9/11/2014

Blaze :打聲招呼

有姨姨問我近況,媽咪先知原來好耐無俾我寫blog同大家打招呼(鬼咩,一日到黑掛住煲韓劇,我懷疑媽咪你已經唔記得我存在喇!)

大家好,我係Blaze呀,好耐無見!最近各地天氣都變涼變凍,各位叔叔姨姨記住唔好冷親,我毛好厚屋企又有暖氣,唔駛擔心我喇。

今次大家介紹,美國有幾隻哥基好出名架,因為佢哋爸爸媽咪會幫佢哋整FB/Tumblr/Instagram之類嘅專業,又成日更新。其中一隻媽咪都好鍾意嘅哥基就係住喺首都華盛頓嘅Jasper Islington喇。

Jasper受歡迎原因之一,係佢影相好上鏡,而且多多其怪表情,幫佢影相嘅Daddy又幽默寫嘢好好笑,全球(包括香港)都有唔少粉絲架。佢紅到呢兩年都會自製年曆賣,12個月嘅相由粉絲投票選出,然後將所有收入捐俾救助患病哥基嘅慈善組織CorgiPals,係我哋哥基界嘅模範。

咁有意義嘅事,我同媽咪一定支持啦。

收到年曆之後,Jasper都希望我哋會影翻張認證相俾翻佢紀念,偶像叫到當然無托手踭。

Jasper daddy以前有個習慣,就係會為Jasper嘅相配一首Haiku(日本俳句詩),傳統haiku格式規定嚴好多,但最基本就係三句由5/7/5個字組成,而英語haiku就以5/7/5發音組成。

為咗表示我哋對Jasper嘅感謝,媽咪話佢發我張認證照時都會配一首haiku,希望Jasper同佢daddy見到會開心。

舊年嘅認證照及Haiku

Such an awesome mitt
Where could prince charming be found
Glass slipper ready



今年發兩張,第一張係舊年嘅續集

Glass slipper still here
Search becomes yearly mission
Patience wearing out



第二相係講哥基有個呢埋床下低嘅習慣(club underbed)

Club’s rule #1
Maintain exclusivity
No corg enters mine





希望Jasper以後一直繼續咁有意義嘅活動啦。

21 則留言:

  1. 真係好有意義喎,我依家捐錢都只會捐愛護動物o既組織

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都洗錢幫Blaze整過一次年曆,不過橫豎我少同佢影相都唔可以年年整,不如買翻個可以做善事嘅仲好。

      刪除
    2. 應該同佢影多啲相喔

      刪除
  2. 好耐無見Blaze啦! 依然都咁可愛,尤其最尾張高難度相相!

    Jasper表情得意,但以眼神計,Blaze嘅更加剎食,尤其加埋條天生長眼線配smokey eyes!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能呢兩張相睇唔出Jasper啲奇怪表情,但係佢真係好上鏡架,而且毛長長好得意。

      床底張相唔難架,一來Blaze本身鍾意呢埋床下底,二來有零食引佢的話好多pose佢都得架。

      刪除
  3. 💯好乖啝,影相咁坐定定嘅!💕

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 你指Jasper? Jasper真係幾出名架。

      刪除
  5. Blaze 有明星相喎,有冇唸過同佢整番個月曆呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 三幾年前同佢整個一個,但係我實在太小同佢影相,唔可以年年有12張靚相整翻個。

      刪除
  6. Blaze~ EE都好掛住你呀!!
    Jasper 我都有follow 開呀, 佢Daddy真係好幽默, 配埋佢D生鬼表情真係好得, 可惜我唔係美國買唔到佢既年曆啦!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢個月曆全球都買到架,有香港人買咗喇,http://www.cafepress.com/jasperislington 買到。

      刪除
  7. BLAZE好可愛呀~!!!!!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己覺得Blaze唔係太上鏡,因為佢所有表情都係木木獨獨。

      刪除
  8. 好卦住你呀BLAZE仔!

    回覆刪除
  9. 好耐無見喇, Blaze, 你兩天然條眼線真係恨死EE咯 :) Jasper雙肉感短腳亦係引死人! (不過`EE唔想要肉感短腳....)

    回覆刪除
    回覆
    1. 年尾喇喎,你仲未忙完?我依家日日OT,真係成十年未試過,好得攰。

      Jasper對大腳板好出名架。

      刪除
  10. 真係好耐無見你個可愛Blaze

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢日日都係一樣咁啦,食食瞓瞓跟出跟入。

      刪除