5/3/2014

寫在42歲生辰

(以下這一篇寫在一月初生辰之時,今天因落雪在家上班就上載出來留個紀錄吧。)

不知道冬天出生的人,是否都比較多愁善感?抑或是因為人到中年,人變得更囉唆?

四十有二,就這樣過了半世人。

半世人之間的一半,即二十一年前二十一歲生辰,我還在大學讀二年級的時候,在沒有告訴任何人的情況下跟當時的男友註冊結婚,幾年後婚姻因為自己的任性結束。之後過了十年只約會及拍拖的獨居生活,男伴換了很多,家搬了五次,工作換了七次。

相對地,過去六年在美國的生活,人生好像被冰封埋藏了一樣,日子年月一樣地過,但就是沒有什麼特別值得回想回味。我本質已經懶,來到美國後惰性更嚴重。有時候,就覺得自己好像機械人一樣行屍走肉,是因為美國的生活苦悶?還是剛遇到正值中年人生的步伐減慢?我自己想不出答案。

也可能是,在香港的日子,每三兩年,身邊總會有些不可預計的奇怪事發生,是大城市的機遇,更可能是因為自己性格的催化。

日常生活上,我在是很平隱很理性的,情緒起伏不大,但在人生的重大決定上,卻可說非常不理性,甚至有點任性及自毀,所以在情路上,在事業上,由二十歲到來美前差不多廿年反覆上落及轉變都好大,見過的人,面對過的情況又多又怪異,也可能因為將很多事都濃縮地在廿年內經歷了,過去六年相對較平靜的生活狀態,應該就像老人家突然退休的感覺吧。

雖然努力不做壞人,但亦深知自己從小性格上的缺憾及缺失,一直擺脫不掉。

未來的年月,我也不知道及不能確定會是怎樣。根據歷史往積,我突然回香港回復單身的可能性是存在的,當然,我一直留在美國繼續退休生活的可能性亦存在。

生命中的不穩定性及當中的抉擇,就是存在的精髓吧。

32 則留言:

  1. Happy belated birthday!
    Enjoy your life now.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你.

      我又唔可以話唔enjoy依家嘅生活, 只係不知不覺過咗6年, 但好似乜都無發生過, 覺得好奇怪.

      刪除
  2. Happy belated birthday!

    You are snowed in again?

    I had undiagnosed existential depression when I was a teenager, and I was 行屍走肉.

    I should have been thankful for all I had, but I wanted something more.

    Then I came to the US. Everything was new. Everything was challenging. I was much happier with the challenges instead of staying put.

    Maybe you need a little extra spice in your life? Go get a master degree? Take some classes in community college?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你, 係呀, 落咗少少, 不過又係有冰, 所以work from home一日.

      咁我諗你會明白有existential angst嘅感覺, 呢個狀態係無辦法, 亦都無可能俾其他人理解得到..... 佢哋多數只會覺得我哋無病呻吟, 或者身在福中不知福.

      書我唔會讀喇. 美國普遍大學程度都太淺, Com College更加似小學, 唔好話同學, 連師資我都睇唔起, 但要我讀好嘅大學, 我又懶. 哈哈, 總之都係多多事實啦.

      刪除
    2. Maybe you would be interested in Coursera?

      For me, if I don't pay to go to college, I won't be attending the classes. Haha.

      刪除
    3. 我之前睇人建議, 睇咗哈佛大學嘅Justice with Michael Sandel, 睇咗幾堂已經勁悶, 課程太淺, 又唔要求學生睇原著, 啲學生又無準備底子太差, 雖然係year 1學生, 但我以為入得Harvard都唔少嘢. 可能個course同哲學有關, 我要求太高, 但真的令我好失望啊....

      刪除
  3. oh, you are 42! From what you have been writing, i thought you are older than that.

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我個人諗嘢老態, 或者語氣太長者啦.

      刪除
  4. 在北美生活雖然不及香港多姿多彩,但懂得欣賞平淡是福也是一種福氣啊! 送上遲來的生日祝福,如果有點唱,我會點漣漪比妳聽!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你.

      生活淡淡似是湖水, 全為"你", 泛起生氣...... 我嘅問題, 係我估我生命中, 無呢個"你"存在....

      刪除
  5. 咁事實係美國又真係幾苦悶吓嗰喎

    回覆刪除
  6. Happy Birthday though it is late. It is natural for anyone to reach the stage that become more stable and lazy. As you said, 1/4 of your life was very changable, interesting and exciting alrdy, so take this opportunity to have a easy, comforatable and enjoyable time. Remember life is still very challenging. (mummy of two)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你.

      6年平淡生活, 對於我嚟講係好長架. 如果變成16年, 26年... 我一諗起就毛管戙....

      刪除
  7. 平淡是福嗎!-(花生媽)

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我又無唔承認我係有福嘅人, 只可能我唔係惜福嘅人啦.

      刪除
  8. CECI你個樣真係廿二咁呀。。。。補祝返先,生日快樂!唔祝你青春常駐了,身體健康啦!
    我同你感覺一樣。之前喺香港嗰幾十年好似好多嘢發生,嚟咗呢十年就變得一齊平淡如水。但都各有各快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 真係唔駛青春長駐, 駐咗廿年喇. 不過皮膚差咗就真嘅, 同廿歲時無得比.

      美國生活都有我喜歡嘅地方. 只不過我本性係一個好心野嘅人, 就算喺香港, 我都係無時定.

      刪除
  9. Ceci:
    ~我記得你一月生日. 你現在才寫你生日嘅?? 祝你身體健康!!
    ~其實, 平淡是福. 有時人生太多衝激. 會行得好攰, 好辛苦!!
    ~而且, 你這六年, 同你另一半一起過, 身邊有一個人, 同你一齊行. 都很不錯!!
    ~有時間去下旅行啦!!享受享受!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實一月寫落嘅,不過唔想生日post出嚟啫。

      講得出「唔理性」,係唔可以講道理架。

      刪除
  10. 回覆
    1. 已經過咗兩個月喇,多謝。

      刪除
  11. 唔知點講添。人人經歷唔同,唔好話唔明人哋點解會點會點,我連發生喺自已身上嘅嘢都未必明。希望你早日解到個心結,有平安喜樂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個唔可以話係「心結」,而係我嘅「常設」constant,我有時都會諗,可能我都係無腳嘅雀仔。

      刪除
  12. 生活中有太多變化,我想活在當下就好了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我從來都活在當下,可能咁先係問題所在。

      刪除
  13. 生日快樂,平靚是福,今日我真係好想過平靜生活

    回覆刪除
    回覆
    1. 不平靜時想平靜,平靜時就自然會想動。

      刪除
  14. 恕我直言,其實你應該清楚知道你同緊一個不懂珍惜你既人一齊生活,"佢"只純粹當你係一個伴而已,長此以往試問你內心點會係滋味?你既另一半喺我嚟睇,完全係有好似冇咁,我感覺你有時候既孤單寂寞,莫明咁會好替你難過, (好彩你之後養咗Blaze嚟陪伴你,等你喺生活上多番d樂趣,而且Blaze又咁生性咁乖同可愛,飼養咗佢,暗地裡我都為你安慰同高興)倒不如你自己一個人生活,反而來得更自由自在無牽無掛,事實以你條件,留喺美國鄉下地方實在嘥咗你,我覺得42歲既你仲係好有作為,而且懂得打扮有品味應該係靚女嚟,咁好條件,敗喺一個不懂珍惜同欣賞你既人身上,太浪費不值,所以點解你仲要浪費時間精神留喺佢身邊?如果唔係因為睇到你話"我突然回香港回復單身的可能性是存在的"同你回應e句 "6年平淡生活, 對於我嚟講係好長架. 如果變成16年, 26年... 我一諗起就毛管戙...." 話, 即刻令我有感而發不吐不快,如果你終有一日,為咩原因理由都好,下定決心離開e個家,我會恭喜你,而且要帶埋Blaze走,千奇唔好留低佢,因為佢係你世上唯一既至親 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係常客吧,多謝到訪留言。

      點解會覺得我伴侶唔珍惜我呢?因為佢成日唔喺屋企?定因為佢有自己家人仔女?其實我係唔會因為一個人而孤單寂寞,亦好需要個人時間/空間,所以喺香港時都唔會同男伴同居,嚟美國6年亦無要求/希望老公轉工種留喺屋企。當然,美國鄉下地方選擇少,對我狀態有影響。

      每個人擇偶條件唔同,我一向唔傾向選浪漫鍚我嗰類。要做得我男人,我一定要尊重佢,甚至有啲崇拜佢,而要達到呢個條件個人一定要好叻,亦要係好人,至於係咪將我排第一位,事事以我為先,我唔係最重視。我求偶,係求「知性」上嘅伴侶,我老公可算係我認識嘅人中,最all round叻嘅人,時至今日仍然可以surprise me。

      多謝你睇得起我,我一啲都唔靚,只係喜歡打扮。其實我都有好多缺點,只不過無寫出嚟唔想嚇親大家,例如我會心野,會花心,本身都唔係一個好伴侶。如果我返香港,都會係自己自私嘅決定。至於Blaze,我唔會帶走,主要係為佢好,佢細膽容易無安全感,要佢去香港人多聲音多地方會好大壓力未必承受得起,佢喺美國大把人會/肯照顧佢,我唔太擔心。

      刪除
  15. Happy belated birthday, your life was pretty cool. At least, you enjoyed it.
    Exactly, I also have the same feeling as you, I wish I can be myself once a while, for the sake of my children, I'll put my feet down. Life is so complicated.

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前生活有佢嘅好, 其實依家生活都有佢嘅好, 我一啲都唔否認我係好好彩嘅人, 唔係個個人都可以做出人生重大改變之後仍然繼續正常生活, 我呢啲無聊人嘅不穩定性, 絕對係1st world problem, 其他人唔認同我都好明白.

      雖然有子女要考慮嘅情況會好唔一樣, 但係我覺得子女都會想見到真實嘅你.

      刪除