5/12/2014

購物篇 :買於Black Friday前

我與老公都怕排隊怕人多,一向沒有在感恩節或Black Friday外出購物的習慣,其實現在也沒有必要外出,因為大部份折扣網購同樣有效,星期四及星期五我就在家買了不少。

但這篇先講感恩節前就買下的,免得下一篇太長。

先介紹這條將會在公司聖誕派對穿的裙,來自Anthropologie,是Byron Lars的設計,Byron Lars擅長將不同質料混合在一條裙上,這條上半身是印花紗布(再縫上另一種印花的墊底背心),下身前半是釘了珠片的厚身彈性尼龍布,後半是綿質印花布。今年春天看到這條裙時我已經好喜歡,但美金$250有點貴,終於最近等到75折,貨到後試身還可以(雖然跟模特兒還差很遠)。今星期四居然由$250減到$18075折,我當然再買一件然後退回上一件。




今年預測的下雪量會比平均多,我有一對雪靴但鞋身硬不太舒適,看到英國牌子Joules的雨靴有我好喜歡的花花設計(另一品牌Hunter多是淨色,靴身又闊不合瘦腳派),加一對為雨靴特製的fleece毛毛襪好可愛。


穿上牛仔褲剛剛好,我已在一個氣溫零下的下雨日穿過一次,夠暖!另一張相是Blazephotobomb



最後兩條花花裙來自ASOS,現在我好少在ASOS買衫,因為款式太年輕。藍色那條應該可以上班穿,另一條是近年我很喜歡但也很難買的maxi dress,真希望夏天快點到。







8 則留言:

  1. CECI你著得好靚呀~~
    阿BLAZE幅PHOTOBOMB笑死我喇,表情一流。

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓,同模特兒差好遠喎!我估模特兒起碼5呎10高先著到條裙咁樣。

      Blaze係超級跟尾狗,只要我喺屋企一企定任何位置,佢就會走嚟我腳前面望住我想我摸佢,張photobomb係佢daddy叫佢個名,佢轉身應daddy嗰吓影低嘅。

      刪除
  2. Blaze好搶鏡呀,好鬼鍾意佢!

    最尾兩條裙超靚、又飄逸,比著我冬天都可能忍唔住想著!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我喺屋企影相的話佢一定photobomb架。

      藍色嗰條裙著起好靚,長度又適中,不過我有好多條類似嘅藍色花花裙,但其他顏色唔易買又或者唔易著..... 其實我都想買啲其他顏色。

      刪除
  3. The pattern of the dress looks very similar to the pattern on the boots.

    Love the blue dress! Is it petite-sized?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我好多衣著都好相似,因為我來來去去都係花花。

      條裙我唔係好記得係咪petite,不過ASOS啲size好細,我買2號都係啱啱好,平時買開其他牌子嘅0號就一定唔得,要跟ASOS size chart。

      刪除
    2. Ceci:
      ~買野都有分前and 後. 你係依個月, 都應買咗唔少!! 哈哈
      ~條裙好岩身呀!! 難得有減格, 快啲着多幾次!! 更加抵!!

      刪除
    3. 我呢個月真係大破財呀!唔係淨係買衫褲鞋,仲有趁減價買埋其他嘢眨眼就幾千美金喇!

      條裙雖然差額減成半,不過我都俾咗廿幾蚊郵費,Anthropologie啲運費超呃錢。

      刪除