3/3/2011

亂派錢

財爺受群眾壓力由原先入六千落大家強積金戶口轉為每個十八歲以上香港人現兜兜派六千然後再退稅最高六千

雖然詳細領取情況未公佈但我相信我應該可以在今年回港時無端端多六千零用錢

現兜兜派錢最容易獲取掌聲(或以現時情況減輕公憤)但當一個政府錢多得滯時應該怎樣還富於民實在需要領導者更具勇氣跟遠見

原先入六千落強積金戶口本身就是一個不全面懶惰的做法可能政府覺得有強積金戶口的人未必需要納稅次次退稅都不能惠及這批人而且入落強積金戶口又可以杜絕退稅後市民一次過將幾百億擁入市場推高通脹但政府卻沒想過市民對強積金制度至今仍存有負面的看法香港人不習慣被第三者強迫用極不靈活方法儲蓄/投資的制度而且單單注資強積金又少不免忽略主婦低收入或退休人士等更簡接用納稅人金錢明益港人憎恨的基金公司發大財

就因為當權者懶惰不必要的犯眾怒現在要撲火想也不想就每人派六千我雖然都可能是受惠者但這安排實在太浪費太短視了

要將幾百億還福於民或者再加上可見將來每年幾百億可以怎樣還

每個負責任的政府都怕增加恆常性開支所以即使問題愈鬧愈大的議題可能更需要補助如公型醫院人才流失中小學是強制縮班還是不炒老師行小班制政府都是怕改善問題會引至日後返唔到轉頭因為醫療與教育一直都是香港政府最大兩項支出

如果突然間手頭鬆動有閒錢可以怎樣


有沒有考慮過基建如再起多些港鐵支線攪了十年才動工起西環南區紅磡支線還因為做價增加而改路線減站數如果可以令香港的邊緣地區更四通八達可能會簡接幫市中心樓市降溫長遠亦可減低香港聞名的空氣污染問題


又或者回購東隧西隧取消無謂利潤管制將幾條過海隧道回歸當普通公路管理劃一收費又如何?

抑或趁機一次過改善提升全港休憩體育場地這些場地都是任何一個香港人有工做無工做都會享受到的不用透過申辦什麼運什麼運望天打卦等可憐

可以讓全港市民受惠而又不牽涉太沉重恆常開支的改善民生方法還有更多更多以上只是我用幾分鐘想想的無聊舉例當然要實行隨便一項也比現兜兜派六千蚊難要有承擔要有勇氣要說服議會說服香港人不計較即時掌聲或政治籌碼的政府才會考慮。

但我實在是想見到以上種種多過過去/未來幾年每年派六千



3 則留言:

  1. 艾菲妹3/3/11 10:37

    絕對同意...今次派錢行為太短視了...我情願政府多關注民間疾苦, 好過單單一次派6千元, 等D人洗完又問政府攞...既然有能力派錢, 應該關注地區事務, 有更多地方值得注資...
    [版主回覆03/05/2011 08:57:00]依家又有可能海外港人無得派喇,不過我都無乜所謂,原本啲錢就唔應該派。

    回覆刪除
  2. 花生媽媽3/3/11 12:57

    係咪好似派完會有赤字?咁佢夠竟有錢靜冇錢?
    [版主回覆03/05/2011 08:55:00]有排都未赤字,香港有幾千億儲備呢。不過唔可以全部都派,如果唔係經濟不景或者有人追擊港元就麻煩喇。

    回覆刪除
  3. 花旗師95/3/11 22:31

    講得好 ! 選擇派錢是最短視的做法,不過佢騎虎難下,撲火為先! 香港貧富懸殊,通脹壓力這麼嚴重, 呢個政府真的要下d苦功,用辦法平衡返個社會先得!
    [版主回覆03/06/2011 05:46:00]貧富 懸殊係所有行自己經濟資本主意都會遇見嘅問題,要政府帶頭說服所有人財富要均分唔係容易嘅事,單只係俾多啲福利窮人失業嘅人,唔好話富貴人家,好多中產都唔容易接受。淨係睇香港人反對居港權、歧視新移民同對香港好有貢獻嘅外籍傭工,就知道呢個唔單只係政府嘅問題。 當然政府都可以做啲功夫,依家成個社會同經濟嘅組成都唔同哂,人口老化,年輕人少咗好多,搵錢儲錢能力習慣又比上一代低咗好多,基本上未有一個先進國家諗到點解決呢啲問題,我諗遲啲會仲亂,呢個攪唔掂嘅大方向一定要發生一啲好大件嘅事先可能有彎轉,希望到我年老之前會見得到嗰日啦。

    回覆刪除