21/7/2014

換車了 :Mini Cooper S

20093月買了人生第一架車,雖然是有四年車齡的二手Mini Cooper,但內外都像新車一樣,我亦非常喜歡信賴它(當年買車記錄在此)

過去一兩年,我都有換車的想法,一來是因為老公常換車,有點覺得換車是理所當然的事,二來普遍版Mini Cooper馬力不算強,接駁上公路或靜止啟動時不夠快不夠爽。

駕駛開Mini的人,很多都是對其品牌非常忠心的車主,我亦不例外,即使換車,也從來沒有想過Mini以外的牌子,而且開慣了Mini那種軚盤感與油門感較緊(tight)的車,再去揸一般較鬆的車會覺得控制權減弱。

前兩年出SUV Countryman時,我去試過一次,但不喜歡它失去了Mini的質感。去年知到今年 Mini Cooper引擎及車內外都會有改變,就等今年車出廠後的評價。

Mini有很多附加選擇(options/accessories),而且樣樣要加錢,基本上很難找到兩輛一模一樣,另一個好/壞處,是Mini新車不議價,對於很討厭講價的我,其實不算是一件壞事。

我在兩個月前在Mini網站,用了它的Build Your Own軟件,選擇了所有想要的options,設計了一輛獨一無二的Mini Cooper S,今次選Supercharge,馬力會提升好多。之後拿了我的設計去Mini車行訂車,在英國及德國的車廠就會照我的設計做車,等了兩個多月,車終於由歐洲運到美國,昨天去拿車,買了第一架全新車。






舊車要賣了,今天為它拍照作準備。雖然有9年車齡,但我用車好小心,嚴禁在車內進食,家中的半個車房佬亦定期保養好它,所以仍有新車感覺呢,要賣出應該沒問題,多謝你過去5年來的照顧!




最後為新車舊車拍下全家幅。




25 則留言:

  1. 想不到竟可有自己設計的汽車, 這橙黃色, 是我極愛的顏色.

    回覆刪除
    回覆
    1. Mini叫呢隻色做volcanic orange,但正如你所講,係接近芥辣黃多啲,我一向好鍾意芥辣黃,用喺Mini身上更型更sharp。

      其實美國大部份人買車都唔會去訂做,我估訂做可能1%都無,通常都係入車行見到有乜車乜款揀自己最想要嘅就買,無人想等三幾個月架,係我哋呢啲車癡先至會咁做。

      刪除
  2. 恭喜Ceci由新牌仔變成現在的辣手女車神!

    超級鍾意妳舊車內外都keep得乾淨企理! 我最怕車箱污糟邋遢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一啲都唔係車神,除咗返工放工我我盡可能都唔揸車,唔熟識嘅路亦都唔會去。不過可能我哋對車比較腌尖麻煩啲。

      喺美國唔俾人車內食嘢真係好少有,我哋就算長途車都一定唔俾車內食嘢架。

      刪除
  3. Nice! The new one is much sportier.

    Can you negotiate on the price if you custom-order?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,新車「男人」好多。

      訂車更加無得講價,因為做得custom-order,多數唔係一般人想要嘅option combination,如果車到步時你突然撻訂佢哋更難賣得出。

      刪除
  4. 你真係好細心打理部車,內部都很新淨

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋洗車洗得好密架,而且都係自己(我老公)洗。

      刪除
  5. 回覆
    1. 其實大部份車都可以自己design,普通日本車都得架,不過可能好少人咁做。

      刪除
  6. 好襯CECI你,款同顏色都咁CUTE。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實實物唔太cute架,較sporty,比較男仔。

      刪除
  7. 超正,內外色都襯得好靚 I like this color too !!
    I want one !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好鍾意隻色,雖然比較搶眼。

      香港車稅好高,應該賣得好貴。

      JYJ八月香港演唱會你會去嗎?

      刪除
    2. 係呀,勁高車稅,車位租又貴,移民先買車了!
      唔去了,今年要儲錢去歐洲,會參觀BMW Plant Tour呢,睇吓見唔見你架Mini production process!
      以前去過Volkswagen tour, so interesting !

      刪除
    3. 上次買東方神起concert中間位都千幾蚊張飛,不過聽到昌珉唱阿妹的"聽風"真係好開心.
      今次JYJ d飛肯定仲貴! 雖然我超想現場聽俊秀在中唱歌

      刪除
    4. 東方神起我就無乜興趣,我想睇俊秀跳舞同埋佢同在中唱live,不過就算佢哋嚟美國都只去一兩個大城市太遠喇。都係等29號去itune買新專輯算喇。

      刪除
    5. BTW, 最近終於睇咗咖啡王子一號店,雖然係好耐之前,但超好睇喎,比原來是美男好睇好多,男女主角都演得好好多,配角都好,唔怪得青春劇都有成30%收視。

      刪除
    6. 係呀,當年睇完好鍾意尹恩惠+孔侑+"瑪麗果個代表nim" !
      仲特地去"咖啡王子一號店" !!
      之後隔N年, 孔侑先再拍劇"BIG" !
      我現在睇緊"主君的太陽", 因為有蘇志燮 !
      N年前睇"對不起我愛你"我超愛蘇志燮! 佢太小拍劇了

      刪除
  8. The car looks so cool !
    部舊車保養得不俗,你一定係愛車之人。
    嚴禁在車內進食,真係好難做到,大多數人好多時都會飲住咖啡。

    回覆刪除
    回覆
    1. 飲嘢都ok嘅,我係接受唔到車內有食物嘅味道同碎屑,不過我都好似無乜試過飲嘢,返放工都只係20分車。

      我同老公都愛車,佢更加嚴重。

      刪除
  9. Ceci:
    ~係外國生活, 由其是北美, 渣架馬力大啲嘅車, 真係差好遠, 因為北美多高速公路. 依架車, 都幾岩你!!! Blaze 坐過未??
    ~我以前渣甲蟲車, 而家都有打算買mini cooper. 但都係打算....有排先實行. 哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,依家入公路唔怕要好耐先至加速到其他人一樣喇。

      你咁女仔,Mini好似太sporty,不過甲蟲馬力差。

      刪除