7/8/2015

在鄉下哈韓的煩惱 - Big Bang演唱會 (Video update)

我住的鄉下地方,暫時認識的韓國人只有:韓國餐廳的老闆及老闆娘,和公司的一個韓籍工程師,但他的太太與女兒都仍住在Florida州。

所以我平時有什麼關於韓國的題目想找人聊,都只能迫我老公聽,但並不代表他聽得多就會產生興趣,到目前為止,他都沒有看過一次韓劇,也沒有聽過任何KPOP

我真正喜歡的韓國歌手/組合其實不多,想看其現場表演的更可能只得兩三個,他們也多數不會老遠走到美國辦演唱會,種種因素加起來,大部份時間我也只是一個網上哈韓族。

但今年十月,Big Bang會來美國LALas VegasNew York (Newark)開演唱會,上一次他們來美是2012年啊,而且當年在Newark的演出,被選為該地全年第三佳演唱會,他們的現場表演質素是有一定保證的,這樣難得的機會,而且他們都差不多到入伍年紀,可能七八年也不會齊人,我豈能錯過?


以下是他們這次巡迴在香港的開場曲,多high


https://www.youtube.com/watch?v=hYWqaolAPNk


但問題是,我不想一個人去看流行音樂會,以前試過一次不能盡興。如果是靜靜坐著聽及看的交響樂、歌劇、芭蕾舞、音樂劇等等,我都可以獨自觀看,但流行音樂會表演者與觀眾有互動,會希望觀眾一起跳一起叫,有朋友在一起同場分享這興奮的話會更開心。

在美國沒朋友,如何找人陪我去紐約看演唱會,成為一件令人頭痛的事。

我先告訴老公,當然他即使露出一面難為的表情,並立即說不知那時是否有空(演唱會在週末舉行)。老實說,我也明白一個中年老外,站在一群又叫又跳的女人當中,而且一首歌都不認識,應該幾難捱。

過了兩天,我想到另一人選,就是公司韓籍同事的16歲女兒。同事坐我車時知道我聽KPOP,他說現在認識的只有Big Bang因為女兒喜歡。其實無論跟老公或其他人去,我都要買兩張門票,機票酒店三餐都會是我付,如果同事肯讓女兒跟我去,起碼她會享受會興奮,而不會像我老公那樣全程黑面,我也不會貼錢買難受。

同事正回家探親,我寫了電郵問叫他與太太商量。他也很快回覆了,說如果是其他時間就好了,但女兒十月中要考PSAT,所以不能去。我即時回覆希望他們沒有告訴女兒,但他說媽媽已說了,女兒有失望啊。

而我又從回起點。其實週六的門票只剩山頂位,週日還可以,我決定不理太多,先買了兩張週日門票,我原本想買三百美元的中間企位的,但知道太勉強陪伴者而放棄,現在老公就是最後選擇吧。

昨天跟同事開會,突然又想到New Jersey的行政,她是一個很隨和友善的人。原來她的家跟場館只需半小時車程,我即時問她有沒有興趣跟我看,但她也完全不認識Big Bang,說要看看Youtube了解下才決定,我當然希望她能成行,跟她去一定比跟老公去好玩!

真是人離鄉賤。

題外話:他們週六的門票現在最高被炒到超過千五美元,有病嗎?



22 則留言:

  1. FB有無 big bang在美國的 fans group,大家組團一齊睇囉。我地英國就有一班女仔 group,事無大小都一齊商量,幾好架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你哋英國地理交通都有優勢,各地區出倫敦都有火車之類,美國太大喇,而且多數只可以坐飛機,難攪啲。

      其實我住喺呢個州呢個城市差不多8年,到依家都未遇見過第二個香港人,大陸人就多,要搵啱嘴型嘅人唔易,而公司全部都係已婚男,除咗平時食lunch之外,都做唔到更深交朋友喇。

      刪除
  2. 希望好快會有啱channel嘅人陪妳去啦!最好係"咁啱"有朋自遠方來,又"咁啱"去大蘋果玩就perfect啦!

    又或者係呢篇出咗之後,有好些隱形讀者會聯絡妳然後一班人去呢!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 隱形讀者....我可能有啲驚驚喎!你都知我性格有啲怪怪啦。

      最後都應該有老公墊底嘅。

      刪除
    2. 最緊要係老公就算唔情願但都肯捱意氣去!讚!

      無聊嘅我真係好"認真"咁諗過,連會5會可以叫妳nephew都諗埋,不過遠、時差、返學加埋,仲連妳同佢意願都未計,難呀!

      刪除
    3. 哈哈,我同我姨甥唔係好熟架,兩個人相處一次都未試過,俾佢見到中年阿姨突然變成fans又跳又叫,嚇死佢都似,會有青年陰影架。

      刪除
  3. 我原先都有一個人去concert好似怪怪的呢個心理關口, 不過都响六月去london睇festival時打破咗喇, 因為決定得好急, 又要book住宿同機票, 費事夾嚟夾去, 所以決定單拖去. 去到發覺一個人都唔係咁樣衰啫, 自己亦唔係唯一一個單拖既人, 同左右隔離傾下講下重識到新朋友添.

    我同我老公d音樂喜好都有70%相同, 不過呢, 我係為咗霸第一行而甘於風吹雨打十個八個鐘既人, 呢樣佢就無我咁痴線 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就係試過一次感覺唔好,所以唔想再試喇,KPOP concerts一般都好high,Big Bang的應該會更癲,所以唔想一個人,不過最後如果老公真係搵藉口唔同我去,我都會單拖而唔會放棄。

      我同我老公音樂係完全唔相同,佢都會聽hip hop同rap,但只限美國,佢覺得任何會有舞蹈嘅hip hop,如韓國嘅,都唔係真hip hop,好鬼歧視人。

      刪除
  4. If 我老公全程黑面, I would probably go by myself. I can't have him ruined my mood.

    人離鄉賤 <--- True dat. At least there are a lot more options in the US compares to other countries.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我感慨人離鄉賤,因為我知道如果自己喺香港,一定搵到朋友同我去。

      我已經不停同老公講我已盡量搵其他人陪,如果到最後真係搵唔到,都希望佢明白我已盡力。

      刪除
  5. 2012 Newark嗰次我個女都有去睇,最記得隧道塞車,佢好夜至返到屋企

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一定係公共交通工具啦,個場好近Newark Penn Station。

      刪除
  6. 完全明白!!!
    CECI如果我仲喺NEW YORK我一定係第一人選吧,嘻!
    最後點呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果你仲喺紐約,梗係第一時間搵你啦,仲可能唔理你鍾唔鍾意Big Bang都死拖你去添!

      依家都唔知點架,總之買咗兩張tickets先。

      刪除
  7. 真正是公司冇朋友,遇上你好彩。香港政府更甚。連基本的介紹新同事給其他同事認識,我呢區就冇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 美國文化係公司同事好少會做朋友,美國公司連一齊食lunch都少,同香港差好遠。

      刪除
  8. 哈哈,我們剛看完KCON NY,一幫超瘋狂的尖叫粉絲中,我和老公2 個超clam,格格不入到呢~
    p.s. 我地真心去睇架,we are SONE

    我有BIG BANG post card,要留張俾你嗎?haha~

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來你都對KPOP有興趣!KCON NY今次排陣好似都係Girls Generation最出名。

      我對女團無興趣呀,其實男團我都淨係想睇Big Bang同JYJ,不過JYJ就算入完伍,都應該唔會巡美國,等到時去亞洲睇。

      你對Big Bang有興趣嗎?如果有可以一齊去喎,可以私訊我,起碼都叫做互相有少少認識嘛,我真係寧願同對Big Bang有認識或者有興趣嘅人睇,不過我到時都會大叫架,咁至high嘛。

      刪除
    2. 係呀,都聽KPOP,但唔係好追果D,聽到好聽就DL。平時無時間睇電視,久不久睇下Running Man 咁架咋。

      今次KCON 有VIXX同Teen Top,VIXX有D 歌ok,又可以入playlist!

      JYJ 就因為睇塔房王子認識中天,歌... 無聽過 XDDD

      BIG BANG 真係無咩點留意~

      我都係果D 好投入睇演唱會0既人,就算唔識,只要音樂同環境夾,我就會癲!

      刪除
    3. 我都唔可以叫係fans,因為我乜嘢都唔會買唔會儲,我只係喜歡Big Bang嘅歌同埋覺得佢哋現場表演會好睇。

      新一代嘅男團,我覺得防彈少年團BTS跳舞好睇,歌就無乜點聽。我最後生都係聽到Beast and Infinite。

      刪除
    4. 我好廣架,女團男團都聽,MBLAQ, 2PM, BEAST, CNBLUE... SNSD, SISTAR, f(x)...

      近呢年真係少左留意,生左之後,訓都無時間...

      刪除
  9. 新的我有聽過EXO, 少女時代,單人的聽徐仁國(他演過主君的太陽,高校處世王,)..

    回覆刪除