3/6/2011

我是嚴媽媽

雖然我家的狗狗好乖好乖,但我知道我仍然是個嚴母。

我跟老公一早下了家規,狗狗不可以上梳化,更不可上床,連我們睡覺時也不可以入睡房,現在連二樓也不准上,樓梯被我們封住了。

為什麼這樣嚴格?簡單來說是不想傢俬長年累月積聚狗毛及容易弄污糟,地毯可以時常吸塵,但梳化邊,床舖等我不想每日都要清理。另一重要原因是不想Blaze時常跳上跳落,她這種短腳犬,如無必要都不應該爬上或爬落太高的地方(像梳化的高度、床更不用講),我沒有打算不停抱上抱落,又知道她這跟尾狗性格一定不會坐定定,所以她來我家個多月,一次也沒上過梳化跟床。

至於二樓,雖然哥基犬通常一歲左右就可以讓他們自己上落樓梯,但我們問過Blaze前主人,知道她不常上落長樓梯,幾級當然沒問題,但我們家一排十幾級的就比較麻煩,尤其怕她不習慣落樓梯而傷到腳腳,要知道落樓梯對短腳犬的關節做成很大壓力,也好,起碼不用常吸塵。

Blaze就是這樣在樓下的廳,廚房及偶爾在我們的睡房活動,也有千平方呎的,沒有虧待她。

只是Blaze很癡人,基本上任何時候都想坐在你身旁,用鼻哥哄你的手,要你摸她。

所以當我在家自己坐在梳化看電視,用電腦時,她就會情深款款地在你腳邊望著你,用鼻推你的手,要你摸她。我當然會摸,很多時也會坐在地下跟她排排坐一會,但不能整晚都摸著她嘛,摸了一陣,一定要狠心對她說: OK喇!(是的,我常向她說廣東話,她現在有點bilingual)

她仍是會繼續望你,繼續推你,要我不理她一會,她才「死死地氣」伏在我腳下,每晚如是。

這就是你一坐下,她即時會癡著你、望著你的樣子,百試百中。





這是你不摸她後,她氣餒地坐在你腳邊。



她是可以一整晚坐在這裡癡著你的。

她知道我關電視就是差不多睡覺的時候,所以我一關電視,她就會快快跟著我入睡房,然後立即躲在床下底,我在刷牙洗面或洗澡時她就一直躲著,叫她的名字也不會應我,她以為這樣我就不知道她在睡房,會讓她留在睡房過夜。我每晚準備熄燈時,都要扮出客廳一次,引她出來(因她是裙腳狗,我去那她都會跟),然後跟她說晚安,快快回房把門關上。


也有想過讓她在床下低過夜的,試過一次,她不會弄聲、不打鼻鼾、不會走來走去,基本上你是不會意識到她在房的。但我不想養成老公不在家就容許她在房,老公回家就趕她出去的習慣,這樣她更難跟老公熟絡。

她現在跟我們熟絡一點,就開始頑皮一點了,奶奶常對我說帶她散步她很懶,會拉奶奶到有遮蔭的地方坐下不再走,不便便。她對我從不會這樣,因我不容許她這樣。她一天在家已經沒運動,出外散步只要短短時間更不應偷懶。我叫奶奶要堅定點,對她嚴厲點,她不行就要對她說:No, let's go!再不行就要用狗帶拉她。奶奶就要硬不起心場,所以Blaze現在變成她的主人了。

之前一直沒有討食物,前兩天我準備打邊爐的沙嗲湯底,可能實在太香,她居然把面貼在爐邊,嗚嗚響發小聲流得一地口水,看到她的可憐樣也真攪笑。我是嚴母當然硬起心場,用一粒狗糧把她引到狗屋之後把門關上,待我吃完飯才讓她出來。要她知道不可討人類食物,這也是為她長遠健康著想。

我都知道我是一個嚴母,起碼很少狗主不讓狗狗上梳化的,但我亦不想褲子裙子每天貼著狗毛。Blaze,還是乖乖坐地下,最多媽媽有時跟你排排坐吧。


 

10 則留言:

  1. 其實一養寵物開始已定下規條都對架 !!
    寵物同人仔一樣 , 自少要教 , 如果唔係到佢大咗 ,
    想教返就好難 !! 不過你都好忍得 , 我見到佢地楚楚可憐個樣 ,
    好多時都會心軟架 !!
    [版主回覆06/04/2011 09:47:00]狗比人仔仲易教,狗又忠心,你俾飯佢食,帶佢行街街,摸吓佢同佢玩吓,佢哋已經好滿足好開心。佢之前主人教得佢咁乖,我唔想縱壞佢,前功盡棄。 佢長時間個樣都楚楚可憐架,你唔好俾佢呃倒你呀!

    回覆刪除
  2. Mrs. Tin Tin3/6/11 14:28

    our cocker goes every where, to the bed, sofa etc.! Yes, there is hair everywhere
    [版主回覆06/04/2011 09:48:00]我都知大部份狗主都俾狗上梳化架,但我唔想佢上上落落整傷對腳。

    回覆刪除
  3. 你既堅持會對Blaze好,我就衰心軟,你做既我地以前都做過晒,但過左幾個月,Charlie就上二樓,上sofa,上床
    [版主回覆06/04/2011 09:50:00]Charlie咁大隻咁高,你邊有得揀吖,佢一個屁股「得」埋去已經坐落梳化啦!我Blaze如果我唔幫佢,佢自己唔夠腳長自己上去架!

    回覆刪除
  4. 拖鞋貓4/6/11 03:42

    好勁呀~ 我本來都唔比隻衰貓上床,上梳化......但整整下佢成日同我地一齊訓lu hahaha
    [版主回覆06/04/2011 09:54:00]貓識跳嘛,你阻都阻唔到佢啦,我隻短腳狗自己跳唔到上床同梳化架,平時日頭佢一隻狗喺屋企都只可以留喺地下架咋。

    回覆刪除
  5. 妳很好彩呢. 我家mango, 每次上床也會發出聲音.  一係R痕, 無拉拉R, 又或是在我們身上渡步.  有時又會咬玩具上床, 甚至"失"去我地D手度, 要我們同佢玩。 當大家都真正的入睡呢. 牠便悄悄步出房間.
    好啦. 到第二朝早上, 當她睡夠呢, 便"敲"門, 要求我們開門, 不開呢? 牠會在門外發出鶑鶑的慘慘聲. 直至我們理牠為止.  
    好彩我們都是醒睡和不貪睡的.  牠自自然然成了我們的鬧鐘呢.
    [版主回覆06/07/2011 12:03:00]係佢前主人教得好,佢第一日嚟我屋企已經好乖,隨地放啲嘢佢一樣都無攪過,你真係去完買嘢放到地下一袋二袋佢都唔會去八架,我依家日日都由得佢一個留喺屋企,返成日工都無意外架。

    不過佢本身性格都好溫馴,同有啲細膽,所以好易教,佢今晚出街散步時走去亂食地下啲嘢,俾我鬧幾句,佢知我語氣唔對路,成晚死狗咁坐埋一角唔敢埋嚟叫我摸佢,我唔心軟架,等佢自己諗吓做乜俾我鬧。

    瞓覺真係特別乖,如果佢自己醒咗我又未起身,佢會自己走出廳慢慢等我架,過哂食飯同便便時間佢都唔催我架,呢樣真係抵錫。

    回覆刪除
  6. 艾菲妹7/6/11 16:05

    我哋都嚴禁吉爺跳上睡床, 連沖完涼既拖鞋, 吉爺都唔會踩上去...要多D同佢溝通, 佢就會明白你用意...有時我都想留吉爺喺房(瞓地下都好), 但...要企硬呀!!
    你做得好好呢, 加油!!
    [版主回覆06/08/2011 22:57:00]Blaze好乖,除咗地下同佢自己張床,從來唔會踩上任何東西,所有我哋有時亂放啲衫褲鞋襪喺地下,佢都唔會走埋去攪或者坐上去。
    我最近幾晚俾佢入房瞓,其實最主要係因為下星期要擺佢去寵物酒店住成個禮拜,想佢今個星期同返屋企之後個星期都多啲安全感,希望佢唔會誤會我哋唔要佢。

    回覆刪除
  7. 我讚成棒下出孝子,太縱容到最後只會麻煩自己,Blaze 個樣咁討人歡喜你都可以唔心軟,你果然係一個嚴媽媽
    [版主回覆06/11/2011 10:28:00]我唔太怕麻煩自己,我更驚縱佢長遠對佢身體唔好,例如餵人類食物,或者抱佢上上落落,都對佢本身唔好。 佢係好乖架,真係可以賣花讚花香架。

    回覆刪除
  8. 我地都唔比狗上床, 但上梳化就得, Blaze 個樣咁可愛, 你都忍得住唔比佢上梳化陪你, 勁呀
    [版主回覆06/28/2011 01:06:00]佢上梳化都要我抱先上到,我唔想整得佢,而且佢跟尾狗得好厲害,我出出入入都跟,如果跟我坐梳化真係會抱攰我!

    回覆刪除
  9. 你真係一個好嚴既媽咪.我地做唔出囉,最初佢返黎時我地都唔比佢.但之後道冇囉 你隻寶貝真係好嗲你囉.比我見到佢咁我會hug he and kiss he haha I love your lovely dog so sweet
    [版主回覆07/27/2011 01:02:00]嗲還嗲,但唔可以每晚放工就一直摸佢摸到瞓覺嘛,因為佢係會一直跟著你直至你唔啋佢為止。
     
    可以話係忍心,但我哋嘅規矩都係為咗佢長遠健康著想。就好似教小朋友咁,say yes容易,say no難。

    回覆刪除
  10. 你都講得岩聽既,但我地個隻一樣愛佢太多

    回覆刪除