20/7/2013

藍宮夫人信箱(一) – 平凡原材料

Yahoo Blog首頁,會定期推介些人氣網誌,其中專欄blogger內時常有幾個網誌教人處理男女關係,如何找老外男朋友,盛女求偶技巧之類。我非常悶的時候會去看看,主要當笑話,因為那些內容如不是鬼唔知我阿媽係女人般的常識,就是將男女關係、異族關係看得像70年代的老土偏見,笑爆嘴。

我偶爾會在這裡寫一些情情塔塔舊事回味當年,令大家誤會以為我是個外貌出眾吸引力強的女子。哈哈,其實大家太抬舉了,這實在是一個大誤會。有見過我真人的blog友一定知道我距離靚女很遠,外貌完全沒有殺傷力。所以如果將來有機會相見,千萬不要存有任何期望。

雖然我在此從不出鏡,但也可以談談外貌特徵:長髮、面圓圓、皮膚質素欠佳又偏黃、單眼皮細眼、鼻細細圓圓、正常嘴型,總的來看「最多」可說樣貌普通。至於身型,更無吸引力可言,成年後都是瘦骨如柴,A cup胸,54吋徘徊80幾磅左右(近幾年結了婚才因藥物副作用升至100),是大部份男士渴求女性有波有蘿有肉揸手的相反。以原材料來看整體外貌外型,是相當平平無奇的。

如果只針對外在不談性格,原材料欠佳,那為什麼我有時會有艷遇或被陌生男子搭訕呢?(我到現在上班的辦公大樓大堂或飯堂出入仍偶爾被其他公司的男人搭訕的)


我只可以憑個人經驗歸納幾點:

唔靚女,唔等於唔扮靚

我著重儀表,頭髮要修剪或電得好,每天會化妝出街,以前會定期修手腳甲(現在不搽甲油也會自己修好甲型),總的來說女仔得來又清爽整齊,你基本上不會見到我烏where油頭穢面出街。

我的衣著十分女性化(feminine)

大部份女士喜歡買衫買鞋,比我花更多錢,擁有更多衣服鞋襪的多不勝數。但長期讀者都知道我的衣著風格很女性化,我喜歡穿裙、鮮色、花花等。T恤波鞋我基本上不穿,牛仔褲及其他衣服剪裁亦較貼身,極不喜歡闊袍大袖或衫身長長的上衣,深沉顏色亦很少著。如果不認識我只看我外型打扮,會覺得我好「女仔」(girly)。再者,我只會overdressed 不會underdressed,一個人落街食飯或去旅行也一定穿得靚靚。

這是我個人喜歡的衣著風格,與男人無關,有伴無伴我都是這樣,亦從不為任何男士改變我的打扮,只是湊巧這種風格對很多男士來說具吸引力,也可能因為這樣容易遇到搭訕。即使我的一班木獨男同事們也會說喜歡我這天/那天穿的,亦不止一次有已婚/未婚男士問我在那兒買衫,想向太太/女友推薦,可想而知即使沒身材,女性化的衣著很有市場。

但要特別提醒,我指的女性化(feminie)打扮,不是現在香港時興的「女孩」打扮,那些著花邊短襪襯Mary Jane學生鞋,闊闊飄飄上衣襯短褲這些現在很流行的韓國日本妹可愛女孩風格,其實不太受男士歡迎(除非你只想認識十八廿二仍滿面暗瘡的男孩)。一般成年男士都沒有「戀童癖」,他們除了禮貌地說聲「可愛」之外,就不會引起任何意欲去跟你搭訕。(我認識的很多男性朋友是好怕「可愛」作風、辦公檯舖滿Hello Kitty或其他卡通物品的女孩)但我不是要你改變作風去迎合,你自己喜歡即可。我只是想指出對「男性」而言,有某些打扮風格較具吸引力。

我喜歡打扮,但為人不麻煩

外出前打扮好我就不再糾纏,不會補妝,不會像一些貪靚女子每見到鏡子都要照,通常不帶手袋(手只拿銀包鎖匙)。而且我沒有「選擇困難症」,行事爽快,準備外出梳洗化妝穿衣一般20-25分鐘,快則15分鐘,很多時比我身邊的男伴更快。總的來說,外表雖然女性化,但不會帶到一身大手袋又遮又紙袋,這樣可能給人看得出,這女子算爽朗不拘拘泥泥多多事實(not high maintenance)

How you conduct yourself matters (這句要寫英文,因為更到肉)

一個人行街也好、一班姐妹去街也好,一個人在外行為舉止或習慣也有影響。外國人常說,在世界任何地方,見到面黑黑的亞洲人十居八九是中國人。你不信可以自己留意一下,在街上見到的中國人(包括香港人)都是低著頭行路,常常掛著一張憤怒或死老豆的臉,這在南亞或東亞人(如日本)並不普遍。你問我為什麼中國人都是這樣,我真的答不出來,但我自己就不是這樣。即使在香港時,幫人拉門等候別人入電梯一向是我的習慣,我行路亦不會特意避開別人眼光,雖不至於滿臉笑容但也不拉長張臉。

可能因為我有這些習慣,在香港生活時,經常有路人或遊客向我問路或問問題,香港中台日老外什麼國籍都有。我亦試過路經中環,大家都躲在有遮蔭處低頭走路時,我因為見到有陽光心情好獨自走在外面輕快地走著享受著,就這樣迎面的一個老外走來向我打招呼,因為老外們很抗拒亞洲人的狂熱美白風氣,他見到我這樣覺得很特別。不計美白,試問一下,如果你是男人想結識異性,你會揀一個口黑面黑低頭行的靚女搭訕,還是揀一個可能樣貌普通,但走得自信自在又沒有拉長張瞼的女生?

我發覺很多女士花很多金錢、時間與心機打扮護膚防曬節食減肥,但卻不意識到她們這樣做,其實大多時只要與「同性」互相比較競爭不執輸的舉動,基本上與男性的要求喜好沒任何直接關係。你試試問你認識的男性朋友/伴侶/老公,如果只可二擇其一,他們會喜歡見到一個時常笑容可掬的女生,還是一個皮膚白白沒有雀斑的女生,十居其九會答你前者。如果你浪費很多金錢謢膚,平時走路或與人相處時卻黑口黑臉嬲咗成村人,那從沒被男士主動追求或不能維持持久關係不無原因。老實說,我是真的不知道為何香港女孩那麼容易發忟面黑,我總覺得這樣會令體內累積很多無型毒素。

上述寫的都只是我個人經驗累積分享,也是我跟親密伴侶及其他男性朋友交談時得到的答案。當然我沒有資格向其他人指指點點(但一定夠資格過Yahoo blog推介的專欄),但以我個人業績計,可說有一定經驗。我大學一年級開始談戀愛,算遲起步,過去廿年包括一段7年的婚姻,約會拍拖的男士兩隻手數不完,廿年來當中單身又沒約會的時間大約只維持半年左右,其餘時間都是有伴的,而且他們都不是「二打六」,有珠寶店老闆、銀行總裁、大學講師、雜誌編輯或其他專業人士…… 我從來不故意認識金龜,現在的老公也不是,只是恰巧我看得上眼的也有些內涵吧了,有內涵的成功人士求偶亦不一定揀靚女。

這篇只談外表,講真搭訕了之後也要對方真心喜歡你,才可維繫感情或可能在分手後要求復合,有時間的話再談內在性格與情侶相處吧。

但最後我想強調,人生在世,「求偶」/「有伴」並不是人生價值中很重要的部份,盛女又好、盛男又好,單身狀況並不羞恥,做人最緊要自愛自在,不要為任何人改變自己的本質。只要你自己喜歡,穿什麼都可以,花多少錢美白都可以,怎樣行路都可以。我寫以上的,只是想描述一下男性覺得具吸引力的女子「可能」會是怎樣。


13 則留言:

  1. CECI又唔比人睇吓個樣。
    我覺得CECI吸引我之處係你有智慧同好直率。
    你一定係國際化地ATTRACTIVE。我都唔係無人追,但齋香港人,吖, 唔係,我FIRST KISS係比咗個鬼仔,但我諗當年係因為間學校無中國人,佢當係探吓險。
    係呀係呀, 我都覺好多中國人比較目無表情面黑黑。
    [版主回覆07/23/2013 01:44:40]你遲早都會見到我真人嘅, 到時唔好太失望啊!

    我係相當國際化架, 雖然離婚後我都淨係同外國人指拖, 但係都有香港男仔向我示好架, 不過我唔接受咋.

    中國人黑面唔知係咪歷史遺留下嚟嘅痕跡, 生活過得苦又唔敢反抗, 攪到自己心裡面成日好憤怒. 我真係覺得香港人脾氣幾臭架.

    回覆刪除
  2. 做人最緊要自愛自在 <- hit the nail right on the head.

    However, after you marry and the extended family expands, the ability to act as you like decreases.
    [版主回覆07/23/2013 01:50:06]如果係關於in-laws, 結婚前就要認清楚對方家族狀況係點, 你自己又有幾多控制.

    至於小朋友, 我覺得唔可以雙方有唔同嘅養育理念, 如果我覺得我伴侶對於教育小朋友同我諗法好唔同, 我會寧願唔生小朋友. 我咁諗法係屬於好小數, 多數人都係煮到嚟就食, 船到橋頭自然直心態, 但我唔得.... 所以可能我真係非常自愛.

    回覆刪除
  3. Lili Marleen23/7/13 01:49

    其實真係可以完全唔化妝唔打扮都好靚既女人真係萬中無一, 我覺得女人最忌結咗婚就唔顧身世, 講真邊個男人唔鍾意老婆扮得靚靚地吖. 不過打扮還打扮, 又最驚果d去游水去camping都要化全妝既女人. 你講果d Yahoo教識鬼佬專欄我都有睇架, 同你心態一樣, 當係笑話咁睇咯. 美白我一向都無興趣, 因為我天生就好鬼白, 不知幾恨黑d, 但我係曬極都唔黑的, 就算黑咗都好快白返.
    我除咗初戀男友同一個只拍咗兩個月拖(佢就係嫌我太有主見)既男仔係香港人, 其他都是老外, 或者我哋可以夾份寫個藍宮夫人信箱同果d Yahoo求偶blog爭生意
    [版主回覆07/28/2013 00:59:07]可能你阿姨自己好鍾意Hello Kitty,但係佢自己年紀大啲著Hello Kitty底底就會太過份!
    [小雲回覆07/27/2013 14:01:02]Hello Kitty底褲??
    我本身對Hello Kitty保持中立既,都唔知我阿姨搞咩送套咁過癮既野俾我。
    [HM回覆07/23/2013 02:37:57]To be fair, I don't think it's only HK people who like to follow fashion trends.

    The thing I don't like about HK people is that 30s dress like they are 18.

    I like to dress to my age. I am proud to be in my 30s. There is no need for me to dress like I am a college student.

    But I still like Hello Kitty in my 30s and proud of it
    [版主回覆07/23/2013 02:32:25]呢度講呢度散, 我不只一次聽過男性朋友話喜歡卡通或者Hello Kitty嘅女仔, 床上表現多數不濟, 要敬而遠知. 我唔知點解佢哋會咁諗, 可能係認為呢啲女仔思想可以幼稚或者太天真好難攪. 我真係有男性朋友係純粹因為個女仔鍾意呢啲嘢而對佢無興趣架.

    我依家都有時會買吓Hello Kitty, 但唔係因為我鍾意Hello Kitty, 而係因為我想家, Hello Kitty同香港已經劃上等號. 但唔駛驚, 我係唔會著Hello Kitty底褲嘅!
    [Lili Marleen回覆07/23/2013 02:15:18]你講開hello kitty, 我諗起一件真人真事, 話說一對新相識既男女, 情到濃時開始有所動作, 點知個男仔突然發現個女仔著住Hello Kitty底褲....... 結果係, 最終要做的事做唔成, 咩都無發生過.
    [Lili Marleen回覆07/23/2013 02:10:45]揾鬼佬老公其實唔難架, 好多鄉下鬼佬但求有個伴, 又貪中國女人好似好exotic咁, 就算個女人外語唔好都唔介意架. 問題係一世流流長, 重要離鄉別井, 果d人有無咁既心理準備先?
    [版主回覆07/23/2013 02:04:43]都係唔寫咁多... 一定得罪人!
    [版主回覆07/23/2013 02:02:57]唉, 最離譜係嗰個教人搵老外結婚對象嗰個blog, 嘩, 依家乜嘢年代呀, 搵金山阿伯咩. 以為中年搵到個鬼佬做老襯就可以教人.... 實在頂唔順.

    其實依家已經好少女人結婚後唔顧身世喇(起碼香港好少), 不過我硬係覺得佢哋啲style好怪, 一係個個著tunic, 個個leggings, 今年興gladiator sandals就人人唔理自己對腳乜款都要著(其實我自己覺得gladiator sandals係無可能著得好睇架)..... 總之潮流興乜就著乜上身, 完全唔理究竟係優化定醜化自己. 水晶甲又係, 做到又花又超級厚, 又唔勤去修攪到一節節, 得嗰一個禮物見得吓人, 唔好整好過啦. 我唔知道其實啲女仔知唔知道啲男人其實好鬼討厭.

    回覆刪除
  4. 你得80幾磅? 我好想捐D肉比你呀!
    [版主回覆07/23/2013 03:45:45]係呀, 你睇翻呢篇, 真係骨瘦如柴架. 係呢一兩年先至因為藥物副作用增到100磅.

    http://blog.yahoo.com/_GZADY6LZKOJKSNORHVQ3HFU7IM/articles/652646/category/%E9%9A%A8%E5%BF%83%E6%83%B3

    回覆刪除
  5. Jo 姐姐24/7/13 01:18

    我直覺妳係一個有自信唔做作嘅智慧型女仕
    其實不論男女, 見人都應該要乾淨企理, 衣著適宜, 大方得體, 咁就算唔係人見人愛, 都起碼唔會令人討厭嘛
    至怕啲人一身名牌, 但就言語無味, 總係圍繞住吃喝玩樂, 一味炫耀自己, 真係多謝夾盛惠, 要快閃呀
    [版主回覆07/24/2013 08:15:00]對於「內在美」,我對自己係有啲自信架,但外在我自知唔係靚女,所有每當有人向我搭訕我又肯應佢傾兩句的話,我都會問吓佢點解會同我搭訕,問吓問吓就得出啲觀察囉。

    "至怕啲人一身名牌, 但就言語無味, 總係圍繞住吃喝玩樂"...... 依家其實好多人都係咁架!我覺得現代人睇少咗書,肉餡真係差咗好多.

    回覆刪除
  6. Mrs. Tin Tin24/7/13 01:55

    small eyes and long hair: so, do you look like Lucy Liu?
    [版主回覆07/24/2013 08:22:29]哈哈,唔似架(雖然試過有o靚仔喺公司門口向住我吹口哨叫Hi Lucy Liu!但有啲外國人覺得個個亞洲女仔都係Lucy Liu)

    我cheek bone都明顯, 不過無Lucy Liu嘅鳳眼!!

    回覆刪除
  7. 你呢篇好正呀!!
    我個人睇返女性, 唔係睇靚...如李嘉欣, 關芝琳....這類我又唔太欣賞, 我着重個人氣質多些, 女性言談中也可發揮魅力, 你都屬於呢種, 說話時唔婆媽, 爽快有自信, 所以我好鍾意張艾嘉, 歌星孫燕姿, 佢地唔係好靚, 但係我上述講個類....
    [小雲回覆07/27/2013 14:09:38]我自己都鍾意氣質女多過靚女,李嘉欣和關芝琳的確靚,但如果同張艾嘉,我喜歡後者,耐看些。
    [Ta姐回覆07/25/2013 10:49:19]我ok 呀!! 都係我個人睇法啫, 我不嬲都係欣賞氣質多過靚女!!
    [版主回覆07/25/2013 07:48:49]Ta姐,好耐無見喇,你幾好嘛?

    個人氣質...... 講得氣質,通常都係指個女仔唔靚女,哈哈!

    回覆刪除
  8. 我都有睇果個blog呀 我又係當笑話咁睇
    同埋我都認同中國人(主要係香港人)好多時都鍾意黑口黑面
    我男友(剛認識既時候)之前問我係邊到人 我答Chinese
    跟住佢話 "You are too happy to be a Chinese!" 哈哈哈
    跟住佢見到我父母就話 "Ya right, you are from Hong Kong."
    [Agnes Ho回覆07/27/2013 01:39:41]係呀!不過我男友爸爸之前講 it is mainly due to the chinese culture - the less you speak, the wiser you are. 沈默是金。不過我個人認為係好多中國人香港人都俾較self-centered, 鍾意睇低人
    [版主回覆07/25/2013 07:51:09]最唔明就係其他亞洲人都唔係咁,台灣嘅中國人都唔係咁,基本上淨係大陸人同香港人先係咁,都唔知邊個得罪佢哋。我亦都覺得香港人好容易發脾氣。

    回覆刪除
  9. 就算100LB以你高度還是十分標準呀。

    係歐洲, 都無女仔要美白, 個個享受太陽,覺得蜜糖膚色先美, 有些還要去曬燈。
    [版主回覆07/25/2013 07:52:12]依家就可以話係標準,但都係呢三兩年嘅事,其餘三十幾年都距離標準好遠。

    回覆刪除
  10. 其實都講得好岩,外表永遠都令人想多d結識但內心先係永久keep 得耐,但我發覺人真係吾駛話個個好似明星咁靚因為好多都係離婚收場,有個靚內心真係keep 得耐d架
    [版主回覆07/27/2013 04:03:03]係呀, 所以靚女可能都成日有人搭訕, 但未必有人肯"要"!

    回覆刪除
  11. :+:+:涼粉子:+:+:26/7/13 22:29

    香港人好容易發脾氣我都覺呀~!!!!!
    [版主回覆07/27/2013 04:04:36]真係唔知點解, 小小事就可以發哂忟, 做人做得咁辛苦我一定頂唔順.

    回覆刪除
  12. 妳講的人氣網誌,我一個都無睇過,等我8下先。
    我幾喜歡妳的,感覺上妳份人夠直,夠真,獨立有主見。
    [版主回覆07/28/2013 00:40:16]好好笑架,好似啲六七十年代教人鉤金山阿伯咁架。

    我就係有時直得滯會得罪人囉,不過都幾十歲改唔到喇。

    回覆刪除
  13. 近來無聊成日睇你講果D BLOG,有時都睇到幾好笑~
    我係天日黑口黑面既人~細時俾人話我成日發脾氣、大時唔出聲就俾人話黑口黑面.....
    所以做唔到D CUSTOMER SERVICE O既工.....亦試過俾前男友老屈黑口黑面、結果我鬧到佢癲。

    人大左先好D....

    人大左先知點解自己會咁...因為成日都俾屋企人蝦、父母都係黑口黑面、講野又好"骨"、朋友又少...

    真係好認同你講O既野~
    一個人既談吐舉止完全影響其給予他人的影象。一個微笑即時加分不少~

    得閒寫多D BLOG,我仍舊追睇緊~
    [版主回覆07/31/2013 23:58:07]其實笑容可以話係唯一免費的美容方法. 不論年紀, 性別, 靚與醜, 只要加上笑容, 都可以令一個人更可親可愛. 而且我覺得即使最初係勉強外在地加上笑容, 慢慢都會被笑容影響到內在嘅心情, 漸漸笑容就會真實. 我自己覺得無人係天生黑口黑面嘅, 只要留意一下, 就會好快變成天生笑口常開.

    我通常諗到題目先會寫blog, 好少寫篇幅短或者好生活化嘅blog, 所以產量不多係正常架. 多謝探訪.

    回覆刪除