9/10/2015

Blaze的歡迎式(影片更新) 及Big Bang演唱會更生

各位姐姐姨姨大家好,好耐無見!

我好好呀,同以前一樣,食食瞓瞓玩玩咁啦。

最近一兩個月成日落雨,我都好耐無去公園散步喇,不過我係室內狗,唔出街都唔會唔開心架。

媽咪成日讚我乖,你哋信唔信架?為咗證明我乖乖,唔亂吠唔亂跳,我叫媽咪幫我拍條片俾大家睇。


呢條片係每日我一隻狗狗獨留家中9個鐘頭之後,媽咪放工返到屋企嘅情況。媽咪話,因為條片得佢一個中年女人出聲,仲要係用BB話同我打招呼,為免嚇親大家所以mute咗聲音,但你應該見到我無吠過架。


https://www.youtube.com/watch?v=YDRQNfdMPrU



我係咪好乖好溫柔呢?!係呀,每日我聽到開車房聲,就會從正在午睡或者hea緊嘅地方,走到車房入屋門口,全趴下靜靜等媽咪開門,就算等幾耐我都唔會吠亦唔會走開架。見到媽咪之後,我都唔跳來跳去,等媽咪自己同打招呼,摸吓我問吓我今日乖唔乖之類。唉,仲問,我有邊日唔乖架?

之後你就會見到我係一隻跟尾狗,媽咪行去放低手袋我就跟住去,基本上直至媽咪換完衫我都係咁跟住腳尾,因為成日無見掛住嘛,而且跟住媽咪佢就會摸我多啲,我最鍾意人摸我架喇。

同場加映

Daddy有日餵完我食飯飯,坐喺地下叫我,我快快食完就跑去搵佢,原來佢話要影我跑步slow motion

我係咪好可愛呢!

https://www.youtube.com/watch?v=LIFaqzKDgnc



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

媽咪留言:聽日飛去NYCBig Bang喇,超興奮!我New Jersey的同事陪我去啊,起碼不用勉強老公。不過老公都會陪我上紐約三日,當做跟班同保安,送我哋出入會場咁啦。放條片俾大家睇,係兩晚前在Mexico City歌迷用手機錄的,你見全場說西班牙或者葡萄牙語的中美南美歌迷,都懂得唱他們的歌呀,係咪好high呢,尤其尾段清唱!中南美KPOP迷一向都是比較投入,氣氛高昂的,紐約應該做不到,不過我仍會在這兩天繼續努力學好兩首歌的副歌部份,要去玩就要玩得盡嘛。

https://www.youtube.com/watch?v=N1gX5aRa0SY




18 則留言:

  1. 回覆
    1. 佢好唔似狗仔架,no barking, no jumping,最多都係伸起隻手摸我隻腳叫我,好淑女。

      刪除
  2. 玩得(唱得)開心D 呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 返到屋企喇,盡興。成身散哂喉嚨又痛!

      刪除
  3. Blaze真係好乖,不過我就比較鍾意熱情啲o既狗狗

    回覆刪除
    回覆
    1. 跑跑撞撞佢好少,不過佢每日都會叫我哋同佢玩拋波架。

      刪除
  4. Thanks so much! 更新前我無論用samsung手機還是ipad都真係睇唔到呀,好在依家睇到先無錯過Blaze嘅可愛模樣咋!慢鏡跑嗰段我真係笑咗出嚟,太爆笑啦!

    祝妳呢個週末盡情享受演唱會+美食!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我發現如果係video,就咁用佢哋嘅上載方法,只有用電腦至睇到。

      美食只係食咗一餐咋,不過演唱會好高興。

      刪除
  5. BLAZE真係成個人仔咁!
    我個阿毛都係啱啱先識BIG BANG咋, CECI睇得興奮啲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多人都唔識任何Kpop,唔知佢哋係乜水都唔奇。

      Blaze係靜到就盡佢自困都唔會出聲求救架。

      刪除
  6. Blaze 真係超級無敵冷靜呀!! 同我阿Jim加速飛撞過嚟比溫柔十萬倍!! 真係乖豬!!
    JimJim: Blaze, 你屋企有花園又咁大唔出街都大把地方走動啦,真係羨慕C我啦!!
    Enjoy the show!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Blaze其實唔係太似狗,太乖又太文靜。

      JimJim,Blaze係有自家花園都唔太鍾意留喺出面嘅狗狗嚟架,通常去個小便食兩氣草就想返入屋,真係浪費個草地呀。

      刪除
  7. I am surprised there were that many KPOP fans in Mexico City!

    回覆刪除
    回覆
    1. 中南美其實係KPOP其中一個大本營,Mexico, Peru, Brazil, Puerto Rico....都有極大Kpop fan base,Big Bang Mexico City嗰場係突然加,仲要星期三閒日,萬五張票眨眼賣哂,仲有其他機票酒店等等,如果佢哋想中南美加場都一定會賣得哂,你見全場都識唱佢哋啲歌,仲要唔係韓國人係西人....就知Big Bang喺中南美幾紅。

      刪除
  8. Blaze 真係又乖又靚女,睇片原來你廋左喎,依家好fit呀! 同埋你係一個超文靜既女孩子^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉,最慘無瘦到呀,仲肥咗,依家30磅,可能最近成日落雨太少去公園散步,依家要減糧等佢去翻28.5磅。

      刪除
  9. Hi Ceci, while surfing on the net i came across your blog, I found you and i have a lot of similarity, both from HK married to an american, but i live in Pac Northwest. Through this blog, i feel like i "know" you...有很多共嗚, so i do something that i never do before, write to a stranger drop you a note... hope you don't mind, here wish you all the best...

    回覆刪除
    回覆
    1. 歡迎來訪留言。

      美國其實有唔少香港新娘,有啲嫁美國人,有啲嫁香港移民。如果你剛到又或者本地朋友唔多,寫blog睇blog都不失為一個打發時間嘅方法。

      刪除