9/7/2014

購物篇 :香港站

今年我在香港沒什麼購物慾,可能是款式看不上吧,衫只買了三幾件。

在香港生活時,我很多便服都來自Armani Exchange,來美後因為住的鄉下地方沒有這舖頭,所以多年沒光顧,這次偶然看看時,買了件前冷衫後面是百摺薄紗的上衣,因是全黑色沒有影相。噢,原來又是黑,今次果然集中黑白灰。

另外兩件T恤來自Bauhaus,我好少著T恤,會買的都因為是圖案設計吸引,這兩件都符合心水。現在看得上眼的T恤也不便宜,這兩件每件都差不多上千。



除以上這幾件,我今次在Uniqlo買了好多墊底背心,單買背心都用成千銀。我發覺在香港買的,無論質地剪綵都比美國好,以前會在無印良品買,現在多數在Uniqlo

總計以上與首爾的血拼成果,其實跟往年都差不多,不算失血過多也可接受,但世事永遠在掌握之外。

我在留港最後一晚,死在TWIST。用了三年的Miu Miu銀包開始殘舊要換個新的。我一向不特別好名牌袋,但就很喜歡Miu Miu的巢皮紋Matelasse 設計及質地,之前的銀包亦是這系列。今次銀包買了比較耐用的漆面皮。但又是在等售貨拿新貨時,自己去看店內Matelasse系列手袋,看到這個少人用的深藍色(實物藍得好靚),配金拉鍊又夠型,終於非常不理性地帶回家。這兩件比我其他所有買的東西合起來還要貴!還有我應該很少會用這個袋,可能十年都用不到幾次,家裡幾個名牌手袋都是長年在衣櫃放著,真的有點發神經。





財散人安樂!


17 則留言:

  1. 我鍾意miu miu,都係因為鍾意佢D皺皺皮紋+羊仔皮,但我懶,無錫住嚟用,本來嘅dirty pink已經變成dirty pig,所以我覺得妳呢隻色好,夠特別之餘又耐用D。

    好奇下,妳唔用手袋但拎咁大個銀包,係習慣定係真係裝好多嘢架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個系列雖然夠特別,但缺點係好易殘,皮太軟啲扭紋皮面又易花,都好難錫住用。所以今次較常用嘅銀包我無再買同系列,漆皮應該耐用啲。

      我用大銀包因為美國生活要帶好多卡。提款卡/信用卡基本,又有車牌、醫療保險、牙科保險、醫療信用卡,跟住又Target,Costco之類嘅會員拆扣卡次類,用細銀包會攪到好漲,我至憎銀包又漲又肥,所以會用長形銀包多啲位放卡。

      另外我平時食lunch或去超市會用另外一個LV類似card holder嘅細銀包,所以大銀包出場次數不高。

      刪除
  2. 你唔用都要得閒攞出嚟“樣“吓佢,啲皮收埋擺得耐好易發霉架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我又唔擔心,我有個怪習慣,屋企長年唔開窗,只用冷暖氣,所以濕度保持得好平均,walk-in closet永遠唔會潮濕。

      刪除
  3. 手袋同銀包,雖然只用得一個,但見到啱總會不自覺買左,我都係放衣櫃多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 住香港用嘅機會多好多,住海外又唔係大城市嘅就真係好少用。

      刪除
  4. I love the purse.

    I use the same purse every day until it wears down. Too lazy to match purse with outfits, etc.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我平時返公個袋都唔轉架,通常用一年,而且唔會用名牌袋。

      刪除
  5. 我都係長銀包fans ! 你揀隻色好靚!
    我以前買過個dirty pink handbag, when miu miu 30% off, 後來嫌重, 我個friend幫我eBay賣左以二二個italian,
    冇乜蝕錢 ! 勁開心!
    不過我只會去Miu Miu買安心d !

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前個銀包就係粉紅色。

      呢個手袋我又唔覺好重喎,不過我另一個miu miu細個啲好似仲重。

      刪除
  6. 我鍾意無印良品的底底,不過愈賣愈貴。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似同Uniqlo差不多?都係一百蚊一件度,我覺得近年無良啲背心質地好似差咗。

      刪除
  7. 我都係Uniqlo買咗D背心,佢吔D質地真係幾好又舒服,
    我係美國買的底底背心,洗二,三次就起毛粒,真係唔掂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 美國又唔平,都係十幾蚊美金一年,最唔好係唔耐著。

      刪除
  8. 嚟咗美國真係無哂買靚衫襯得靚靚先出街嘅欲, CECI你仍能KEEP住真好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我成日懷疑因為我係第四個女,屋企又窮,由細到大都唔乜新衫著,所以大個咗變成買衫狂。

      刪除
    2. 我最大!又係窮,那些年都係過年先有新衫褲!兩年一套!短左的長褲,我會自己改短佢,夏天著!哈哈,短絨褲,冬天都著得!
      到今天,都對衣著要求都好低!我所有衫褲鞋,都係老婆幫我賣!連打波的衫褲都係!
      我只會買羽毛球鞋和打波著的厚棉襪,因為老婆唔識買!

      刪除