24/4/2015

是禍是福


之前沒有提到,我在今年一月又換了一個上司,在這公司做了近五年,這是第四個上司了,上一任我很不喜歡的那個,被削權現在只管加州總部。

新老細人在德州,原本管全公司的實驗室,現在兼管四個分部的行政。男人,雖然經驗不足,但性格隨和亦好講道理,是可合作的人。

我今年一月搬完辦公室,之後忙了一陣子跟進工作,最近一兩星期已回復在公司上上網、看錄像的悠閒日子,但永遠暴風雨前夕都會特別平靜。

新老細上週去加州出差,星期一回辦公室後打電話給我,說有一個好消息一個壞消息。我說想先聽壞消息但他不從,硬要先分享好消息,就是我升職了,管理層向中國總部提出我升職的申請被批了。

我一聽忍不住講了一句:這是壞消息啊,管理層為什麼不先問問我是否想升職?

是否覺得我好無良?

其實我是真的不想升職的,我不下好多次向每一個上司提過,這是我的退休過日晨工作,我沒有任何期望,亦不希望其他人對我有特別期望,只要我做好現在應做的工作,然後有薪金就好了。我最怕他們自覺「幫」了我升職,就可以順理成章地對我加這樣工作,加那樣工作,在這公司,我是有很多工種都不想做的。

老細為了安撫我這個有錢唔想賺的人,說我的基本工作不變,但老實說我不太相信這種話,即使短期不變,遲早都會變。其實剛搬完辦公室時,已有三個不同的上司級人士,問可否加我人工,然後要我轉工作/部門/
加工作,我已全部推卻並表明如強行這樣我會辭職。現在既然他說我基本工作不變,我亦無話可說。不過之後他說的壞消息就是要我幫手處理芝加哥分部的租約續約申請,因為那裡的行政實在太蠢信不過。再下星期我就要去芝加哥辦事處一天,現場視察環境及與地產經紀開會。

我卻有個請求,叫他向加州總部反映,可否不正式向外公佈我升職。這是有特別原因的,美國除了加州總部就有4個分部有行政人員,4個之中我在公司年資最短(雖然我之前的工作經驗比她們長),最長年資的一個已在同一位置做了十年。而4個之中我知道起碼2個有向總部反映過欠缺進升機會,如果現在向公司全體公佈我升職,即使她們不覺我不值,也不會減少她們的失望,我跟她們的工作關係算緊密,每次去總部開會都會見到她們與她們吃飯,每個星期都有工作會議,我實在不想發生任何事去影響與她們的關係。

問我最想怎樣?如果對我工作滿意,尤其是剛完成的辦公室搬遷,可以發多一點花紅給我啊!花紅是一次過的,其他人也不知道每人拿幾多,然後讓我靜靜地回復以往悠閒的日子。今年一月時,不是我部門的北卡辦事處工程師大老細,已私下給了我1000美元獎金。而且去年公司盈利又創新紀錄,令我對即將發放的花紅有好大期望啊!

我把這個消息告訴了老公,他也不太理解我的思維,可能真的不太多人不想升職加薪吧。他再問我升職的詳情,如升什麼職位,薪金調整,實施日期等等,我說通通不知道,因為我不關心也沒有問。他到今天仍問我是否知道多一點,我仍是說我沒有問(亦不想問),不知道他會否因此不高興。

噢,今個星期三是一年一度的行政人員節,收到兩個辦事處一班工程師們的花與卡。






14 則留言:

  1. 恭 喜妳,上司睇起便應接受,如日後貨不對辨才反對也未遲,會唔會想妳去芝加哥做IN-CHARGE,千奇唔好如妳上一遍講一身兼幾職便好了,

    回覆刪除
    回覆
    1. 上司睇起便應接受......哈哈,咁就要先講我本身睇唔睇得起啲上司先。

      我已經習慣咗做每一份工都會愈做愈多,一身兼好多職,如果兼完都仲有hea嘅時間我就無乜所謂,如果太過份我就會辭職唔撈,傾都懶得傾,我出嚟做咗廿年嘢,要點樣做一早心中有數。

      刪除
  2. 恭喜
    我都試過被"升職", 其實只係個 title 好似勁左, 多野做左(好多), 人工就...哈哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,有時係咁易加少少錢升個title,其實係俾藉口剝削員工,我都係怕係咁。

      我最開心嘅一次升職,係一個新CEO上任不久,發展我本身做開嘅工作同我職級/人工唔合比例,CEO自己寫文件去董事局要求升我一大級,月薪加過萬但我所有工作不變。嗰次真係超感動,亦係唯一一次我覺得做得合理嘅。

      刪除
  3. 雖然妳説這是壞消息,不過我都依然覺得要恭喜妳囉(笑)!下次換季,可以更出力血拼啊!:)

    喺美國/妳公司工作至退休,公司嘅福利包唔包退休金架?如果喺我呢度係會架,若買埋公司股票(employer will match up to a certain %),一加人工就整體福利都會上升,所以都幾和味,亦都因為咁,我哋一定prefer加人工而唔係bonus。

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家美國就算大公司都唔行退休金制架喇,除非你係8/90年代已入職,依家多數係公積金。而且我從來都無想過會喺任何一間公司做到退休,或者做好耐嘅想法。

      我本身對錢嘅意欲好低,有又得無都無話唔得,無返工時我可以一件衫都唔買又唔覺好慘。

      刪除
  4. 雖然是壞消息,但都要恭喜你升職。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝....我都知道除咗恭喜,都好難諗到第二個回應.....

      刪除
  5. 我的回應是,我明白,因我也是同類人

    回覆刪除
    回覆
    1. 我現在已開始看看其他公司的職位空缺了!升我職令我走人嘅意欲更高。

      刪除
  6. 恭喜CECI!我都明呀, 寧願平平靜靜。但點都好,你嘅表現同能力受到公司認同點都值得慶祝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,其實以我依家人工做依家嘅工作係好正架!我實在唔想為咗啲錢改變依家無乜嘢做嘅日子!

      刪除
  7. Ceci:
    ~我真係唔知點恭喜好, 定係點.....但做得一份工耐, 依啲機會, 就會唔覺意出現!!
    ~我都有你感覺, 我都係想咬住份工, 簡簡單單過生活, 唔期待自己有咩高職位. 我越大就無晒事業心個種幹勁.
    ~做住先, 如果唔喜歡先算!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個呢邊office個工程師老細已經話要喺德州開多個office,話President好欣賞我搬office表現......我即刻駁回話唔駛旨意我會幫你開德州office,如果真係迫我就等收我辭職信。

      刪除