! 我的童年並不富裕, 但就很開心而且有回憶.
    [版主回覆12/08/2010 02:09:00]多謝回應。
     
    小時候個個鄰居同學背景都差唔多,係唔會覺得自己貧乏嘅,我都係上到中學,多咗家景好嗁同學仔,先知原來其他人生活可以好唔同。

    回覆刪除