29/2/2012

Blaze:我的profile

BlazeFacebook無戶口,佢媽咪我無咁好心機攪咁多嘢!就等我喺呢度幫佢寫個profile啦。

我的名字
Blaze就好似古代啲人咁,有真名,又有別名/乳名。Blaze其實係佢嘅乳名,佢出世紙真名係“Dogwood Fully of Charm”,點解個名咁長?如果係繁殖家繁殖出嚟嘅狗狗,個名第一個字都會係個繁殖家狗場嘅名,方便第二競賽時啲評判同參賽者識認係邊度出品。所以Blaze嘅爸爸媽媽,兄弟姐妹及仔女,個名都係Dogwood行先架。

咁點解Blaze叫做Blaze呢?BB狗出世時,都係一團粉咁,主人多數會盡量搵啲特徵去色別佢哋,前主人話Blaze頸後一小撮白毛好似一撮火焰,咁就叫佢做Blaze!其實呢個名同佢性格唔係好襯,又成日俾人誤會係男仔,不過佢已經習慣自己個名咁多年,我哋無諗住幫佢改。

出世紙

Blaze 2007312日出世(就嚟生日喇)。凡係美國純種狗出世後,主人都可以去American Kennel Club(AKC)幫狗狗登記攪出世紙,佢前主人係純種哥基繁殖同競賽專家,當然會幫佢登記。如果知道血更可以攞埋祖先三代嘅血統紙,好鬼認真架。登記咗嘅狗狗每次轉主人,新舊主人都要簽署換主人表格,更改登記再換出世紙。嗱,呢張就係Blaze嘅三代血統證明喇!
家庭狀況
Blaze的爸爸Billy冠軍級競賽犬,贏過好多美加比賽,退役後就主要成為繁殖犬,Blaze未嚟我哋屋企前一直都同爸爸一齊住架但係好可惜,Blaze搬走咗之後幾個月,Billy突然去世,7歲幾咋,原來佢生癌,但之前無乜病徵,去得好突然,攪到前主人好傷心(太半年之後同佢再傾起佢都仲係好傷心,因為Billy係佢狗房大哥大)Blaze媽媽Charm已經早幾年去咗維吉尼亞州另一個家庭

Blaze同胎有幾多隻我唔係好清楚,上次大團聚見到同胎的一男一女,隻哥哥/弟弟Murphy都好出名,因為Murphy做咗廣告名星,舊年為一隻藥物拍咗個勁播嘅電視廣告。

Blaze自己做過一次媽媽,生咗三胎,但係BB兩星期大時唔覺意責死咗一隻,依家只係有一仔一女,上次大團聚見到仔仔。

我的競賽生捱

狗仔競賽分好多種,純種狗最傳統係比較標準形態(conformation),即係電視見到狗狗跟主人行個幾個圈,被人擺上檯仔細心檢查身體外形等。另外仲有考機敏(agility)如跳欄、穿圈圈競技賽等,同埋考服從性(rally
obedience)Blaze嘅體型比例同外貌都係標準哥基,所以前主人無當佢係寵物賣佢出去,而留番佢自己訓練去conformation

雖然系出名門,但係
Blaze無乜競賽命,佢參加過八次比賽,有小型也有很大型,但無論有幾多哥基犬同場,佢八次都係攞Reserved Queen Title,即係攞第二!前主人話攞第二就等於winner of all the losers所以佢連Blaze贏過嘅Reserved Queen 獎牌彩條一條都無留低!其實佢只要其中一場攞第一,就夠累積分數做champion架喇。帶狗狗去參賽要用好多錢,所以Blaze成日哽頸二之後就無再出賽喇。佢前主人好唔忿氣架,因為有一次比賽後個評審走去同佢講“You have a very fine dog”,前主人呻Blaze次次攞第二做唔到champion,點知個評審話,「唉吖,真係唔好意思,其實第一第二叮噹馬頭,俾邊個都得!」真係激死佢!

不過,唔贏有唔贏好,點解?因為前主人決定退休關閉狗房後,將狗狗搬翻入屋企就要決定留邊隻同送走邊隻。雖然前主人都好鍾意Blaze,但唔知點解Blaze同另一隻哥基女Fancy從小(幾個月)到大一直狗咬狗骨,基本上唔可以同住(上星期我哋去探前主人,佢都要全程將Fancy困喺房等佢哋見唔到對方)Fancy亦係champion,所以要二揀一,就唯有放棄Blaze喇,亦因為咁我哋先咁好彩做佢新主人。

我的性格

唔好以為Blaze會同Fancy打交,就以為佢好惡喎。其實相反,Blaze超級純品又細膽。前主人間屋喺一條好深嘅掘頭路,四邊都係草地樹林,Blaze習慣咗好安靜嘅環境,基本上有任何聲音都可能會嚇親佢。佢嚟到我屋企住喺室內,最初對家居一般聲音都好驚,開車房門、開水喉、沖廁所、電話響等,佢聽到會跑開想搵地方呢埋。依家好咗好多唔驚喇,聽到車房門聲就知道爸爸媽咪返屋企,即刻跑去門後面等我哋開門歡迎我哋

不過佢有一樣嘢好得意,就係鍾意收埋自己,廳套梳化個腳墊底同埋房嘅床下底嗰小小空間都係佢最愛,佢會爬低身捐入去瞓覺,但係夜晚大家一齊入房瞓時佢又會走翻去自己床仔瞓,我估佢同佢媽咪一樣,瞓覺時怕光怕聲音。前主人都話佢以前住狗房時,係唯一一隻會呢埋喺塊石屎板橋下面嘅狗狗,最初仲以為佢走失咗嚇死人!

不過純都有好處,我一開始帶佢返屋企,就可以任舞佢都得,攞佢食緊嘅嘢/玩具無問題,幫佢清潔剪指甲整痛佢都無問題,而且Blaze係任人摸都得,就算細路BB衝埋去佢度,插佢眼,扯佢毛,佢最多都係行開,但更大機會係坐定定唔郁任摸,男女老幼都啱。我有諗過俾訓練佢做狗醫生,不過暫時唔得閒。

另外佢唔會吠叫,有人按門鐘,陌生人入屋等一定唔會吠,自己唔覺意俾我哋困住都唔吠。但係佢又唔係唔識吠,因為去公園有其他狗狗凶佢時,佢會吠翻一兩吓示意「唔好惹我」!依家有時候我放工返到屋企,會引佢跳一兩吓或者吠一兩聲,令佢在意同埋興奮啲。

前主人幫Blaze搵新主人時,好意我哋會唔會將佢變成「室內狗」,佢話未見過一隻哥基咁鍾意入屋,知道如果佢將來住喺屋入面會開心好多。前主人以前每次打開狗房門俾狗狗出草地玩時,其他狗狗會周圍跑,去吓大小便,但Blaze無論何時何地都係一個箭步飛奔去主人屋企門口,望實你叫你幫佢開門入屋,就算同佢講No話佢知唔係入屋,佢行翻出嚟一陣又會再去門口等你。有一次前主人不在家,收到朋友電話話狗房度門開咗,Blaze唔見咗好驚,前主人一知道係Blaze走失,即刻話「唔緊要,佢一定係喺屋企門口等人開門俾佢!」

Blaze依家都係好癡家架。當然出去散步,大小便佢都會去,但係佢返親屋企都好開心,一個「Yeah,返到屋企!」急不及待入屋嘅樣子。

因為我哋全日都返工,我哋前一排有諗過好唔好為Blaze養多隻年紀少嘅狗仔,等日頭佢有個伴,但我哋發覺Blaze鍾意人多過其他好多,去親公園佢見到人會走埋去想被人摸,但係就唔鍾意同其他狗玩,而且佢以前一直都要同好多隻哥基一齊分享一個主人,無得做「獨生女」,我哋都係決定淨係養Blaze,等佢唔駛擔心我哋會分緊啲注意力。

我的至愛

哈哈,真係要讚吓自己,好多人話異性相吸,狗仔通常癡女主人,狗女通常癡男主人,但係Blaze就最癡媽咪亦都最聽我話。跟出跟入佢只會跟我,我沖涼去廁所佢都一定跟住喺廁所門口等。平時如果爸媽都喺屋企,早晚出去大小便多數會係爸爸帶,但係爸爸成日要三催四請,叫親佢佢就走嚟望住媽咪夜晚更要我走去門口Blaze至會跟佢出去。我就從來唔需要咁,只要我開始著褸同鞋,佢就自自動動跳奔奔跑到大門口,好興奮咁等我。

其實Blaze跟我原因都好簡單,第一,佢之前只有一個女主人,無乜同男人有緊密接觸過。第二,我老公雖然都好錫Blaze,但係Blaze係意識到媽咪愛護佢多啲,照顧佢多啲,緊張佢多啲。之前返學都只係我訓練佢,週末帶佢去公園亦都係我。狗狗好簡單,只要佢認定你係佢首領(packleader),佢就會最信任你,對你最忠心,所以即使係佢最唔喜歡做嘅事(睇醫生,剪指甲,洗耳仔,刷牙沖涼,落大雨去大小便等等),由我幫佢攪會順利好多。

除咗媽咪,Blaze當然都有其他喜好!同所有哥基狗一樣,佢最鍾意食,永遠都食唔飽,我相信即使一日餵佢十餐佢都一樣食得哂。依家一日兩餐我都係俾三份之一狗糧佢,成年犬算少,但係佢好運動同外出,所以就算唔飽都唔幫佢加糧。但係我依家會俾少少小食佢,多數係蕃薯乾或者清潔牙齒嘅小食,不過Blaze都好乖,我哋食嘢佢唔會煩你,最多望吓你,而且俾粒冰佢咬佢已經好開心,好易養!

Blaze,你最緊要健健康康,爸爸媽咪一定會愛錫你,等你繼續開開心心過你未來嘅日子!



7 則留言:

  1. Ceci:
    ~Blaze, 我初時都以為係男性. 原來是女仔狗. 而且, 依個名, 好容易聯想, 它是好有energy. 但原來很膽少, 外來響聲. 有如電話響, 都會揾地方呢埋. 哈哈~
    ~我住condo, 但都好多人養狗. 間唔中坐電梯, 都會遇見到狗. 會在電梯內和狗短聚. 我初時好驚, 見到電梯內有狗. 但住住下, 就慣咗. 有時, 見到狗主人, 都會問狗狗情況. 其實, 我怕貓貓, 狗狗. 也不會有時間養. 養狗需要很多責任心. 我無這個興趣.
    [版主回覆03/01/2012 23:40:28]點解怕貓狗呀? 俾佢哋嚇過? 其實大部份狗狗都係你俾乜嘢vibe佢, 佢就會點對你, 所以你喺電梯見到佢哋只要友善, 佢哋都會友善對翻你架. 有時反而你愈驚, 就會令佢哋更緊張. 如果俾你遇到更多好似Blaze嘅狗狗, 你就唔會驚狗架喇!

    我哋屋企都好鍾意貓狗架, 我溫哥華個家姐都有養狗, 我呢邊老爺奶奶養貓. 養寵物係好大責任架, 同養個人仔差唔多, 不過都好rewarding, 唔會覺得係負擔.

    回覆刪除
  2. Mrs. Tin Tin1/3/12 20:52

    when Blaze met her son, did she know that it is her son?
    [版主回覆03/01/2012 23:47:22]我估佢唔知架, 因為佢仔仔囡囡夠兩個月大就去咗新主人屋企, 佢哋無一齊生活過架.

    佢亦都唔意識到Billy係佢爸爸, 只會以為Billy係佢同住同玩嘅狗狗.

    佢哋喺狗房大, 太多狗狗出出入入, 我估除咗認住邊個敵人之外, 其他狗係一樣!

    回覆刪除
  3. Southerngal2/3/12 02:55

    Love this profile!!! I feel like I understand Blaze more now!
    Ya, she's super sweet, last time when Cole played with her, she was so kind with Cole :-)
    hahaa... you know, even though my German Shepherd dog loves his daddy (cos he used to have male "owner" and Brian spoils him), he thinks I am the pack leader. I call him he will immediately come back in and he knows I mean business :-p hahaha...
    BTW, are you going back to HK this summer?
    [版主回覆03/03/2012 06:53:32]我暫時未知, 因為未買機票, 又要睇吓我老公返唔返. 遲啲知道再話你知.
    [Southerngal回覆03/03/2012 06:37:06]Absolutely, I'm consistent with my expectation with my dog (for example, I don't give him food when we're eating, therefore Stuerm will chill when I'm eating, but he will stare at Brian and hope Brian gives him something)
    Oh, Cole and I will be back on May 7 till late June. Will you still be in Hong Kong by that time?
    [版主回覆03/03/2012 04:16:16]佢其實都好鍾意小朋友架, 因為知道啲小朋友會摸佢, 總之有人摸佢佢就好開心!!

    Brian如果縱佢就一定做唔到pack leader啦! 狗狗好叻心理戰, 你軟弱/妥協佢就無咁聽話. 如果講語氣, 我老公鬧Blaze嘅語氣惡我好多, 但我唔駛好惡, Blaze已經知道佢做錯.

    我應該四月尾就返喇, 你要等放暑期.

    回覆刪除
  4. 下三分一枌杯,夠唔夠飽!我都係一日兩餐,不過係三分二杯!哈哈!
    [版主回覆03/03/2012 04:23:06]我用標準糧杯三分一杯, 不過每餐會加一茶匙yogurt同埋一茶匙南瓜溶等佢腸胃好啲, 佢大小便好正常從無問題架.

    唔飽都無辦法, 佢食呢個糧先至可以維持磅數一樣, 佢平時全日喺屋企太少運動喇! 不過哥基係就算我一日俾兩杯糧佢都一樣會覺得唔飽, 所以佢飽唔飽我唔可以太在意.

    回覆刪除
  5. Blaze 真係好乖好得意呀! 佢有你依個好主人真係可以健康快樂咁成長啦.
    [版主回覆03/05/2012 10:17:21]佢真係好乖架,個個人見過佢都讚佢乖,都係佢前主人功勞,因為佢繁殖時除咗血統,都好著重temperament,要父母啲性格互相compliment先俾佢哋繁殖架,所以佢啲狗狗多數都乖。

    回覆刪除
  6. Blaze真係又乖又可愛, 搞到我都想養狗!
    [版主回覆03/07/2012 10:16:09]但係你返工已經好忙喎,養狗仔都要啲時間架。

    回覆刪除
  7. Jo 姐姐7/3/12 09:16

    BLAZE真係好乖呀
    我以前都唔多鍾意小動物架, 都係KUMA近呢一年嚟多咗, 又算幾乖, 先開始鍾意咋
    不過佢唔多同人玩, 成日坐埋一邊, 我話佢係隻自閉狗仔, 又好為食, 成日問我攞嘢食架
    KUMA都唔會吠人, 係响有人撳門鐘或者敲門時會吠吓, 但出街見到其他狗狗就狂吠, 尤其大隻過佢嘅 吠得仲犀利添
    星期日去公園見到有狗狗, 鬼咁惡C 猛咁吠, 老爺又去咗買嘢, 我差啲拉佢唔住呀
    [Jo 姐姐回覆03/09/2012 11:10:57]其實鍾意還鍾意, 應該都唔會養喇, 因為養狗仔就好似多個小朋友咁, 要好大責任同耐性, 又要管教呢.
    況且我好懶架, 一定唔願無論好天落雨, 早晚都帶佢出街, 又怕污糟, 唔多想處理佢大小便後嘅工作呀.
    都係多啲帶KUMA過嚟玩吓算喇
    [版主回覆03/07/2012 10:19:59]其實大部份狗狗都可以好乖,因為主要睇主人有無心機/耐性/堅持去訓練。

    你啲仔仔都大過哂,可以考慮養狗仔喎,哥基狗係唔錯選擇,因為聰明,易教,又開朗!

    回覆刪除