25/12/2013

Blaze:聖誕快樂!

聖誕老人,我今年好乖呀,無倒蛋又無亂偷食,你會唔會送聖誕禮物俾我呀?


你睇,媽咪亂咁放啲嘢箍住哂我個頭同身,我都無反抗,係咪好乖呢!



媽咪:係鬼,你唔反抗因為望住媽咪手中餅餅咋!

我同Blaze祝大家聖誕快樂,2014年個個身體健康,平平安安。


33 則留言:

  1. 回覆
    1. Merry Christmas to you and 老DAD too!

      刪除
  2. 佢嗰樣成日都咁乖。
    聖誕快樂!

    回覆刪除
  3. Ceci:
    ~聖誕快樂!!
    ~好鐘意Blaze比你任舞, 都得!! 見到Blaze 打扮成咁, 我都笑咗出黎!! 哈哈~~ cute
    ~而家啲狗狗衫, 好多款!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係任舞都得架。

      聖誕快樂!

      刪除
  4. Blaze,你好有儀態, 換著我家狗狗, 早已衝了過來. 再講一次, 聖誕快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. BBQ有無train過"Stay"呀? 要Stay完先有零食。Blaze平時無零食就唔啋我,有餅餅就乜都得。

      刪除
    2. 有啊, 其實我都冇點訓練過佢, 佢好似天生識聽好多指令, 但遇到好好味的東西, 例如骨頭, 佢的忍耐力係零.

      刪除
  5. You can tell on the second picture that she is looking at the treat. You must be holding the treat on the left.

    回覆刪除
  6. 利誘行得通, 都算係乖架喇.

    Wooley + Shannie: 好彩阿媽今年鬼咁唔得閒, 先無捉我哋扮鬼扮馬咋. Blaze, 祝你同爸爸媽咪聖誕快樂, 開開心心齊齊開大餐!

    回覆刪除
    回覆
    1. 利誘佢基本上任舞都得,仲超級為食。

      聖誕快樂!

      刪除
  7. 佢個樣超可愛, 祝係一家三口聖誕快樂

    回覆刪除
  8. Blaze is so cute!
    Merry Christmas !

    回覆刪除
  9. 你好乖呀!! 我用咗你做DESKTOP PICTURE呀,2014日日見住你,SO HAPPY ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩,做desktop pic,好勁呀!

      聖誕快樂。

      刪除
  10. Blaze 黑面抗議! 快D買禮物呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢唔係黑面呀,佢係緊張(同埋有啲無奈),等緊媽咪講OK跟住俾餅餅佢。

      刪除
  11. 係喎,你講起又Blaze個樣又似係無奈多喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 佢嘅default表情就係無奈同埋哀求.

      刪除
  12. Blaze 你依個聖誔look 可愛到不得了呀! 聖誔節快樂

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢聖誕嗰日著住冷衫去爺爺嫲嫲家做節架.

      刪除
  13. 阿BLAZE你今年聖誕有兩個造型咁開心!
    祝你同你爸爸媽咪聖誕快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝lala姐姐. 我收到好多玩具呀!

      刪除
  14. 預祝你們這一家, 新年快樂, 健康開心~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!我都祝你同阿寶肥吉個個新年快樂,最緊要身體健康。

      刪除
  15. Blaze兩個聖誕LOOK都咁可愛!!
    一年都咁乖抵請食餅餅啦~
    Happy New Year!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢其實每日都有一兩塊零食架。

      Happy New Year to you too!

      刪除