3/12/2013

感恩節感恩

感恩節剛過去,希望大家過了一個愉快又平安的假期。

老爺奶奶去了坐遊輪,大細女雖然正日沒回來,但週五週日都見過面,她們都還好(雖然大女之前又再撞車,這個週末老公就用了兩天陪她周圍看車買車)

又到年尾,這一年生活尚算平靜,在日出而作,日入而息的日子裡面,人容易變得太安逸,我盡量時常警惕自己,除了要隨時為可能發生的不幸事作準備外,更要多感恩惜福。我一直都知道,我是一個好幸運的人。

生存在這個世紀,出生成長在香港,是好運。(如果我是上一代的人,就沒可能讀到大學,如果我生長在亂世如非洲中東,一切都免談了。我時常想,香港人究竟有幾多個知道自己多好運?)

家人生活都尚好,更難得的是大家身體都還可以。我父母都年過七十,五姐弟都過四十,我時常有心理準備會收到家人壞消息的電郵或電話,我不是黑心詛咒什麼,只是平時多健康的人都有倒下的時候,有時候輪到你就是輪到你。

今次回港見到一些舊同學/同事之後,更為家人感恩。各姐弟都有工作,在港的大姐及弟弟都在樓價發癲前買了樓,加拿大的姐姐亦然,三姐亦在最近把名字加回父母的公屋戶籍內,全家都不用擔心了。是的,這就是生活在現代的煩惱,不用擔心讀書機會人亂戰禍,但要擔心遮頭的

我自己在美國的生活都是差不多,工作仍沒甚壓力,日常生活是較沉悶但當然可以更差,所以也沒甚抱怨。

而每日都會提醒到自己好幸運的,還有我的小狗Blaze。不能當媽媽可能是有些遺憾,但Blaze真是一個不錯的補償。第一次養狗能遇上人見人讚的她,是我三身有幸。

她不吠、不咬、不求食、從沒大小便意外、即使過了早餐時間也從不吵醒你、你自顧上網睇電視她也不煩你,來了兩年半身體健康沒看過醫生,你說聲「不」她會驚驚不敢亂來。她可以說是一隻沒有任何要求的小狗。

就是因為這樣,也可能我老公本身對寵物不太著緊,我覺得有時他會忽略她,在家上班也不會帶她出外散散步,也不會跟她說話聊天,當然更不會像媽咪一像每個週末帶她去公園,也從不會想帶她去什麼地方玩玩看看。我近年也不理老公反對讓她坐梳化了,因為她其實只是想坐近你一點,你偶爾摸她肚肚她已好高興。

Blaze六歲半了,我不知道可以再養她多少年,但我肯定,將來再養幾多隻小狗,都不會讓我再遇到像Blaze那樣萬中無一的小狗。現在我們每次見到她的繁殖家時,養過幾十幾百隻哥基的她,都會跟我們及其他人說:Blaze is a very special girl。這一點,我200%同意。

當然,各種各樣的好運,都有可能180度逆轉,自己及家人身體會隨時變壞,工作家園可隨時失去,親愛的小狗也可能會隨時離開。

所以,將來遇到上述種種時,要謹記2013年我的幸運。




24 則留言:

  1. sometimes i think that dogs love their routines (stay home and daily walks around the neighborhood) and do not crave for big adventures
    this idea makes me less guilty

    回覆刪除
    回覆
    1. 要睇隻狗, 有啲奇鍾意出街, 有啲唔鍾意, 暈唔暈車都好重要. 雖然Blaze都係鍾意留喺屋企嘅狗, 但有時我哋帶佢去新地方, 都會見到佢會好興奮周圍聞跑得快啲.

      刪除
  2. 我一直覺得自己好運,幸福,我是知足常樂的人,感恩! ^_^

    回覆刪除
  3. Blaze 有你照顧佢, 佢已經好幸福啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢本身已經好乖, 我哋無訓練過佢, 所以我估邊個養佢都咁幸福.

      刪除
  4. 這就是緣份啦, 天賜的,BLAZE都有幸在你們家!

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望佢喺我哋屋企感受到安全同埋被愛護啦。

      刪除
  5. 懂得感恩的人最能感受到幸福! 我都好認同妳對生於香港這世紀是好運的說法。這週末剛從温哥華探親回來,我都同老公講了類似的說話,慶幸兩家人也食得、瞓得,生活無憂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,尤其我呢啲經歷過整個8/90年代香港盛世時期嘅人,真係覺得自己好幸運,即使依家香港嘅年輕人都無呢個福氣。

      刪除
  6. 感恩每一天,生老病死是自然現象,能夠同屋企人同朋友一齊分享喜悦和分擔悲傷,都係值得感恩嘅事。
    Blaze真係好乖,好抵錫。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 有時有啲人突然有重病, 生癌或意外等, 我好唔明點解佢哋會denial, 又或者會憤怒地諗"點解會係我?"........ 我就諗......唔係你, 就會係第二個, 個個人都會死會病, 點解唔係你呀? 如果我聽日突然生癌, 又或者家人遇意外離開.... 我會唔開心, 但會好容易地接受.

      刪除
  7. Blaze一定會感受都爸媽愛佢庝佢架!!
    Blaze性格真係好穩定,我成日怕JimJim會爆血管,佢咩都興奮一餐!!
    不過雖然JimJim曳過Blaze一百萬倍,不過我都感恩有佢陪我~

    回覆刪除
    回覆
    1. JimJim先至係似翻隻哥基, 狗做翻狗嘅事唔可以叫做曳, 我成日覺得Blaze完全唔似一隻狗!

      Blaze真係日日都差唔多架, 所以我哋都唔係好知佢究竟係開心定唔開心, 不過佢無病無痛我好感恩喇.

      刪除
  8. 最同意"生存在這個世紀,出生成長在香港,是好運".
    我比較無乜思想,無諗咁多淨係覺得今年好開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係架, 就算同一時期出世喺美國做個女仔, 都無香港咁多機會咁安穩. 就淨計無天災已經差好遠.

      我本性比較悲觀, 所以成日會提醒自己好幸運, 平衡自己.

      刪除
  9. I am really thankful for all that I have -- not material things but everyone is relatively healthy.

    As I get older, I learn not to take anything for granted.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 真係幾多錢都買唔到健康.

      刪除
  10. 我住在香港真係覺得香港人好幸福,但近年香港人都開始變質了,無理投訴,瘋狂咁放野上網去審判人依D行為真係極度黑人憎,我回顧2013冬家都係平平安安的渡過, 須然好似你咁有時有D悶,但係悶都係一種福氣

    回覆刪除
    回覆
    1. 一個現代資訊發達,又日日有免費報紙派嘅地方,住嘅市民要求高啲係正常。如果食都食唔飽仔女又無機會返學,啲人當然唔會得閒或者有心機投訴爭取啲乜。不過近年香港愈來愈有文革風格係真係幾令人心痛嘅。

      刪除
  11. 我一直也有看你的blog, 覺得你既性格很好,對家人很好很好,性格好的人通常都幸福的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實可能我只會寫自己好嘅一面,唔寫唔好嘅一面所以讀者唔知。不過我真心好喜歡自己嘅屋企人同好朋友就係真嘅,都係因為佢哋係值得愛嘅人。

      刪除
  12. BLAZE又乖又得意, 而且又咁幸運可以去到你屋企! 好狗有好報呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只希望佢住喺我哋屋企可以感受到愛護同安全。

      刪除