1/8/2014

嚴重韓流病 - MZUU人造手飾

看了幾個月韓劇與綜藝節目,自己想看的舊經典基本上都看過了,現在主要看現時直播的節目,綜藝節目亦愈看愈多,好像所有現時活躍的KPOP歌手組合都認得了。

去了一趟首爾後,中韓流毒好像更嚴重。現在好想找人單對單認真地學韓語。我這鄉下地方韓國人當然不多,雖然有些韓國人的教會會教小朋友韓文,但導師們都不是正統懂得教語言的老師,課程當然也很隨意,我亦不想跟一班幾歲的小朋友上課。我已問過公司的韓籍同事有沒有介紹,亦問過我常去韓食餐廳的侍應,都介紹不到老師家教。我知道有些人會上網找導師在網上學,但我的意願仍是有系統的寫讀講課程、真人發聲、即時提問即時糾正錯誤那種教學方式。

說起韓流病,我每天都會查看幾個粉絲為喜歡的明星建立的網頁,有一天在看張根碩粉絲網頁時,看到兩年前他很喜歡一個頭箍,並說想帶起男性帶頭箍的熱潮(原來他有份設計這頭箍),被他這麼推廣,當時等候頭箍出貨的時間以月計。我亦被那個型得來又有點清新簡約設計的頭箍吸引著,就去飾物店MZUU的網頁看看。



除了求婚結婚兩隻介子,我一般好少帶其他飾物,手錶亦不帶,年輕時穿了的5個耳洞現在有3 個都埋口了,其實如果可以的話,我是連衣服也不想穿的那種人。

但看到這個飾物店網頁後,真的被它們的設計吸引住,亦知道很多韓國藝人都帶(受贊助)它們的出品。購物蟲上身,忍不住又買了幾件。




頭箍屬於M Collection(即上兩圖),我想了一陣決定買金色,雖然應該是染了金啡色的頭髮比較襯,但我又不想買銀色,更絕不考慮黑色。我亦很喜歡這系列的頸鍊及手鍊,不過這系列不便宜,而且好像帶多過一件較好看,收到頭箍後看看實物如何再決定。



我的手腕非常幼,一般細碼的手鍊手鐲都會過大,但以下這個款式應該可以帶上手臂亦不覺奇怪,十幾美金可以試試。





另一種難買的飾物是介子,因為我的手指亦好幼,韓國貨好處是照顧到這方面,它們介子的細碼非常非常細,我買了這兩款都是二合一的款式,一款型格一款公主。






最後是頸鍊,最近想帶些少型鍊鐩的頸鍊,不想太簡單,就選了這個兩條鍊為一組合的設計,一粒單石下有一個馬蹄鐵。



5件飾物400美元多少少,以現時人造手飾來說不算貴,不過我不太帶手飾,算是滿足一下購物慾。如果你喜歡買手飾,我推薦它們的設計。今天回家收到實物了,最滿意是頭箍真好靚,頸鍊都靚,其他亦算滿意,起碼沒有一樣令我失望,網購來說好難得。

早前我亦買了這一大抽頸鍊,是Ann Taylor的減價貨,不是我一般會考慮的款色,但有天看到Extra Petite Blog主的照片覺得好看得來可做性又高,三幾十元用來襯淨色衫或連身裙都可以。





說起頸鍊,年過四十的我樣子雖然看來年輕,但近兩年身體皮膚的質素下降速度極快,其中頸/鎖骨和小腿的皮膚差了很多,條紋及色素都多了亦很乾,可能因為這些部份容易接觸陽光,單看這部份的皮膚絕對是四十多歲的年紀騙不了人。所以最近開始做多點磨沙及保濕的工作,希望即使不能改善,也能減低惡化。尤其是鎖骨對上頸的兩邊,如果不快快保養,多好看的頸鍊也不想帶。


19 則留言:

  1. Hi, now that you have brought up this topic ... Yes, I have noticed from your photos from Korea and Las Vegas that your neck is a bit dark ... I wonder if neck cream can help you ... Or vitamin e ...

    回覆刪除
    回覆
    1. 黑亦有可能係影相角度,因為頸部通常凹咗入去無光到。我頸嘅問題最嚴重係幾條橫紋一向好明顯,最近呢年鎖骨對上頸膊兩側多咗斑紋,個位應該係因為曬太陽多所至(我臉有防曬化妝品好好多)。

      依家補救應該太遲喇,皮膚差咗好難好得翻,而且我全身皮膚本身就唔好,我都係盡下人事,真係無改善都無乜所謂。

      刪除
  2. IMO, men wearing headbands look kinda weird.

    求婚介子 <- I don't like to wear my engagement ring. It sticks out too much, so it just sits in the drawer.

    回覆刪除
    回覆
    1. 一般麻甩佬帶頭箍當然非常怪!不過韓國人同日本人都好潮,喺街見到後生仔會帶都唔會好奇怪。而且張根碩本身成日都中性裝出現,亦一向帶好多飾物,佢帶就唔算怪。

      我求婚介子同結婚介子都係自己揀嘅,襯埋一set,我淨係出街帶,返到屋企兩隻都除。

      刪除
  3. 韓國男仔唔似男人,好彩女人都仲好女性化。雖然有啲係整出嚟, 都叫好好睇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 韓國整容真係勁得,尤其係整鼻同眼,而且無乜人會歧視人去整宮,我去旅行時去到江南嗰邊都見到啲整完容嘅男男女女一臉紗布周圍走架。

      刪除
  4. 我除了手錶耳環都唔鍾意其他飾物呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一向都唔帶錶(都慳唔少錢),耳環我依家只係長時間帶兩個幼圈,瞓覺都唔駛除,其實我只係勉強keep住等個佢唔埋口,耳環我估幾年都無換過喇。

      刪除
  5. 如果可以去韓國住三幾個月學韓文,返嚟再接待韓國交換生一年咪得囉!當然呢個只係"白日夢"講法!

    若果妳先生做工嘅城市有好嘅韓文班/老師,咁咪可以"順便"唔撈,做跟得夫人,佢去返工,妳去返學囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係發白日夢先得,如果中彩票都得嘅!

      就算我老公project嘅城市有人教,我都無可能個個星期自資機票去上堂啦!

      刪除
    2. 嘻嘻!我以為你哋可以選擇住喺嗰個城市幾個月,咁妳先生咪飛少幾次嘛!對於唔駛返工,做D自己有興趣嘅嘢,我係有無限幻想架!

      刪除
    3. 如果依家我中彩票,或者突然有一大筆錢,我估我會去首爾住翻一年半載,識翻啲本地人,再周圍去南韓其他城市短trip!

      刪除
  6. Is it very sunny where you live ? I am just very interested in beauty topics, like most women . Some women even wear gloves when driving, to protect the hands from getting tanned and dry. Some women wear turtle neck or scarf to protect the neck

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度一年大部份時候陽光普照。

      雖然我皮膚係差咗,但係我好抗拒亞洲人極度防曬嘅習慣,我本身唔鍾意白,對美白完全無興趣。不過紫外線對皮膚唔好係既定事實,我架車做咗window tinting可以防80-90%紫外線。

      刪除
  7. 我舊年去首爾時,同朋友去咗南大門一個人造首飾批發商場,好多首飾都做得好靚,真係花多眼亂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 人做首飾真係開到得人驚,但假得嚟要質素好同款式好嘅,其實唔係好多,而且都唔平。呢個牌子算OK.

      刪除
  8. mzuu朴詩妍細佬開喎,朴詩妍d畫報影得好靚!
    我都鐘意呢d accessories, 但香港戴頭飾會好誇,所以冇買過!
    我本身錶,結婚戒指都唔戴,多數bracelet/necklace襯下.
    唉,我本身皮膚偏乾(全身),所以都冇乜得救. Neck cream又未開始搽,驚起粒粒! 因為好敏感,某d wool scarf, necklace都會令我起疹!
    btw, mini windown tinting要加錢嗎? 定default?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知呀,所以差不多全部相都係佢做model,亦因為咁可以贊助好多藝人,好多電視劇啲女角都帶佢啲首飾架。

      個頭箍一啲都唔誇張喎,幼身又唔明顯,我金色呢個叫最sharp,都ok喎。

      大部份女人都係只照顧臉同手,但其實睇頸嘅皮膚最容易睇到真實年紀,我依家太遲喇,應該補救唔翻,只係希望唔會快速差落去。

      Window Tinting係要加錢架,美國個個州嘅管制幅度唔同,通過車到步先會加,一架私家車US$3-400啦,我個人覺得非常值得,防紫外光之外,架車喺戶外泊一日,車內部會比一般車無咁熱同快啲涼。

      刪除
    2. 第日我係澳洲紫外光超勁,一定要加最強tinting !!!

      刪除