8/2/2016

新春大吉

今年年三十晚,與Super Bowl五十週年球賽是同一晚,亦是我的州北卡的球隊Carolina Panthers十二年來再次進入決賽,下一次也不知是何年何月,是件大件事,所以今個週末我們也沒有像往年,駕駛到Charlotte食中餐,因為要避開在球隊主賽場Charlotte的各種慶/加油活動。

每年農年,我都沒有什麼準備,但今年第一次弄蘿蔔糕自己食(成功),亦買了花,在此祝各位讀者及家人猴年大吉,身體健康,笑口常開!


14 則留言:

  1. 祝 Ceci 猴年步步高升,事事如意!身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,大家咁話,最緊要身體健康。

      刪除
  2. 新年快樂!! 心想事成!!

    成功炮製到蘿蔔糕,掌聲鼓勵!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 蘿蔔糕其實都無乜難度,不過我乜材料都無要買過哂啫,依家剩低唔知幾時先會再整。

      祝你同你家人都心想事成。

      刪除
  3. 恭喜發財! 事事如意! 身體健康!

    回覆刪除
  4. 叻叻,新一年繼續整多啲好嘢食

    回覆刪除
    回覆
    1. 我咁懶,我估整完呢次下年都唔知會唔會繼續整呀!?

      刪除
  5. 新年進步,恭喜發財!

    回覆刪除
    回覆
    1. 恭喜發財!祝你一家上下龍馬精神!

      刪除
  6. 回覆
    1. 祝你一家上下同毛孩都身體健康。

      刪除
  7. Ceci 萬事如意笑囗常開!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 恭喜發財!祝你一家個個猴年大吉,代我向你父母拜年,祝佢哋龍馬精神!

      刪除