20/1/2014

Harry Potter 郵票

(最近在看甄嬛傳,有七十幾集,連巡blogblog也少了。)

Harry Potter書本與電影雖然都完結了幾年,熱潮亦已不及當年,但慢本拍的美國終於出了Harry Potter系列的郵票。

出這套郵票還真不易,美國郵政有一個由民間人士組成的諮詢組織,要出紀念郵票都要經過他們討論認同,但部份成員卻不同意出Harry Potter紀念票,藉口是紀念票一向都是紀念真人,亦主要是美國人,Harry Potter當然不是真人也不是美國人。但其實這些都是保守宗教國粹派人士凡事政治化的例子,如果講不是真人,以前也出過Star Wars系列、Disney系列的紀念票啊,講來講去,就是不喜歡Harry Potter主角都是巫師令傳統基督教徒不高興,另由英國人創作英國人演出讓排外美國人看不過眼吧。

美國郵政最後不理部份成員反對,郵票照出,因為它們實在虧損得嚴重,知道出Harry Potter紀念票一定比其他花花鳥鳥好賣好多。

言歸正傳,這套紀念票有20個郵票,每4個合成一小全張再將五張小全張聯起來,所有主配角都有自己的郵票背面是Hogwarts學校及紀念票的簡介。





除了普通可用的郵票,亦有連畫框鑲起來可掛牆的另一款,這個留起來,小全張的郵票我可能會用的,希望收到信的人會開心。



24 則留言:

  1. 我都有朋友推介甄嬛傳,但我怕要追,遲遲未睇。
    去買郵票時,我都鍾意買啲特别啲嘅,呢套又幾特别噃。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我返工時可以睇ipad,所以先可以追,不過我覺得步步驚心好啲。

      呢配郵局未必有得賣,網上就一定有。

      刪除
  2. 而家呢個世代已經冇乜人集郵了

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔集郵,不過我喜歡Harry Potter,當買張poster。

      刪除
  3. 咁啱!我又係啱啱買咗,比細佬嘅。
    當然無鑲起 = )

    回覆刪除
  4. 傳統基督教徒 <- that's something I will never stand, why so closed-minded?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有啲人係咁,不過美國教會係賺錢機器,好多利益關係要保持。

      刪除
  5. 最主要是天主教的不滿。英國的基督教很隨和的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 美國同英國呢一方面好唔同,美國最保守,勢力最大....都係基督教,尤其係南方某幾支派如浸信會。摩門教影響力亦大。喺美國天主教徒少,影響力亦相對低。

      刪除
  6. 有無睇三國?都好得架!不過唔算係C9戲 ;)
    我都有一刻想買Harry Potter郵票,不過我有鋪掉野癮,所以都係忍手算啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係Harry Potter我至買咋,幅掛嘅可能會掛喺個客廁。

      啲郵票我多數會用咗佢。

      刪除
  7. Ceci:
    ~原來你有集郵!!你依套特別版,真係好全面!! 我而家除咗係聖誕去郵局買郵票寄聖誕卡. 其他時間都少買郵票啦!! 但如果Hello kitty 有郵票, 我會買!! 哈哈~~
    ~甄嬛傳----很多人都說好看. 但自己無追劇啦! 但我知一追開, 上咗癮, 就會追住睇

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無集郵架,只不過係Harry Potter我至買,啲郵票我會用架,另外嗰幅我當買畫。

      刪除
  8. Ceci:
    ~生日快樂!! 我記得你係一月之星!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你,係呀,過咗喇,平靜渡過。

      刪除
  9. 保守宗教國粹派既人基本上係食飽飯揾事做, 真正緊要既就扮睇唔到.

    Belated Happy Birthday :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!

      哈哈, 任何宗教, 一走極端, 其實都係同一條路, 就係唯我獨尊, 其他人去死.

      刪除
  10. 呢邊其實有好多唔同主題嘅forever郵票, 我成日都買嚟寄信返香港架... 其中一款係scouting我有一年寄聖誕咭比我以前的童軍朋友就用貼咗佢, 好在都有人留意到...

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢點我當然知道啦,不過我之前提過,我本身唔集郵,純粹係因為Harry Potter先買。

      刪除
  11. 我好多年前都有集郵, 但儲落幾箱之後, 覺得太阻地方, 勞煩碼頭把它賣掉, 因為香港集郵雖然不難, 但天氣潮濕, 儲存其實不易的. 講起這書, 我還好記得當年總是留心它們的出版, 因為簡體字版比較早出, 而我讀簡體字又沒有大問題, 所以常到出售簡體字書的書局預訂這書. 書一到手, 我便日夜兼讀, 那是上網時間比較少, 所以看書速度比今日快幾倍.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好細個時都有儲郵票,但唔算集郵,因為無錢買郵票。

      當年Harry Potter出書時,我都係第一時間去買即睇架,不過係英文版,後期長嗰啲通常要兩日兩夜先睇得完。

      刪除