14/11/2012

Blaze:我日行一善!

各位哥哥姐姐,好耐無見,係咪好掛住我呢?

其實我生活都係咁上下啦,無病無痛食得瞓得,不過唔太鍾意俾媽咪影相,所以你哋少啲機會見到我囉。

上星期六,我去做善事呀,係咪好叻叻呢!其實係咁嘅,American Cancer Society喺美國唔同地區嘅公園,有一項活動會俾狗狗同主人參與,叫做Bark for Life,主人俾少少錢,就帶埋狗狗去參加,主要係行公園一個圈叫做步行籌款咁啦。

今年天氣好好呀,唔熱又唔凍又有太陽。除咗行個圈,唔同地區會有唔同活動,我哋呢度就有警犬示範,扮嘢比賽,同埋俾狗狗試玩競技(agility),媽咪見我未試過,即刻同我登記。

等咗一輪,終於到我喇!

第一項:跳欄(hurdle)

先係媽咪跳我跟住跳,雖然我矮腳又短,但哥基彈跳力一向唔差,無難度啦!

跟住媽咪只係企喺欄旁邊,然後叫我跳,跳完有餅餅,乜都得!咁樣跳咗三兩次就無得玩喇,爸爸後來話應該試吓再跳高啲嘛!鬼唔想咩,不過訓練員姨姨已經拉我去第二度啫。



第二項:爬圈圈(tunnel)
媽咪本來想我直接去爬長圈圈,但姨姨話原來有好多狗狗好怕入圈圈,一來未見過環境陌生、二來望入去視野受阻狗狗會不安,三來隻腳一踏入去啲膠膠會發出聲而嚇親,佢話要先試短圈圈睇吓我敢唔敢入喎。

試咪試囉,媽咪話其實只要我見到聞到餅餅,可能叫我跳海都得架!得咗!


之後梗係去長圈圈啦,媽咪好想姨姨拉到最長,但係又被勸籲試吓十幾呎先喎,仲話如果我唔肯走去陌生嘅姨姨度的話,就要調轉跑去媽媽嗰邊。

知我Blaze者莫若媽咪!第一次喺圈圈口,入面黃咁咁又乜都睇唔到,我有啲猶豫,媽咪第一時間掉粒餅餅入圈圈中間,我諗都唔諗衝入去!跟住另一邊姨姨叫我又俾我見到小食,唔駛諗啦!你見唔見我一去到逗雞眼哄埋姨姨度呀,等小食嘛,快啲快啲!


之後再試咗兩次都ok,最攪笑係最後一次終於由姨姨嗰邊跑去媽咪度,我一開步姨姨已起身走人準備去另一項,但係我去完媽咪度即刻又轉身去搵姨姨。點解?因為姨姨啲小食唔係普通餅餅,係好味牛肉乾!我平時無得食架,梗係邊個好味啲去邊度啦!

第三項:靜止箱(pause box)

媽咪叫我跳上個箱度,我同媽咪都唔知為乜,返到屋企查電腦至知原來係俾競賽興奮中嘅狗狗要突然安靜坐低唔郁。


坐緊等運到時,姨姨問媽咪我係咪試過玩競技,因為我表現好好!媽咪就解釋,其實我未試過,不過細個時係conformation競賽犬,可能有啲幫助掛!姨姨即刻明白哂,話唔怪之得我可以咁集中!(其實,一切都係同餅餅有關!你試吓唔俾餅餅,睇我啋唔啋你吖傻瓜!)

第四項:左右行棍棍(weave posts)

媽咪話佢最擔心呢項,因為在場等時,發現大部份狗狗都做唔到,主人拉拉扯扯又行又剩啲狗狗都唔明,咁又係,跟住啲棍棍左右行又真係唔太自然,所以呢樣亦係競技賽最難訓練嘅一項,媽咪叫我俾心機!

咪睇小我啦,你睇我幾勁,跟得條棍棍幾貼,仲笑哂口添!我第一次只係望住媽咪手嘅指示(即餅餅),就可以咁多條棍棍喇!再玩多次都無問題!媽咪後來話我,最衰我咁叻女,攪到姨姨無哂癮,行完第一次想趕我走無得再玩,其他狗狗都可以玩好耐,後來係媽咪自己提出要玩多次架。(媽咪,點解叻都俾你話喎!)


第五項:搖搖板(teeter-totter)

喺被趕之前,媽咪見我有兩項未試過,即刻拉我去,其中一項係行類似平衡木,但因為佢哋只係放牌板喺地面,俾狗試吓佢哋肯唔肯踏上牌板度而無吊高到,無任何難度我唔試喇。

另一項係行搖搖板,狗狗先爬上一邊,然後去到一半因地心吸力關係牌板會向下傾銷,狗狗再行落去,最重要係牌板下降時狗狗唔會驚。在場有一塊好矮嘅,基本上同平地差不多,不過都好過無,就試玩咗一吓。(如果真係訓練競賽,會逐漸將牌板加高加長。)


咁就玩完哂喇!媽咪讚我好叻女呀!YEAH

玩完一陣,就到狗狗步行喇,你睇吓,閑閑地有成100隻狗狗架!原本我哋行包尾架,咁我就係咁扯媽咪,媽咪唯有喺側邊跟住我快跑,終於跑到差不多最前,少咗好多狗狗喺周圍時,我至放慢步伐慢慢行,媽咪話我麻麻煩煩唔鍾意包尾!


就嚟行完喇,停低影張靚相先!

咁難得帶大相機天氣又好,媽咪靜靜雞放張我同爸爸一齊嘅開心肉照。嗱,唔好話俾爸爸知佢出鏡呀,佢唔知道架!


媽咪,有得玩又有咁多餅餅食又可以做善事,我今日好開心呀!下年記住再帶我嚟呀!







  

9 則留言:

  1. 你先生現的樣貎同他小孩時好似bor, didn’t change much
    [版主回覆11/16/2012 00:19:16]係咩? 我又唔覺, 我成日覺得佢細個時靚仔好多!! 可能呢張相帶帽好睇啲, 因為睇唔到佢髮線向上!

    回覆刪除
  2. Blaze叻女呀, 好鍾意佢成日都笑盈盈咁, 好開心嘅小朋友
    [版主回覆11/16/2012 00:17:53]佢平時喺屋企唔係咁架, 不過狗狗通常熱, 要散熱時個樣就會笑. 一出街行得耐佢熱就自然笑架喇. 平時佢喺屋企唔熱就唔會熱架.

    回覆刪除
  3. Ceci:
    ~Blaze 又可以玩下, 你哋兩公婆, 又可以行下, 又係做慈善. 好充實嘅一天!!
    ~你件黑色外套, 我好鐘意呀!! 哈哈~~
    ~你先生, 好smart looking!!
    [版主回覆11/16/2012 23:20:37]最開心係Blaze有得玩, 因為平時週末我哋都會同佢去公園行, 但淨行無咁好玩嘛.

    件外套我估你都有, 所以認得?

    我老公係咪smart looking就唔知喇, 不過起碼佢夠smart!

    回覆刪除
  4. Lili Marleen17/11/12 01:53

    Blaze好叻女!
    [版主回覆11/17/2012 11:45:39]在場咁多狗狗,佢真係算做得最好嗰個,我哋都好自豪呀!

    兔仔捐洞係佢哋天性嘛!

    回覆刪除
  5. Blazer 好叻!
    第一次見你老公同.....你對腳!
    [版主回覆11/17/2012 07:00:42]唔止對腳, 上身都有架! 其實我對腳, 背脊等, 出過場好多次啦!

    我老公嗰日無shave又多wrinkles, 平時四正啲.

    回覆刪除
  6. Blazer 勁叻女呀! 你步行個到環境超靚,又可以做善事又可以玩真係開心既一天呀!
    [烏冬回覆11/18/2012 11:34:37]步行做善事肥冬都參與過2次, 但香港似中無咁完善因為人多車多, 有時要行埋d馬路又有車其實都幾危險架, 如果有依d咁靚既地方就好了, 二月spca 又會有步行,夾岩時間肥冬都會keep 住參加架.
    [版主回覆11/17/2012 11:47:54]如果香港有機會,你都要俾冬冬試吓,我估佢都唔差架!

    我哋步行嗰度係State park,秋天落葉都真係幾靚架.

    回覆刪除
  7. Charlie 都有玩過呢類爬高同入 tunnel 嘅 活動,真係為咗要食嘢,完全 no problem。
    [版主回覆11/20/2012 00:59:20]哥基有得食乜都肯!!

    回覆刪除
  8. 哈哈,你自己唔出樣但出賣老公 !
    [版主回覆11/21/2012 23:21:09]我老公唔識睇中文, 亦從來無睇過我個blog架 (所以佢唔會知道上咗鏡). 佢只係知道我喺blog識咗好多朋友仔.

    回覆刪除
  9. Southerngal4/12/12 01:55

    haha... absolutely love the pictures! This brightens my day... (I just gave music theory final exam to my students!!!), love you Blaze!!! <3 super love!!!
    She's a smartie! But... why did you sell T's pic but not yours?! hehehe...
    Oh I couldn't stop laughing:
    其實,一切都係同餅餅有關!你試吓唔俾餅餅,睇我啋唔啋你吖傻瓜!
    Ha... I think even without treats, Blaze will do super well!!!
    [版主回覆12/04/2012 02:21:07]唔係架, 佢真係為咗treats至會做動作, 平時叫佢, 一次就得, 但做完一次佢見無餅食之後就唔肯架, 精到死!!

    我老公唔會睇我個blog嘛, 出賣咗都唔知架.

    回覆刪除