23/3/2011

終於找到了!



兜兜轉轉,尋尋覓覓,終於給我們找到家庭新成員了!
自從上一次在見哥基犬Morgan前,突然被另一家庭截劫後,我倆失望了一陣子。怎料幾個星期後,收到另一哥基犬繁殖家的電郵,說有哥基犬可讓我們收養。

原來Morgan的前主人也覺不好意思,於是將我們的電郵地址告訴了他認識的繁殖家朋友,剛好她有一隻一歲多的哥基犬Megan,因其中一條腿有點向外伸,不能再當專業表演競賽犬,所以她想為Megan找主好人家,當家居寵物。


我老公對她的腿患有點保留,怕會後患無窮,但Megan是暫時我們見過最漂亮的一隻哥基犬,我覺得如果只要當寵物,不被訓練畜群(herding)、跳欄等競賽項目,相信她的腿患應該可以受控制。

另有兩個考慮,一就是價錢,老公覺得她已不是幼犬,而且有腿患,狗主不應仍收純種幼犬的價錢(雖然這已比他平時去賽車場玩個周週末更便宜);第二是狗主要求我們必須在接收Megan後自行為她安排節育手術,那又要另一筆費用;另一重要原因,就是狗主住在肯薩色州(Kentucky),離我家半天車程呢!
就在我們猶豫不決時,之前登記了收養被遺棄哥基犬的機構通知,說有另一距離我家兩小時車程的繁殖家準備退休,想為一隻四歲哥基犬找主好人家。


經過幾日電郵聯絡,我們終於在星期日驅車探訪她。
這隻名字叫Blaze的狗女,就是我們家庭的新成員!


她跟主人描述一樣,對人非常友善,一張面永遠是笑咪咪的。我們一直坐在草地上談話,她會跑跑跳跳自己去玩,但你每次叫她,她就非常興奮地半跑半跳回來,先讓主人摸摸,跟著就走到我身邊要摸摸,再走到我老公身邊要摸摸,每次都是這樣。

我們只顧住談話及跟她玩,忘了為她拍照呢!

她的主人其實不是想送走她的,但因為退休,又想長時間旅行探望在中國工作的兒子及媳婦,不可以同時再照顧太多狗隻,最大問題是她跟另一隻年紀老邁的狗女一向關係不好,如果將來將她們都放在室內,怕她們會傷害對方。

她不是打算把自己身邊四年的寵物隨便賣走的人,幸好我們給狗主的印象很好,她願意把Blaze交託給我們,但想先為Blaze做節育手術及順便洗牙齒,才讓我們帶走,因為她不想Blaze一到我家的第一個經驗就是做手術,想她在舊居休養好,才開開心心到新家庭。除了這開支,狗主只要象徵性收我們50美金,她笑說是拿來吃頓飯慶祝Blaze找到好人家!

就在她要進行手術及休養期間,我們現正向屋宛的管理公司交了建後園圍欄的申請。我們始終覺得,長遠來說,還是建圍欄給狗狗比較好一點,那就不用每天在我上班的十小時把她困在籠,半夜或晨早去大小便也不用我們跟著外出。

等到圍欄申請被批及建好(可能要一個月),那就是我們接Blaze回家的時候了。


雖然暫時沒有Blaze的照片,但跟她同一胎的一個兄弟剛跟另外兩隻狗拍了個廣告(此網頁最下方可看到廣告),讓你們先看看她的兄弟吧!



10 則留言:

  1. 艾菲妹23/3/11 12:05

    恭喜你哦! 終於可以找到合適的寵物...希望遲D可以見到Blaze既相...有你們的愛錫, Blaze一定會好開心呢...
    [版主回覆03/24/2011 08:15:00]多謝哂! 佢本身已經係一隻好開朗嘅狗狗,唯一要再調教嘅係佢之前一直大部份時間都同一班狗狗一齊,大部份時間喺室外,所以要教佢長時間喺室內要點樣。不過corgi好聰明又好想令得到主人認同,所以我相信教佢唔難。

    回覆刪除
  2. 好羡慕呀!但係估唔到妳老公有潔癖都肯養狗喎,唔驚執屎咩?
    [版主回覆03/24/2011 08:22:00]唔好羨慕喇,你都落多啲咀頭等你老公俾你養啦。 我原本都覺得如果養狗,隻狗似係我隻狗多過我哋兩公婆隻狗,只係我老公「唔反對」我養狗嘅諗法。點知俾一齊同Blaze見面之後,我老公同我一樣咁興奮,仲自己走去上網睇邊度有dog park,又話第時同狗狗一齊跑步..... 見佢都咁投入,我覺得開心好多。可能你老公真係見到隻狗,或者同狗一齊住之後,都會成為狗癡呢! 我老公係有潔癖,不過佢唔怕做清潔工作,佢平時整車都好污槽架。同埋以前有時要幫奶奶cat-sit,佢都好主動清理貓盆。

    回覆刪除
  3. 你終於做媽咪啦!! 都話有緣一定搵到架啦!!你要開始繁忙嘅湊仔工作啦!! 兄弟都咁可愛, 我諗Blaze一定更得人鍾意!!
    [版主回覆03/24/2011 08:29:00]我第一次做寵物主人,仲未習慣叫自己做動物嘅媽媽,不過可能自自然然之後就會咁形容自己! 同埋我都未必會唔會狗狗講BB話,因為平時同貓狗玩我都唔會同佢哋講BB話架。

    回覆刪除
  4. 口水禧24/3/11 09:30

    恭喜恭喜﹐榮升「媽媽」喇喎﹐係咪好興奮呢﹖ 家下係咪成日上網睇下有乜accessories買比呀Blaze﹐賀佢新居入伙先﹖我相信最安樂實係個主人喇﹐同隻狗狗揾到主好人家﹗ 我隻Mimi成日都黐住我老公﹐唔知係咪反係乸都係黐男主人多D架呢﹖呀Winnie又係黐個男主人多D﹗你唔洗驚﹐如果呀Blaze黐得你老公多D﹐你老公分分鐘當生多個女嚟錫添呀﹗咁你就唔洗驚佢會反對養Blaze喇﹗
    [版主回覆03/24/2011 22:12:00]我老公一直都無唔俾我養寵物架,佢仲成日問我養貓定養狗,兩種佢都OK架。
     
    我一直無養,係因為自己覺得責任太大,我好驚無自由架,成日要我定時定候一定要喺邊度出現,我會覺得好困身。
     
    我又唔驚Blaze癡我老公喎,一來佢一星期有四日唔喺屋企,培養感情一定無我咁快,二來我一向同動物好有緣,好多唔太跟人玩嘅貓狗都會癡我,(我喺你屋企住一晚都呃到Mimi上我大脾啦)。所以我唔太驚Blaze唔癡我。
     
    不過你講得啱,玩吓手真係買嘢買到窮呀!

    回覆刪除
  5. Southerngal24/3/11 09:57

    Oh, I'm so so so so so happy for you!!! When I saw this post, I "jumped"! What a cute name! I can't wait to visit Blaze in summer! What a great owner...maybe you can keep sending them Blaze's update photos (I did that for Sturm's foster mom even though she didn't ask me to do so) I cannot wait to hear more about Blaze!!! So excited for you! I hope the application for backyard fence-in will be approved soon!
    [版主回覆03/24/2011 22:20:00]其實我有諗過同佢改過個名架,想改個易叫啲嘅,而且Blaze似男仔名嘛,不過見完佢之後,又覺得無乜所謂喇。
     
    我一定會俾佢舊主人知道佢近況,等佢唔駛擔心,佢都唔捨得Blaze架。
     
    好緊張呀,真係佢一日未到,一日都唔知會唔會突然又有其他事發生。快啲批建欄啦!

    回覆刪除
  6. 好野,好開心呀, 個前主人好好心, 考慮得好周度, 絕 育手術基本上一定要做....唔係狗狗發情時會好麻煩架,呢度狗狗一定會帶比你地好多快樂
    [版主回覆03/26/2011 09:13:00]多謝留言! 佢哋幾隻狗都來自繁殖家,無原因一定唔會為狗隻做節育手術架,但係如果賣走或者俾人收養,就一定會要求新家人先做節育手術,完全唔係因為怕狗發情麻煩,而係怕新主人攞狗仔去配種。所有繁殖家都唔想多競爭對手,亦好驚唔熟識嘅人亂咁配種,影響影衰佢哋啲血統,呢個係美國狗隻繁殖家嘅行規,你唔幫狗節育,佢哋係唔會俾隻狗嘅出世紙你架。

    回覆刪除
  7. 恭喜你搵到個新既家庭成員! Kentucky o個家人好似係為左賺錢多D, 都唔係真係為隻狗仔好, 反而Blaze既主人就唔同啦! 等Blaze入伙後, 記住post多d相啦!
    [版主回覆03/26/2011 09:17:00]咁又唔可以咁講,佢好proud of自己繁殖出嚟嘅狗嘅血統同質素架,只可以話佢好揀客,佢真係覺得自己啲狗係咁有價值架,而且Megan真係我見過毛色同樣貌都最靚嘅corgi。 我都好想快啲接Blaze返屋企,不過等埋個fence先!

    回覆刪除
  8. 恭喜晒呀新媽媽
    fenced backyard真係會方便好多,我地個backyard無,所以出入大少二便都要我帶佢出去,但就算有backyard比佢活動,都要帶佢出街散步喎
    [版主回覆03/26/2011 09:23:00]我仍然一定會日日帶佢散步架,bonding都好重要嘛。老公仲話會每個週末帶佢去可以unleashed嘅狗公園,我屋企附近有一個。 我就係唔想日頭成十個鐘困佢喺屋企,佢依家都係喺室外多架,所以決定花啲錢整個fence,希望佢適應好啲,仲有冬天朝早唔駛帶佢出去行都好重要呢! 我奶奶已經問定我哋,日頭我哋返工時佢可唔可以帶Blaze散步,又話如果佢聽到Blaze成日都喺出面會喊的話就會過嚟帶走佢,我依家最驚我老爺奶奶寵壞Blaze多啲!

    回覆刪除
  9. 歌莉亞29/3/11 02:01

    恭喜你...搵到自己心中所愛呀, 哥基真係一種好乖狗仔, 我第一次見li個品種時, 就已經俾佢偷左我個心, 攪到我現在做左佢個狗奴才咁....不過見到佢個傻樣就會係心到甜出來呀!!
    [版主回覆03/31/2011 09:18:00]多謝到訪。我哋隨時可以俾狗仔出花園,養狗比香港易啲。

    回覆刪除
  10. 恭喜你屋企多添一名新成員 相信 Blaze 一定會帶好多歡樂比你地
    [版主回覆03/31/2011 09:16:00]好期待呀!   好想佢快啲嚟但係個圍欄仲有排攪。

    回覆刪除