12/1/2014

Blaze:恩准咬爛

媽咪同Daddy今日成日唔見咗人,晚飯仲要嫲嫲嚟幫手餵我。

夜晚成十點幾至返嚟,悶死我!

媽咪話去咗個地方叫「宜家」,仲買咗禮物俾我,你睇!


係路姆西呀!媽咪話可以點咬都得喎!YEAH




20 則留言:

  1. Blaze好似錫住佢咁喎,都無咬住唔放!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一俾佢時佢有咬住架, 不過佢知媽咪揸住相機, 又不停攞翻走隻公仔唔俾佢, 佢好快就明白要影咗相先有得玩.

      刪除
  2. 哈哈..Blaze 你豬吾豬依隻野係香港好出名架啫

    回覆刪除
    回覆
    1. Blaze自己當然唔知啦, 不過有玩具當然好過無!

      刪除
  3. LOL! Blaze係一隻有政治立場嘅狗狗!! ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 做得我媽咪隻狗狗, 一定有政治立場啦!

      刪除
  4. 從Blaze既表情睇嚟佢哋好似係friend喎 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 所有玩具, 喺未咬爛之前都係好朋友嚟架!!

      刪除
  5. 回覆
    1. 有, 一定有啦, 所以玩具佢都咬架, 不過呢隻狼無發聲咇咇, 佢咬一陣就無興趣喇.

      刪除
  6. 哈哈, 我LIKE個標題!! Blaze大力咬啦~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢咬咗一陣就唔理隻狼喇, 因為無咇咇!

      刪除
  7. 回覆
    1. 佢玩咗一陣就無興趣喇, 連Blaze都厭棄689呀!

      刪除
  8. 我住多倫多o既網友都話佢嗰邊o既宜家都賣斷市

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港人多嘅地方自然無貨。

      刪除
  9. Ceci:
    ~其中一隻"宜家"公仔, 係咪上香港報紙頭條嗰隻??
    ~睇張相Blaze, 對兩樣新玩具, 仲未熟絡...有啲生靄....哈哈~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係「一隻」公仔嚟架,隻狼同個婆婆聯喺一齊架。

      佢同隻公仔關係ok啦,因為無咇咇聲,佢暫時未咬爛。

      刪除
  10. 四日了, 咬爛左未啊. 我家BBQ最高記錄係十分鐘咬爛, 我怕佢將配件吞落肚, 即刻收返, 結果佢意猶未盡, 吠足成個鐘, 寵物店仲話好好咬, 搵笨. 隻公仔係香港一度斷市, 我見朋友上FB搵人讓俾佢啊.

    回覆刪除
    回覆
    1. 終於咬爛個鼻,其實如果個公仔無咇咇,佢唔太咬,佢最在意係咬爛個咇咇,如果有咇咇,唔駛5分鐘就爛。

      刪除