17/12/2010

在家上班

今早起床看過電視新聞後寫了幾封電郵然後返回床上繼續睡覺

接近清晨時份我州大部份地區開始下雪已是今年第二次但下雪沒所謂最大問題是下雪後開始下冰雨即是片片薄冰像雨般落下因為氣溫一直在零度以下所以冰一落地就會令地面結冰也是駕駛人士最害怕的情況下圖是新聞網圖片


家附近幾個郡的學校都停課我公司的惡劣天氣上班安排是座落於公司範圍的校區如果停課員工就應該留在家上班

我就寫了個電郵提醒同事如無必要不要上班

但我公司的一班麻甩工程師並不可以用常理理喻中午時份我發現有八成同事正在公司上班!真的被激壞!

公司已有惡劣天氣上班政策他們這樣不顧危險上班萬一遇到意外公司是有權什麼也不賠償的我公司的工程師全是已婚人士大部份兒女還小這實在不是逞強之時表現工作熱誠有其他不愚蠢的途徑啊!

他們還告訴我在公司門外我們出入必經的大路今早就有一架貨櫃車跣呔打橫架在路面一架SUV閃避不了迎面撞過去晚上新聞有一半時間是在報告各地交通意外!

要看地面有幾滑看我家門口吧!由於整天氣溫都在零度以下所以冰溶不了冰又不像雪可以被摌走唯一辦法是用暖水溶化然後趁水再度凝結前將車駛出但這樣一冷一熱很容易令地面石屎裂開得不常失



你見到那幾條呔痕就是我將車從車房中間移回一邊時做成好讓老公今晚回家時可泊車地滑到我踏油幾次車才勉強上到小斜坡

明天會請老公載我上下班我自問駕駛初哥不想在道路上亂來累人累己!


4 則留言:

  1. 我公司 work from home 嘅 policy 好鬆吓,所以我久唔久都會 WFH。 公司冇咗我又唔係唔得,但係家人冇咗我就慘喇,所以我一定唔會搏架,大雪啲我都未必會返公司。
    [版主回覆12/18/2010 09:47:00]我公司很緊張保護所有R&D的知識產權,所有公司電腦都唔用得USB又唔可以save任何external drive,基本上無可以帶任何工作返屋企做,亦唔會俾我哋自己電腦或laptop上公司servers,所以如果叫同事work from home,就等於乜都做唔到。 所以連續兩日佢哋都唔理我勸繼續返工囉。

    回覆刪除
  2. Southerngal18/12/10 03:23

    That's super dangerous, hopefully the company will say something to them and advice those employees take that advantage and stay home! How's the weather now?
    [版主回覆12/18/2010 09:48:00]公司大政策同直屬上司期望往往相反,佢哋最近都非常忙,每日都有死線,所以天氣點差點危險都返工囉!

    回覆刪除
  3. 妳公司應該畀人VPN返公司network再remote access自己部電腦,咁就等於喺自己公司部腦度做嘢咁,一樣係乜都唔駛帶番屋企。
    [版主回覆12/18/2010 10:06:00]如果佢哋肯俾remote access就唔會咁煩啦,佢哋就係唔俾,基本上要team leader先可以申請 remote access。我公司可能係大陸公司關係,好唔信得過啲工程師架,你又唔怪得佢哋,因為大陸人真係無乜知識產權概念,可能成日偷資出街都唔定。

    回覆刪除
  4. 冰路危險過雪路,咁嘅天氣,如無必要真係唔好揸車呀
    [版主回覆12/21/2010 11:49:00]我星期四全日無返,星期五下晝先返,仲要老公車我先返,真係唔會好似佢哋咁傻!

    回覆刪除