30/1/2009

大吉利是

新正頭如果閣下不想閱讀有關死亡的文章請轉台

我一直支持死後捐贈器官所以自中學開始我已隨身携帶器官捐贈卡家人亦知道我的意願

若我在適當時候死亡我可以捐贈的身體部份包括心眼角膜皮膚骨骼幹細胞等等

但是否可以捐贈器官有很多不能控制的因素例如死因會否令器官壞死死亡時是否在有足夠設備的醫院等待

我時常想人死後一具死屍怎樣以用得盡幫到更多人

終於因緣際遇我在這本書找到答案

Stiff : The Curious Lives of Human Cadavers (by Mary Roach)




一個人體軀殼可以

讓醫科學生作解剖之用(這用途最常見但一具完整的屍體不是太容易獲取)

測試車輛安全設備例如安全帶及安全氣袋(你平時在電視見到有公仔作測試只是一部份若沒有真人屍體作最後測試就不會知道撞擊時肋骨及體內器官如心肺可承受的壓力)

測試更安全的壘球(以前很多小朋友被壘球撞到眼睛會令他們失明壘球製造商之後用死屍頭部作測試讓壘球不停撞擊直至研製到一款物質的軟硬度可適合當壘球又不會弄盲眼)

讓整容醫生練習拉面皮或其他微細手術如鼻樑手術(你不會認為整容醫生都是用活人作練習吧!)

真人CSI(在美國的University of Tennessee Medical Centre擁有全球唯一「戶內戶外」鑑證研究所研究所將屍體擺放在不同的室內及室外環境極熱極冷不同濕度浸在湖中然後每天觀察及紀錄屍體的腐化程度作鑑證科學數據這些數據對各地的CSI都非常重要)

不只是屍體美國也擁有唯一的腦細胞銀行腦細胞研究主要是為了了解老人癡呆症或帕金遜等與腦細胞有關的病患沒有這些病患的人也可在死後向銀行捐贈細胞因為它們需要正常腦細胞作控制比較

以上列出只是一部份我想大家知道一具沒有生命的屍體可以對仍在世的人作多麼重要的貢獻

或許我真是怪人當我知道會移居美國時令我興奮之一是知道我的屍體可作更大貢獻

何況一個典型的葬禮及墓地閑閑地幾萬美金連婚禮也不太重視的我更不會浪費這些金錢將自己埋在地底我在美亦沒有親人後人一個被荒廢的墓地對任何人都沒有益處

在結婚時我已把這意願告知老公我知道他會幫助我完成這對我來說非常重要的決定或許亦要告知老爺奶奶作多重準備要知道意外難免我不想被意外地埋在地底或無故燒毀成灰


6 則留言:

  1. 你真係好人.
    我記得細個嘅時候, 同父母講過器官捐贈依個機構, 佢哋好反對, 話好似會俾人期待快D咩噉wor. 真係大吉利是, touch wood touch wood.
    [版主回覆01/31/2009 07:11:00]哈哈!真係無人睇/回應呢篇!大吉利是!
     
    我咁做都係「自私」理由多啲,我覺得咁做會令自己開心,好細個時我已經想咁做。而且見到咁多人有病一直承受痛苦,家人又痛苦,小小一個無生命嘅軀體可以令到佢哋唔痛苦,我又無直正付出啲乜嘢實際嘢,比捐錢仲易,超值得。

    回覆刪除
  2. 我真係非常欣賞你有這樣的做法,我思想上無問題,人死後,器官可以幫助別人,係件好事,但到而家,仲未去做(指 器官捐贈卡),係咪得個講字
    [版主回覆02/01/2009 11:06:00]Ta姐,依家唔駛攞器官捐贈卡架,香港政府舊年年尾整咗個網上登記名冊,上網都做到,仲唔洗帶住張卡添!
     
    呢個係網誌: https://www.codr.gov.hk/codr/CInternet.do
     
    不過最緊要係通知屋企人你嘅意願,因為好多時,最後捐贈唔成功係因為屋企人阻止。

    回覆刪除
  3. 艾菲妹1/2/09 18:00

    我相信我的家人都贊成器官捐贈的方法...有有意義呢...
    [版主回覆02/02/2009 10:53:00]咁快啲登記同話俾屋企人知啦!

    回覆刪除
  4. 我支持你的做法,不過可能在北京生活久了,我經常擔心有些人的職業操守有問題,可能明明有得救但因為某種原因而不救你,或將你的器官“私有化”。。。。
    [版主回覆02/03/2009 06:15:00]喺香港同美國我都唔驚,大陸就可能真係要諗吓,但係就算唔捐器官,都可以捐屍體,可以確保「死哂」先決定捐嘛!

    回覆刪除
  5. 我是百無禁忌的人,間中都有諗下自己嘅身後事 我完全讚同你嘅做法,可以讓自己生前死後變得更有意義
    [版主回覆02/04/2009 06:34:00]係呀,多啲人都咁做就多啲人可以活得健康啲。我自己實在唔明為乜要浪費個屍體,由得佢喺地底腐爛,或者燒哂變灰,又無謂,又幫唔到人。

    回覆刪除
  6. Southerngal5/2/09 02:38

    I actually did sign up organ donation card when I was in HK, cos I was a regular blood donar, and I saw those... but I did the same here in U.S. too... I guess now it only depends on where I'll be at that time! I think life and death is a natural thing, I actually have a song that I would love to play in my funeral in future when I pass away... hehehee...  for sure hopefully that'll be 70, 80, 90 years... and who knows, with the medical technology now, we might be alive and healty after 100!!!
    [版主回覆02/05/2009 07:00:00]有無諗過捐埋屍體呀?器官當然好重要,但有時候捐唔捐到好睇一啲控制唔到嘅情況。
     
    其實即使有葬禮,有墓地,都未必一定要有條屍喺入面,其實有個墓地已經達到俾後人追悼嘅目的啦。

    回覆刪除