1/7/2014

首爾自由行購物篇 :帽與袋

今次回港及去首爾,購物量唔多,鞋也只買了兩對算少。


其實我沒有特別克制自己,第一個星期在港時去時代廣場祟光等商場看,但今年沒有什麼看得上眼,又可能是心裡想著首爾可能有更好的,所以第一個星期差不多沒購物。

到首爾後,也沒有去一般遊客去的各大購物點,因為不想浪費時間及行李位在可以網上及香港買到的款式。這篇先介紹非衣服類。

Hats On
如果你有睇韓國綜藝節目,一定知道韓國人很喜歡帶baseball cap,這不限於娛樂圈中人,走在首爾街上一般人也帶。Running Man的女主持宋智孝就很喜歡帶Hats On代理牌子elstinko的卡通棒球帽。


我平時除了冬天好凍時會帶冷帽保暖外,基本上不帶其他帽,但難得來到首爾也去Hats On潮聖。





雖然看似形狀一樣,但其實每個牌子甚至每款棒球帽帶上頭的形態及感覺也不一樣,喜歡的圖案設計,帶上後可能完全不順眼,所以帽一定要親身試,我去弘大店時幸好是唯一顧客又遇到友善售貨員,可以用好長時間把每頂看得上的都試試。最後買了這兩頂。白底那頂不是我的首選圖案,但帶上後非常好看,連售貨員也說是我試過二三十頂最好看的,顏色也很夏天。P字是我現在的姓氏,亦想買一頂較卡通化較Hats On經典的款式,不帶當裝飾品也好。它們的帽一般50美元一頂,但如果不想花費太多,首爾街邊檔也賣很多其他款式或冒牌的棒球帽,質素不錯可以考慮。



我另外買了一條elstinko卡通短褲,後來發現原來價錢不便宜,好像比帽還貴。Hats On亦有好多可愛卡通童裝衣服及帽,富貴家長可考慮。


kAoRi
講起帽,當然不能不提我找了兩小時才找到的kAoRi。店主兼設計師是Lee Hyung Ryul,先在韓國念時裝設計,之後在日本設計學院專攻帽子設計,回國後在2004年開了kAoRi,賣自己設計韓國人手製的帽,每頂獨一無二。他的作品也在巴黎及首爾時裝展出現過,是韓國的名牌貨,亦是韓國明星歌星常選購的品牌。



我買的這一頂,顏色與款式也不算特別,但亦是我試帶二三十頂中最好看,最適合我頭形及髮型的款式,帽內每摺口內都有鐵線,可以按自己的頭形再作調較,非一般大量製牌子能相比。同款有另外一隻色是淺色的格仔布都好看,但想到我在冬天帶帽的機會多一點就買了黑色(如果他的帽不貴,我會兩頂都買下)。這頂帽約180美元,以國際名牌來看其實不貴,不過kAoRi不設退稅遊客要注意。有機會再去首爾的話,我一定再光顧。

三頂帽有兩頂我已在首爾帶過,也不算浪費啊!




ALAND Mohai
講完帽,就到這個背囊。之前也提到這個囊是一個意外,但現在愈看愈喜歡,可能真的要找個機會用一用。

在網上找不到品牌Mohai的資料,不過掛牌上就寫了它們是少量生產的韓國牌子。我是先被它的粉紅色及蛇皮紋設計所吸收,又喜歡它是韓國很流行四四正正長方體的囊。叫售貨員拿給我仔細看後,發現手功好好,入面也是全絨面皮革,還墊了軟層方面放手提電腦。售價接近400美元,其實全皮袋來說一點都不貴,只是我不用囊也很少拿袋是有點浪費。






12 則留言:

  1. 我鍾意最尾頂帽,尤其係個頂嘅設計,不過咁貴,我一定唔捨得買...我唔小心,帽比較易唔見! ^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實依家愈諗愈覺得唔貴,同我平時買一對鞋嘅價錢差不多咋,我買手把鞋都無著過,如果俾我再諗,我一定再買埋淺色嗰頂,帶起上嚟真係好型好靚架。

      刪除
  2. Love that hat from kAoRi!

    A little too expensive for me.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仲以為顏色太深,影相影唔出個形你哋唔會覺得靚添,實物好精緻架,手功又好。

      依家諗翻就唔覺得貴,早知買埋另一頂。

      刪除
  3. 個背囊好型,行出街實有人問你喺邊度買,揭起咗個花紋好靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呢,依家愈睇愈鍾意,但係我真係好少攞袋,背囊個款又咁young要襯埋成身至得,好難搵機會用呀!

      刪除
  4. CECI 有好野快D用啦!個背囊真係GOOD!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我平時出街唔攞袋架,只攞車匙銀包。

      刪除
  5. CECI品味真係好好。 我頭扁扁, 唔啱戴帽。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我平時都覺得自己帶帽唔好睇架,但係可能只係搵唔啱適合嘅,如果你去帽店慢慢試,我估都會搵到啱嘅。

      刪除
  6. Ceci:
    ~我也是冬天才帶帽保暖!! 所以唔會特別去帽店, 但韓國好專業, 連帽店都有, 而且款式多. 我相信移民咗外國啲韓國人, 一定很喜歡返回韓國shopping!!! 哈哈
    ~你的手袋背囊很不錯!! 望落去細細個, 但容量都應該幾多, 可以放到好多野,個手袋都唔會脹book book

    回覆刪除
    回覆
    1. 韓國人好鍾意帶帽,周街都見到,所以都有好多淨賣帽嘅舖頭。

      個背囊對於我嚟講大咗少少,因為我就算帶袋都只會攞好少嘢,依家都未諗到幾時有機會用。

      刪除