29/4/2009

恐懼





H1N1流感正由墨西哥向全球蔓延世界各地反應不一

墨西哥城本身已變成2003年的香港學校停課戲院餐廳停市戶外活動被取消

香港及亞洲多國嚴陣以待邊境有體溫探測裝置口罩及消毒濟被搶購一空日常生活的規律亦開始受到影響到是否讓小孩上學週末留在家還是如常外出

與墨西哥國境相連的美國即使已有五個州份(星期三已增至十個州份)證實有感染個案聯邦政府亦已提升警戒級別但除了大型網絡新聞會報導最新疫情外一般地區新聞只會稍為提及每年也有流感殺人無必要引起恐慌大小城市沒有任何特別措施有被訪問的醫生更呼籲市民沒需要在生活上作任何改變

都是同樣的流感為何有這樣的分別

簡單地說因為美國從沒感受過2003SARS爆發時的破壞力對大部份美國人而言SARS只是一場在亞洲爆發令幾百人死亡的流感美國一年也有數千上萬的人因流感併發症死亡SARS又有什麼大不了

SARS所引發的「恐懼」不親身經歷過是不會了解的也不單只是新聞每天報導感染死亡人數的增加也不單是看見淘大花園居民被送到營舍隔離的片段更令人恐懼的是疫情快速又廣泛的擴張殺人於瞬間以及政府醫療系統及一般市民完全手無策的無助感

「恐懼」......是一種不能用理性及常理就可控制或減輕的感覺正如當年政府有呼籲市民要多洗手並提及若有流感症狀需帶口罩但普遍市民亦在沒有流感症狀的情況下仍每日帶口罩就是因為恐懼吧

我沒有特別的預防措施但也提醒每週乘飛機住酒店的老公吃維他命多洗手多休息

我認為只要墨西哥的疫情仍不受控制源頭不明如何選擇性殺人不明等疑團未解開大家仍需小心謹慎但也不必過度恐懼


10 則留言:

  1. 佢仲嚴重過香港嘅沙士,起碼當時嘅食肆無closed....我都常常洗手,食多D生果,但盡量唔好俾太大壓力自己囉!! 
    [版主回覆05/01/2009 07:35:00]好彩嘅係今次個菌好似無沙士咁毒,殺人力無咁強。

    回覆刪除
  2. 艾菲妹30/4/09 00:16

    都無法啦...而家太多病菌喇...唯有自己保持健康+清潔...
    [版主回覆05/01/2009 07:36:00]保持健康+清潔真係重要,平時都唔好放鬆。

    回覆刪除
  3. I have the same feeling! But I feel that even 一般市民 do not have the necessary 恐懼 that that should have! My company has email notification about this on a daily basis, and my co-worker made a comment "I don't know what's the big deal with this flu, blah blah blah.....", which made me so mad!!! 
    [版主回覆05/01/2009 07:43:00]我同老公或是其他美國人講SARS時,會用佢哋比較容易明白嘅context同佢哋解釋,例如我會搵一個同州份,又同香港咁上下面積而佢哋又識嘅town,跟住講喺個town幾多日之內死幾多人,啲人由感染到死只係三幾日,有時未測試完成已經死咗,仲要死得好辛苦......等等...... 我通常咁講之後佢哋會明白多啲,尊重其他人重視呢個問題多啲。

    回覆刪除
  4. 我公司今日都喺每個洗手間度貼告示提人洗手同點洗手,好似好多人唔洗手咁。 不過我個個同事都知有一個高層真係去完廁所唔洗手,但係會 扮洗手 ,即係開咗水,對手放埋去,但係唔會掂到水架! 人人都知,佢掂過啲嘢冇人敢掂。有次有個同事上台攞獎要同佢握手,佢話好無奈。 係呀,妳叫妳老公小心啲,有次我聽收音機,係美國空姐打上去講話啲飛機餐枱超污糟,啲細路去完廁所又踩張餐枱,又有人放BB上去換片。妳叫佢帶住支 hand sterilizer 傍身好。
    [版主回覆05/01/2009 07:52:00]真係有幾多人唔洗手架,邊度都有,我老公有潔癖,佢去完出面啲洗手間會用抹手紙/廁紙開門離開架,就係因為怕啲男人唔洗手!
     
    其實唔只飛機好污糟,酒店仲污糟,酒店房、健身房都好污糟架。
     
    好在佢有潔癖,我無咁擔心,但係我諗都係買支 hand sterilizer俾佢好啲。
     
     

    回覆刪除
  5. I also observed similar reactions from the UK public, which is still a puzzle to me.  Most of my acquaintances here don't understand what's the big deal about this flu.  Indeed, media commentators start to see this fear as irrational. http://www.guardian.co.uk/commentisfree/2009/apr/29/swine-flu-mexico-uk-media1 http://www.guardian.co.uk/commentisfree/2009/apr/29/swine-flu-hype I do worry about the Swine flu, but at the same time I realise that there is very little that I can do besides adhering to the basic hygienic practices that I do everyday.
    [版主回覆05/01/2009 08:02:00]其實老實講,沙士時我都唔係好驚,我家姐住淘大架,不過我都唔係好驚。我無帶過口罩,一日三餐繼續出街食,電影concert gym照去,我唯一有做嘅,就係洗多咗手同留意疫情。可能我一家人都係膽生毛嘅人啦。
     
    但我明白同尊重如果人一有恐懼之感,就會做好多嘢令自己無咁驚,尤其係有小朋友嘅父母。
     
    沙士最令人恐懼/心痛嘅係...... 受傷害嘅患者好random,完全唔知邊個會中招。大人、小朋友、老人家.....仲有醫護人員,而康復者又有後遺症,真係一場災難。
     

    回覆刪除
  6. 不過男主人好擔心呀!!
    [版主回覆05/03/2009 03:42:00]你同佢講,男人大丈夫,唔可以乜都驚嘅,依家得一個人有嗰種感冒,好少事啫!記住,係「感冒」!

    回覆刪除
  7. Southerngal3/5/09 09:45

    I've been using hand sanitizer. Actually as long as you're not using your hands to touch your mouth and eyes, it's less likely to get infected. But definitely wash hands... and using hand sanitizer, and stay healthy!
    [版主回覆05/03/2009 10:08:00]我成日都留喺屋企,所以一啲都唔擔心。但我都有叫老公多啲洗手同用hand sanitizer。

    回覆刪除
  8. 都唔驚得咁多啦隨遇而安 ..
    [版主回覆05/05/2009 10:33:00]我自己就一啲都唔驚,但係香港啲人好驚。

    回覆刪除
  9. 都唔驚得咁多,我地能夠做嘅就係注意衛生,多洗手勤清潔 希望疫情早日受控啦
    [版主回覆05/05/2009 10:35:00]都好似已經受控喇!可能要等秋天下個流感高峰期睇吓個菌會唔會變種。

    回覆刪除
  10. 我希望呢個疫病可以快d solve到
    [版主回覆05/07/2009 07:35:00]好似已經無乜事喇!希望秋天到時個菌無變啦!

    回覆刪除