3/2/2009

Slumdog Millionaire

慶幸Slumdog Millionaire(香港譯作「一百萬零一夜」)在數個電影頒獎禮得到好成績令這獨立電影由只在大城市上映擴展到全國公映我才有機會在週六在大銀幕欣賞它

我老公擁有典型男人的電影品味爆炸打鬥機械人正如他笑說Transformer「變型金鋼」是最佳電影因為有齊車機械人戰鬥軍隊美女......

我一直有觀看獨立電影的習慣為了慢慢擴展他的電影品味我會拉扯他陪我去看一些他以前一定不會觀看的電影(當然他可能永遠也不會想看一齣伊朗電影)

前年看了Miss Little Sunshine

去年看了Juno

今年看了Slumdog Millionaire

其實這些電影也不算什麼小製作起碼會在美國上映但對於只認識一級荷里活名星的老公來說每次他也會在電影開始前說笑「電影完就叫醒我!」

幸而每次電影完結時我問他喜歡嗎他也會說「喜歡

儒子可教也

老實說Slumdog Millionaire沒有我想像中完美我覺得整體來說就是造作了一點但無可否認故事情節吸引小演員演技突出是值得推薦的電影

 

7 則留言:

  1. 阿仔同男主人睇咗 Slumdog Millionaire ,阿仔話正,男主人話唔好睇..我直情唔識欣賞,所以無睇...
    阿仔話有睇Juno,話個女主角好靚...唔知係唔係你講呢套哩??
    佢由細到大都好鍾意睇外國片,而家話想睇trainspotting喎!!
    [版主回覆02/04/2009 06:27:00]Ta姐,其實Slumdog好荷里活大片咁架,我諗你都會鍾意架!
     
    Trainspotting個導演就係Slumdog個導演囉,阿仔想睇番佢嘅成名作。Trainspotting嘅題材仲偏啲,但都係一齣好戲,叫阿仔睇啦!
     
    我仲有好多可以推介,如果阿仔有興趣,我俾個list你!

    回覆刪除
  2. 我鍾意輕鬆嘅小品電影,亦唔抗拒有誠意嘅獨立電影,但鬼片同太 heavy 嘅戲則可免則免
    [版主回覆02/04/2009 06:32:00]鬼片我都麻麻,除非好似軀魔人或者Omen比較高水準我就OK,但係我唔抗拒heavy電影,好多悲慘故事或戰爭電影都拍得好好架,喊還喊,喊完都會覺得套戲very good!!

    回覆刪除
  3. 山蕃熊貓屋4/2/09 08:55

    我鍾意little miss sunshine!!
    [版主回覆02/04/2009 09:20:00]三套電影之中我都係最鍾意Little Miss Sunshine.

    回覆刪除
  4. 我見佢多數上網搵, 唔該有空介紹俾佢啦!!
    [版主回覆02/04/2009 10:24:00]Ta姐,諗咗一陣,以下個list嘅電影雖然唔全面,都好值得睇
    大路片 ( 有啲你亞仔可能好細個未睇過或未出世 )
    Matrix( 第一集 )
    Fight Club
    Closer
    Platoon
    The Godfather( 第一及二集 )
    Taxi Driver
    Annie Hall
    Angel Heart
    Goodfellas
    Schindler’s List
    Pulp Fiction
    The Shawshank Redemption
    Fargo
    Mystic River
    Good Night, and Good Luck
    Little Miss Sunshine
    No Country for Old Men
    Seven
    When Harry Met Sally
    Billy Elliot
    The Prestige
    Trainspotting
     
    無咁大路嘅電影 ( 有啲非英語,但全部都好值得睇 )
    Momento
    Usual Suspects
    City of God
    Lock, Stock and Two Smoking Barrels
    The Cook, The Thief, His Wife, Her Lover
    Sex and Lucia
    No Man’s Land
    Delicatessen
    Kids
    The Double Life of Veronica
    Dancing in the Dark
    The Lives of Others
    原罪犯
    情書
    世紀末暑假

    回覆刪除
  5. 艾菲妹4/2/09 21:16

    hehe...我絕對認同transformer係最佳電影...YEAH~
    [版主回覆02/05/2009 07:03:00]我老公可以每次電視重播都再睇架!睇咗幾次喇!哈哈!

    回覆刪除
  6. 嘩~~好多呀!!代阿仔唔該哂你!!
    [版主回覆02/05/2009 07:02:00]唔駛唔該,如果亞仔做有關電影或媒介嘅工作,睇多啲好電影,學多啲背景知識會有幫助架。

    回覆刪除
  7. 我幾like呢套movie呢!

    回覆刪除