12/8/2014

購物篇:夏日敗文

今年夏天涼好多,衫也好像買少了,也有可能是因為六月去了一趟香港首爾已買了一些。

季初在Anthropologie買了幾件,第一件外套我不是買照片的綠色而是買了米色,被背部的lace及整件衫的剪裁吸引,襯牛仔褲好看。


穿多了長到腳眼的長裙後,想買一件牛仔布背心當外套,看到這件背部有織花的淺藍色版本好別緻,雖然加細碼也大了一點,回香港時順便改細了,好喜歡。


第三件是較型格的假皮背心,前胸較低我多數會多穿一件背心墊底。


Ann Taylor上一回減價時,買了一件領口鑲石的背心白恤衫、一件米色紐紋圖案上衣、一條及膝西褲和一條連身裙。有天上班我用剛買回來的一大串頸鍊襯這連身裙,同事以為我有地方去!上星期Ann Taylor又再減,網上買了幾件現在等貨到。





Mod Cloth今年夏天款式不太合心意,只有幾件,最近還取消了免郵費退貨,大大減低了我亂買亂試的機會。

這件看似兩件衫,其實是一件薄外套。


另外兩條連身裙,第一條看似Wrap Dress其實有車埋口更安全,花紋跟領位都有點東方的設計,我穿過一次,是近期買到最喜歡最滿意的一件衣服。


一到八月就要開始買秋冬裝,這條是剛買的冬天裙,腰位有闊不過容易改。


近年開始買多了Maxi Dress,第一次在Boston Proper買衫,貨未到不知道它們的呎碼如何,這條裙要改應該也不難。(後記:貨到後覺得質地差退了。)


上次在首爾穿過的黃色印花Maxi Dress,看照片發現腰位太闊,那條裙上身百摺不易改,所以在Anthropologie買了五條腰帶回來,看看哪條跟裙子合襯。試過後這三條都可以,就退了其餘兩條。



最後是鞋,今年好少買鞋,這兩對花花白飯魚在Mod Cloth看到,平又靚,我喜歡白鞋那對多一點,但因不貴兩對都留下來。


今年連著背心的機會都不多,好快又到我討厭的冬天了。

有同事問我買衫習慣,或什麼時候去買衫。我買衫不講時候,尤其現在八九成衣服鞋都網購,時時刻刻都可以買。我的習慣是「每天」都會看常買的幾個牌子,Mod ClothAnthropologie少減價而且容易斷碼,所以看到合適的會立即買。其他的即使看中了,我也會等收到減價電郵才買。我一天通常收到廿個相關的推廣電子郵件,每天我都會查看有沒有合用的。另外有幾個Fashion Blogger的網頁我也每天看參考參考,這就是我的習慣。購物狂,購物是不用擇日的。


12 則留言:

  1. CECI你個CLOSET一定好大。我整個MATERNITYLEAVE著來著去三套衫!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我closet其實唔算大,仲要俾差不多一半我老公用,不過我啲衫好細件,小小地方都可以放好多。

      係要餵奶又要換片又要隨時陪瞓,俾我唔著衫都似!

      刪除
  2. 我估妳身型實keep得好好,無咩大上大落,所以改衫都唔需要顧慮到遲D會唔會隨著天氣變而肥D/瘦咗。

    三條皮帶都靚,未睇文字時,我以為係手鐲添!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我身型只有兩個,由大學到幾年前都係差不多磅數(80幾),到幾年前因為打避孕針突然一年肥15磅變到100磅。依家無打,但都係一直100磅咁上下。差15磅我又一向都鍾意改到啲衫very fit,所以以前香港買落嘅大部份都唔啱著喇。

      啲皮帶有彈性,所以好方便。

      刪除
  3. Love the wrap dress!

    I like new clothes but hate to shop. Online shopping is perfect for me!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實車埋咗就唔算係wrap,不過個樣好似,我都真係好鍾意呢條裙,perfect fit,又唔係太隆重可以日常著,係我近年買落最喜歡嘅。

      我喺美國就唔鍾意出街shopping,尤其我哋啲落後鄉下地方,偶爾都會有啲red necks俾面色人睇。

      刪除
  4. 我鍾意那條秋冬裝裙,英國夏天只有一個月,著唔到夏天衫架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好多年前去England & Scotland自遊行,非常好彩兩星期全程天氣都好好,仲熱到可以著背心。

      刪除
  5. 我以前後生時買衫唔駛試話好唔好睇,因為身型廋實好睇。而且有對麒麟臂,購物意慾低到接近零。

    回覆刪除
    回覆
    1. 麒麟臂要收唔難喎,兩邊手伸直向兩旁上下擺動,就好似企鵝行路咁不過上下擺得誇張啲,又幾分鐘開始慢慢加時間,手臂會收得好快。

      刪除
  6. 上MOD CLOTH看了, 已MARK中一對鞋, 待我有時間再慢慢看買過來香港是否方便.

    回覆刪除
    回覆
    1. 海外郵費會唔會好貴?買鞋要退嘅機會較衣服高比較危險喎,記住睇哂啲reviews先決定。

      刪除