22/3/2013

曬鹹魚

講了幾次跟有兒女的人結婚而出現的狀況,有blog友說我體諒,我就坦然這理所當然,因為老公是我選的,正所謂「食得鹹魚抵得渴嘛!

我年紀大又花心,情場浮沈廿多年,遇人不少,大部都是愉快經歷,當然亦試過鬼暗眼選過壞人賤人,基本上感情上什麼情況都發生過,走到現在,為什麼寧願遠離家人朋友,放棄好工作好生活環境,嫁到美國鄉下一個鬼地方?(說實話,如果明天老公去世或離婚,我是會立即搬回香港的!)

我一直不介意單身,可以令我放棄香港一切,又接受重要性永遠排在他女兒之後,這條鹹魚一定有其可取之處。

以下是我喜歡他的幾點。

正直

這是我最重視的擇偶條件,如人不正直,其他免提。我非常欣賞我老公正直同正義,他是真的會路見不平,拔刀相助的人這種人在香港不易找香港男人愛護家庭,為家人付出很多毫無怨言的不少,但講得上在家庭以外行事為人正直正義的不算多。就算是我要求高吧,我是義氣仔女,我希望我的伴侶也是。

不孤寒自私

我非常非常抗拒那些斤斤計較,什麼都怕洩底的人,尤其是男人!我公司同事都算正常,但就有幾個是特別貪小便宜,特別計較的人。我是公司唯一女人又是行政人員,有一次送儀器到公司大貨車車身長入不到卸貨入口,送貨的人問可否有人借出一輛SUV把貨移到細車就可以運到了(儀器不太重,只是大件)。問了幾個有SUV的男同事,居然沒有一位願意!如果我的Mini Cooper放得下,我是會毫不猶豫就開車的,我當時亦知道如果我老公只是我同事而我向他提出這要求,他亦不會拒絕。如果我懷疑過我老公是會拒絕這類要求的人,我是絕不會嫁給他的。


工作認真負責

我認識過、拍過拖的男士,都是在工作上很認真負責的人,包括我老公。可能是投射對自己爸爸的感覺吧,我爸爸對子女雖然不太著意噓寒問暖,但工作幾十年一直是一個很勤力負責任的模範員工。我家幾姐弟或多或少都遺傳了這因子,我在擇偶時亦特別著重這一點。可能大部份做人老婆的,只要老公收入理想,都不太計較他工作是否積極負責,但我是個怪人,我不計較伴侶的職業薪水,但非常介意他是否努力負責任。工作多年,當然會遇過懶散卸膊的男同事或上司,老實說我內心是特別鄙視他們的,更不能想像自己會跟這類人一起。

好家教,有紳士風度

這個可能要多謝奶奶,老公小時候被管得嚴,老爺奶奶本身都很有禮貌不會失禮人,所以我從來不會擔心老公在任何場合環境衣著或行為會唔得體或失禮人。簡單地說,跟我在一起的,一定要「見得大/細場面」。我們回港跟家人朋友聚會吃飯他一句也聽不明白,很多人認為要個老外老公坐足半天沒擺出不耐煩是很難得。你問我?我認為這是基本禮儀,如果做不到才是問題。你說我要求高又好什麼都好,我真的覺得這是最基本對別人的尊重啊。連這個都做不到,這老外沒有資格我這個中國人。

另外,我老公雖然不像香港男人般會幫女友/老婆拿手袋,但正常的紳士風度,會照顧老弱婦孺等不用懷疑。簡單地說,他「似翻個男人,但係無大男人的態度」。

文武全才

我喜歡「叻」的人,可以只是某些範圍叻已足夠。嫁了這個老公的意外驚喜,是愈來愈發現他沒有什麼範圍「唔叻」!我以前在香港都喜歡到酒吧玩trivia,但我的冷知識不太強,陪玩多過玩。現在每晚也會看美國電視遊戲節目Jeopardy,愈看就愈發現原來我老公真的好強,很多時比參賽者答對更多,要知道Jeopardy的問題什麼範疇都有,而且難度不輕啊!

不單只常識或冷知識強,我也愈來愈發覺沒有什麼是難倒我老公的。他是車迷,所以照顧車的一切自然不假手於人,換偈油等小事不只,連難度高的換車呔brake pads,換引擎潤滑劑(transmission fluid)等要車房做的維修也應付自如。車以外,家居裝修維修大少事項(例如修理電器、換廁所塔、木工、舖磚等)也很少難倒他,而且很多時是因為他自己要求高而寧願自己動手也不請外人做的。

他現在的工作是與電腦數據系統有關,但他大學是主修經濟,並不是讀電腦的要自學而成專業並不容易啊。而且他不只自修數據系統,簡單網頁設計、iPhone App等他上網學學就懂。

他是前海軍陸戰隊成員,身型及體能到現在仍保持得好好,我未見過聽過他說「攰」。可能有軍人背景關係,他的反射及警覺性很高,很多人留意不到的東西他也會留意到,要知道他是駕駛永遠超速的人,但過去五年來未被抄過牌他是那種老遠也會從倒後鏡,看到普通私家車作警車捉快車的人,也可以只憑車頭燈照射的燈光就可在黑夜認得出不同車的牌子型號(包括警車)

我之前也約會過很多叻人,但像他這樣「範範掂」的少之又少,最重要是他不自大,亦從不會在任何人前自什麼什麼,我都是跟他生活了五年多才愈來愈發現他「好勁」。他兩個女兒都認為爸爸什麼都懂,我也開始有這個想法。

總結

其實即使永遠排第二、甚至第三第四,也並不代表他對我很差。他每星期飛來飛去週一至週四都不在家,但每到週末我一起床,他都會為我沖好熱茶問我想吃什麼午餐,中國大節日會車我來回四小時去吃廣東菜,家庭開銷不用我擔心,大部份公幹賺回來的酒店機票積分都是我一個人用,一星期只在家三天但我估計分擔部份家務。雖然非常愛錫兩個女兒但亦很合理地從來不會要求我對她們要怎樣怎樣前兩個月我生日,他知道我喜歡黑森林蛋糕但又買不到,就自己閉關半天弄一個給我驚喜。你看照片,蛋糕表面雖然不太漂亮,但非常好味道。他是第一次整蛋糕啊,而且是所有材料由原始食材做起,包括發打內外三種不同忌廉、煮車妮子餡、刮朱古力片裝飾!其實如果是我第一次整,要我焗一個蛋糕再打橫界四片而不界爛已很難。這個蛋糕很能夠代表我老公,他就是這樣,做事認真。



我的擇偶條件比較特別,其他人很重視的「最緊要好錫我,對我好」對我來說,並不比上面我提的任何一項重要,所以要我一世排在他女兒之後我也接受。他當然也有他的缺點,有些更是很「難頂」,我也偶爾會有「不如執包袱返香港」的想法。但世上沒完美的人啊,我又何嘗不是很「難頂」,其實要有齊上面提及的種種,已是難能可貴。老實說,大家又認識幾多正直而又文武全才的人呢?我在香港可算是單身貴族,生活如意又不愁沒男友,如果他「唔係有翻咁上下」,我又怎會願意嫁到這個鬼地方做人後母呢?


 

19 則留言:

  1. Southerngal22/3/13 13:44

    lol, I can just imagine if he can read this article... :-p
    Have to say, he's a sweet guy... and now I understand even more why you pick him :-)
    You're right...
    他當然也有他的缺點,有些更是很「難頂」,我也偶爾會有「不如執包袱返香港」的想法。但世上沒完美的人啊,我又何嘗不是很「難頂」,其實要有齊上面提及的種種,已是難能可貴。
    We all have flaws, but I like to look at the "core" - others are just "decorative" stuff that can be ignored. The thing I love about my 鹹魚 Brian is, he has a super kind heart (even though sometimes the way he "says" it doesn't reflect that... lol), sincere, being fair, always try his best to be better, will not take advantage, will not cheat the system for self benefits ... sometimes I want to "strangle" him, but then, sometimes I feel like I'm very fortunate to find a sweet guy like him hahaa...
    As a mom, I agree with "putting our children" first before the spouse... Cole has "higher ranking" than Brian, and I know in Brian's heart, he feels the same.
    Guess we both make the right choice, even though we're stuck in "rural area"! hahaa...
    [版主回覆03/23/2013 09:29:05]我鍾意佢啲乜我無同佢講架,我哋兩個都唔係好情情塔塔嘅人!

    雖然我唔係媽媽,但係我好明白做人父母嘅通常都會將小朋友放喺第一位。

    回覆刪除
  2. mummy of two22/3/13 14:58

    wow, we have the same point of view on how to choose a right man. Totally agreed what you said.And so glad we both met the right person.
    [版主回覆03/23/2013 09:40:31]哈哈,佢唔激我時就係right man!其實我之前啲男朋友都有呢啲特點,有時真係睇timing.....timing啱嗰個就會變成right man。

    回覆刪除
  3. 通常愛護愛家庭的男人都是好男人...
    [版主回覆03/23/2013 09:44:01]未必架,我見過好多愛護家庭嘅男人,一離開家庭嘅環境都會好自私斤斤計較,見到唔啱嘅事又唔會出聲唔會幫手,有時候淨係愛護家庭都可以係自私嘅表現。

    回覆刪除
  4. 呢條鹹魚係上等呢。

    要離鄉別井從頭黎過唔容易, 無番咁上下真係唔會(以上部份跟我家阿豆相似)。
    [版主回覆03/23/2013 09:46:37]我以前都喺呢度生活過,起碼唔係乜都唔知唔明,不過俾我有得揀我都係鍾意喺香港生活多啲。

    回覆刪除
  5. 如果他「唔係有翻咁上下」,我又怎會願意嫁到這個鬼地方.
    agree !!
    [版主回覆03/23/2013 09:47:25]係呀,尤其我自己本身唔係太喜歡美國。

    回覆刪除
  6. 好感動!
    我同 Ceci 你一樣,無 Dondon 我依家喺香港享受緊天倫之樂了。
    識答 Jeopardy 啲人我都好欣賞。 通常我坐半粒鐘都答唔到一條,完 show 仲會懷疑佢哋出貓。
    你漏咗靚仔呀。睇你老公後生啲時啲相好俊俏呢。
    [版主回覆03/23/2013 09:50:23]我最初都唔知佢咁勁,一路睇jeopardy睇得耐先發現原來佢真係乜都識,very impressive!

    佢唔算靚仔喇,我識過有啲仲靚仔好多架!

    回覆刪除
  7. 其實你地識到大家同一起係好幸福
    [版主回覆03/25/2013 07:38:12]好幸福又未至於,始終都有好多遷就同忍耐嘛。不過我從來都唔需要擔心佢會唔係一個「壞人」就真係好重要。

    回覆刪除
  8. 睇左妳個blog幾年,好少留言,今次真係忍不住要留,妳完全講中哂我心聲!!
    [版主回覆03/25/2013 07:41:13]多謝留言,我都係想講,唔係話做人後母就一定係好委屈嘅,都要睇個伴侶本身為人係點。

    回覆刪除
  9. Jo 姐姐24/3/13 14:29

    可以遇到一個能夠長相廝守嘅另一半唔容易, 更難得係, 妳好懂得欣賞妳先生
    [版主回覆03/25/2013 07:43:16]哈哈,真係未到最後一日都唔知會唔會長相廝守架(我個人比較實際),不過一日喺埋一齊,我都會盡努力嘅,學習欣賞對方好處係努力嘅一個方法!

    回覆刪除
  10. Ceci:
    ~我同你一樣,無Brian出現,我都返咗香港啦!!
    ~你講無男人肯借出SUV去搬貨個例子. 好怕人太計較, 我無suv都會肯借出. 但我啲同事或者身邊啲人,見我有依啲行為, 實我叫三思先....但我仍會借出去.
    ~嘩!! 你身邊果個真係好好呀! 真係擁有好多完美的條件!!而且, 我覺你正是要這些男士的.(我感覺). 而且, 你身邊果個仲係好有情趣嘅男人. 為咗你想食, 自己整咗個黑森林蛋糕比你!!! 你知啦, 依個世界真係好多, 怕麻煩嘅男人嗎!! 但你先生個份心意和背後功夫, 好值加分!!
    [版主回覆03/25/2013 07:53:40]我以為你屋企人都主要喺加拿大,你會習慣加拿大生活多啲?

    我其實唔單只要我個男人唔斤斤計較,我更加要佢唔介意我去幫其他人。有啲伴侶自己唔洩底之餘,仲多多批評介意其他人幫人,講到底就係迫人同自己一樣咁自私。好話唔好聽,如果我突然決定捐個腎俾個陌生人,我唔expect我老公會多多事實架。

    其實我老公一啲都唔完美,只係我哋一齊生活咗5年,好嘅唔好嘅基本上都已經睇清楚哂,如果要我寫一篇佢嘅缺點,包你即刻會話.... 嘩,咁嘅男人你都會嫁嘅!

    其實舊年佢專登訂咗個黑森林蛋糕俾我架,不過好難食,好似奶油蛋糕咁,所以佢今年決定自己整。怕麻煩佢一定唔會,佢一日到黑整車都好麻煩啦。

    回覆刪除
  11. 講得無錯人永遠無完對, 大家互相頂下咁就開開心心咁過生活, 10樣有6樣好都會叫好男人可況你個位有8樣好, 所以超幸福了
    [版主回覆03/26/2013 10:10:32]我都同意佢係一個好男人,不過難頂嗰時唔係一個好老公!

    我都同時數得出佢十樣八樣缺點架!
    [烏冬回覆03/25/2013 14:24:24]係未完美先岩呀

    回覆刪除
  12. Blaze豬,無你份架!
    [版主回覆03/26/2013 10:04:08]哈哈,我俾咗一啖cream佢食。

    回覆刪除
  13. Being a stepmom for older kids is probably a little easier than being one with younger kids.

    I am still amazed that you could be so understanding!

    How did you meet your husband?
    [版主回覆03/26/2013 10:06:13]睇吓幾細啦,如果年紀好細得幾歲又一齊住可能都ok。

    回覆刪除
  14. 懂得欣賞另一半實在是件幸福事, 而且你老公真係好多優點, 仲要幾靚佬個種….
    我係結婚咁耐先慢慢發掘到男主人嘅優點, 不過缺點都有, 但自問自己都一樣好多缺點, 最緊要互相包容, 唔係點開開心心又吵吵鬧鬧30幾年!!
    [版主回覆03/27/2013 08:46:55]男主都幾靚仔啦,仲好高大添!佢算係咁啦,都唔明你點解成日呻來呻去都係佢摺衫嗰啲嘢,唔好俾佢摺啦,摺完攪嬲你跟住又要摺過!

    回覆刪除
  15. 其實唔上摺衫, 仲有好多嘢, 我覺得唔可以話做得唔好就唔駛做, 咁咪做死我一個, 佢而家衫照摺, 我自己個D會摺過, 仲要佢晾衫…我無要求咁高啦!! 要求高辛苦嘅又係自己!!
    [版主回覆03/27/2013 21:58:41]如果俾著我, 摺咗幾年都唔滿意, 自己又唔可以控制唔會發嬲, 我係情願自己摺架.

    回覆刪除
  16. 專誠為 Ceci 自學做一個蛋糕, 那份情真的非同小可 ! 甜蜜蜜...

    回覆刪除
    回覆
    1. 都只係得一年有咋,不過咁都好,我唔會老奉。

      刪除
  17. 我覺得你老公的那些常識和技能其實和upbringing有很大的關係。例如家居車輛維修、海軍陸戰隊鍛煉之類,這些都是自小培養的,他們的文化也很看重這些,認為是masculinity的展現。香港男孩成長時父母過分保護,又要接受忽略體能的填鴨式教育,長大還要弄壞身體應付全球最長的工時,和美國男人相比自然被比下去。在香港這個地方,想盡辦法賺到錢就夠了,有什麼興趣和技能,沒多少人關心,如果兒子沉迷維修車輛,分分鐘還會被父母怪責"大個係咪想做整車佬!"

    回覆刪除
    回覆
    1. 看來你真的不太看得明我寫的東西,又或者只會抽取一篇兩篇來看而斷章取義。

      這一篇,不是要將我老公(或者美國男人)與香港男人相比較。如果要比較,我是將我老公與「全世界」嘅男人比。你以為美國一般男人,就會識整車、運動好、考到海軍陸戰隊、文武全才?那你太睇得起美國人了。

      香港男人亦未必一定係你講咁樣,我自己前夫、認識要好嘅男性朋友,亦有唔少樣樣都好。可能大家生活嘅圈子不同。

      刪除