30/12/2014

一年一度外食篇 :韓食加其他

我住的鄉下地方,基本上沒有什麼質素高的餐廳,亞洲菜就更不濟,試了幾年,終於找到一間較似樣較正宗的韓國菜及另一間日本菜餐廳,兩間都成為我兩公婆常到的地方,其中韓國餐廳更已成為我飯堂,我會帶同事去食午飯,亦會自己一個人去食午飯或晚飯。

韓國餐廳是一對夫婦經營,是一間很簡單的家庭式食肆,沒什麼裝修可言,但有電視播著韓國的綜合節目。

我現在跟那夫婦已經相當熟落,跟男主人就會韓語打招呼來個半鞠躬,跟女主人就一定會聊聊天,有時就談談我的衣著(她很喜歡我在首爾買的帽子)。我每個星期都會去那裡一兩次,除了因為食物算正宗外,另一個原因是喜歡這個性格隨和及笑口常開的「阿朱媽」。

我在那裡來來去去都是點三四款菜式,但因為常忘記影相,有相片的只有這兩款。

牛腸火鍋:很難得在鄉下地方可以吃到內臟,還是牛腸,自己一定沒有可能煮得到,這是兩人份,我老公當然不吃。我第一次點時候,是太想食所以不計較是否吃得完都要點,怎料一直吃一直吃,居然吃得八九成,阿朱媽來收拾時見我差不多完食,豎起了兩隻姆指讚賞我!現在我是常客,阿朱媽已特別為我煮餐牌沒有的「一人份」,便宜些亦不會浪費。


另一樣我常點的是辣海鮮麵(Jjampong),他們用的麵底非常好吃,粗幼度像米線,但卻有QQ的煙韌度,一定要問問阿朱媽究竟是什麼麵。我吃得很辣的東西,比我來自大陸北方的同事還吃得辣,所以韓食跟我有合拍。阿朱媽的前菜亦做得好,涼拌豆芽、醬煮馬鈴薯及涼拌海帶都出色我常添食。


至於日本菜,我主要都是食魚生壽司,美國的魚生一定不及日本香港好,但價錢也不貴,廿幾元美金已有一個拼盆食得飽,好質素的魚生還是留待回老家時才吃吧。




其實我每個週末都外食,但真的沒有拍照的習慣,以下三幾張是偶然記得時拍下的。




最後一度是來自家附近的一間墨西哥餐廳,跟其他墨西哥店只集中芝士//雞牛等不同,這裡有很多海鮮類菜色,我最喜歡就是這個海鮮湯,一大碗除了大蟹腳外,還有滿滿的蝦、帶子、蜆、魚柳、魷魚,湯底是蝦湯(有點像龍蝦湯的味道),我每次見到這碗海鮮湯,未吃已經好開心!



噢,最最後還有老公在紐約公幹回來時,有時會在機場買Crumbscupcakes回來。



11 則留言:

  1. 我算係好彩, 响Zurich都食到好味既日本, 越南同韓國嘢. 不過中式, 尤其係港式嘢就要去日內瓦至有正宗架喇, 所以去CERN training時我一放學就去果度開餐 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 中式我呢度完全無呀!全個州都無點心食,亦無任何類似茶餐廳粉麵之類,要去加州或者紐約至有,我通常都係等返香港先食。

      刪除
  2. 我都鍾意食海鮮,尤其係壽司、刺身,所以去西岸旅行就最開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,西岸無論美加都ok,又多啲正宗嘅亞洲菜。

      刪除
  3. 回覆
    1. 我覺得唔及英國呀(睇你哋啲相),而且無得飲茶食點心,好失落。

      祝你同老Dad新年快樂,身壯力健!

      刪除
  4. Ceci:
    ~我覺住北美, 食到辣, 係好事, 因為北美凍啲, 身體啲水份難釋放, 所以, 食到辣, 唔多唔少, 都可以釋放到身體啲水份. 循環都好啲.
    ~阿朱媽=母親?? right. 韓國人熟絡咗, 真係好細心!!
    ~都唔差吖, 比你找到中式兩間飯堂
    ~Happy new year

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔知原來我比我啲大陸同事仲食得辣,不過我媽媽後生時都食得好辣。
      阿朱媽即係韓文ajumma,意思係aunt或者大嬸,通常餐廳年紀較大嘅女侍應或者女老闆娘都會叫ajumma。
      我今晚除夕又去食喇,仲第一次食韓燒,阿朱媽俾我哋一份牛一份豬(平時只可以每種肉點最少兩份),都無影相不過好味。

      刪除
  5. 妳好, 塘人都在美國 - 猶他州, 路過妳個Blog, 所以打聲招呼
    雖然呢度有中餐, 但係好似妳以上望落好好食, 睇到我流哂口水:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝到訪留言,Utah亞洲菜可能比南方更少選擇。

      刪除