5/2/2016

無題

大家沒見Blaze一陣子,貼幾張近照吧。

上星期下了幾吋雪/冰,趁爸爸在剷雪時,我讓她出來走走,平時是一定會上繩的,但地有雪她不能快跑之餘也不會有人在附近開車,就放她自由行一次。


家裡雖然有暖氣,但我把她包到像條香腸一樣,她也很樂意就這樣懶洋洋。她可能是藍帶成員,旁邊的689一直保持完整無缺沒被咬爛!



最後一張是她「本小姐喜歡怎樣睡就怎樣睡」認證照。她有個怪習慣,在我未關燈睡覺前,她不會正正經經橫睡在床上,舖好的被子她會亂挑亂撥出床,然後就可能睡在床外邊,或像這樣一半天一半地。但在我關燈睡覺一直到第二朝,她又會好好地將被還回原位橫睡在床中間,真是有性格!


最近狀態比較沉悶,可能是天氣影響,也沒有什麼特別想寫的,blog友們有什麼提議我可以寫的東西?



20 則留言:

  1. Blaze鍾唔鍾意在雪地滾來滾去呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔鍾意,除咗喺屋企有地毯,佢好少喺其他地面滾來滾去,不過佢鍾意食啲雪。

      刪除
  2. Blaze咪想話妳知,妳唔瞓我又唔會瞓囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢晚晚都有瞓架,不過我一影相佢就會醒。

      刪除
  3. Blaze見到你張訓豬豬相,我都好想訓呢...

    回覆刪除
  4. 初時睇藍帶仲以為係講緊狗狗咩得奬嘢添,睇到689至明,嘻嘻! ;P

    或者可以講下是非嘢,等blog友剝下花生啦! 對,我認我超8,唔8都唔睇blog啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 講事非?邊個事非?家人朋友同事?

      刪除
    2. 隨妳興之所至啦,基本上除咗鬼故都得!XD

      刪除
  5. 因為佢不屑咬689呀 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢其他同隻689真係幾friend架,不過我發現大隻少少嘅公仔,佢都唔會咬。

      刪除
  6. 最近狀態比較沉悶 <--- hate that feeling.

    What are you doing for Chinese New Year?

    回覆刪除
    回覆
    1. 無任何計劃呀,原本諗住今個週末去Charlotte食中餐,但撞正super bowl weekend一定唔會今個週末去Charlotte,睇吓佢哋贏唔贏波啦同幾時parade啦,希望再下星期先去。

      刪除
    2. I totally forgot about Panthers playing this weekend. New question then, what are you doing on the Super Bowl weekend?

      刪除
    3. 睇super bowl囉,我哋年年都留喺屋企睇。

      刪除
  7. 我都係唔多敢放任SamSam 唔上繩,某狗有逃跑前科!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Blaze未試過逃走,不過我一向管佢比較嚴。

      刪除
  8. 可否講下妳公司的業務及運作簡史,最近見了一位住在温哥華朋友的皃子來NY見客,(他成年都到處飛)原來他是一间大陸公司的VP,他到處見客拿單回大陸生産,公司在廣州,廠在北方,他在廣州有楼及車用(公司供给)此事才知大陸真的走向國際,比香港们商家利害,,知妳的公司也唔簡單,在美国也有很多地盤,如方便講下妳公司的情况,我們就獲益不小了..謝谢

    回覆刪除
    回覆
    1. 抱歉,在公開的界面(例如互聯網),我是不會透露太多現職場的事的,這是我一向的做人方針,亦應該是一般正常blog友的不明文習慣吧,之前偶爾說說都是些同事的八卦而已。

      刪除
    2. 知道,也是八卦下現代社會的超级進步的管理方法,真的用人唯才,唔似以前的老細怕你食左佢

      刪除